Legyen elég bátorságod ahhoz, hogy bízz még egyszer a szerelemben, aztán mindig még egyszer.
Maya Angelou
Valahol az alsó szinten egy óra nyolcat ütött. Draco egyenként számolta őket, és becsukta a szemét, azt kívánva, bár ne verne olyan gyorsan a szíve.
Az ablakon túl a nap lemenőben volt a domboldalon, és élénk narancsvörösbe öltöztette Roxmortsot. Ám a két hálószobás lakosztályban sötét volt és mozdulatlan csend, csak néhány gyertya világított, melyek apró lánggal égtek.
És Draco várt. Noha a keze remegett és a fejét szörnyű rémképek töltötték meg, várt.
Amikor meghallotta a zsupszkulcs hangját, a szíve majd' kiugrott a helyéből. Megfordult, és megpillantotta Harryt az ajtónál, a pánikgombbal a kezében, arcán nyugodt kifejezéssel.
Draco elkapta a pillantását, és a szíve belesajdult a lángoló zöld szín látványába.
– Harry...
– Hol vagyunk?
Draco felállt a székből, figyelmen kívül hagyva a testében szétáramló, méreg okozta fájdalmat.
– Roxmortsban – felelte. – A Három Seprűben.
– Ennyire közel – mondta Harry. A tekintete gyanakvó volt, de Draco keresztüllátott rajta, egészen a bensőjéig, Harry sajgó szívéig.
– Muszáj volt – válaszolta Draco. – Én csak... örülök, hogy eljöttél.
– Piton professzor azt mondta, megtörted az Imperius-átkot.
Draco lassú, bizonytalan mozdulatokkal előre lépett.
– Hiszel neki?
– Szeretnék – mondta Harry. – Mindennél jobban szeretnék.
– Mégsem teheted. Bizonyíték nélkül nem. És ezzel nincs is semmi baj; megértem.
A gyanakvás mögötti fájdalom még jobban kiült Harry arcára. Olyan erősen szorította a pánikgombot, hogy az ujjai elfehéredtek. Mintha Draco puszta látványa is fizikai fájdalmat okozott volna neki.
Dracónak sikerült egy mosolyt erőltetnie magára. A szomszédos szobába vezető ajtó felé biccentett a fejével, Harry pedig merev mozdulatokkal követte, amikor Draco kinyitotta az ajtót.
– Jóságos Merlin – szólalt meg abban a pillanatban, hogy bekukkantott.
– Sss.
A duplaágy közepén összegömbölyödve egy puha, fehér takaróban Lyra aludt mélyen; lábai néha meg-megrezzentek.
– Csak nem...?
– Épp most sikerült elaltatnom – suttogta Draco.
Harry is visszafogta a hangját.
– Ő a húgod?
– Lyra Narcissa Malfoy – felelte Draco. – Azt akarom, hogy... vidd őt vissza a Roxfortba.
Harry feléje kapta a fejét.
– Hogy én vigyem?
– Nincs biztonságban a Malfoy kúriában – mondta Draco. – Soha nem is volt. De most már van egy hely, ahol végre nem bánthatják.
Minden fal, amely Harry érzelmeit próbálta leplezni, leomlott.
– Ez az én biztosítékom – mondta Draco, és bezárta az ajtót. – Soha nem bíznám Lyrát olyasvalakire, akit...
ESTÁS LEYENDO
Káoszelmélet
FanficDrarry fordítás az író engedélyével! Egy alternatív világ, ahol Draco egy zseni tudóspalánta, és kézbe veszi a dolgok irányítását. De vajon ki lesz a nagyobb zseni, ő vagy Voldemort? Káosz: amikor a jelen meghatározza a jövőt, de a hozzávetőleges je...