{Kapitel 19}

4.5K 42 13
                                    

CARAS PERSPEKTIV

Jag och Charlie sätter oss i taxin och åker mot nattklubben som tydligen bara ligger en kvart ifrån hotellet. Men ändå i staden.

När vi kommit fram hör vi hur musiken dunkar högt och vi går förbi vakterna som står utanför. Tydligen så får man komma in även om man inte är 18 men om man fyller 18 det året, vilket både jag och Charlie gör.

Vi kommer in och lukten av alkohol, rök och en massa annat tränger sig in i mina näsborrar. Charlie börjar dra mig mot baren och jag följer snabbt efter henne.

"2 shots tack" säger Charlie och bartendern nickar.

Han ger oss våra shots och vi dricker de snabbt på tre och jag känner snabbt hur den brinnande vätskan åker ner i halsen.

Efter att ha shotat, gud vet hur många shots och druckit, gud vet hur många drinkar börjar Charlie dra mig mot dansgolvet.

"Kom igen babe!" skriker hon för att överrösta den höga musiken.

Vi går ut på dansgolvet och börjar genast röra våra kroppar på ett sensuellt sätt. Plötsligt stannar Charlie upp och tittar sig omkring innan hon tittar på mig och flinar stort.

"Följ med!" säger hon högt.

Hon drar med mig till baren där jag får en vodka glas placerat i handen och automatiskt klunkar jag allt i glaset. Charlie kollar fortfarande på mig med ett flin och börjar dra mig mot toaletterna.

"Okej, så jag tänkte såhär. Eftersom det här är din första fylla, varför inte göra nåt mer dumt?" säger hon.

Hon tar några steg bort och går fram till en kille. Hon ger honom något, det ser ut som om hon betalar honom... är hon sjuk i huvudet? Hon får något tillbaka lite diskret men inte tillräckligt diskret så jag inte ska sa det. Sedan kommer hon till mig igen och drar in mig på en av toaletterna.

När vi kommit in ser jag att det var en liten påse hon hade fått. Ånej, jag vet vad hon tänker.

Hon häller ut lite av innehållet på handfatet och tar sitt bankkort för att skrapa ihop det. Sen tar hon fram en sedel ur fickan och rullar ihop den innan hon räcker den till mig.

"Äru helt jävla dum eller?" frågar jag vimsigt.

"Nej, men jag kan inte ta det och jag har inte druckit mycket bara så du kan släppa loss extra mycket ikväll, så här" svarar hon och jag tar emot sedeln.

Jag böjer mig ner och sätter sedeln i näsan och andra sidan av sedeln vid pulvret som ligger på handfatet innan jag drar in det i näsan och sveper åt sidan.

Jävlar vad gött det kändes. Jag vet inte hur länge vi stod där men det kändes fantastiskt.

Tillslut var allt slut och vi gick ut igen. Där blev det mer alkohol och dansande innan jag och Charlie bestämmer oss att jag är så yr och borta att vi behövde åka till hotellet igen.

JACKS PERSPEKTIV

Vart i helvete är dom? Klockan är för i helvete 2 på natten. Asså om nåt har hänt dom, nej inget få ha hänt.

Killarna är kvar här och alla är vakna och kollar på nån film när vi plötsligt hör hur det piper till vid dörren, vilket betyder att nån använde kortnycklen för att komma in. Vi alla reser oss snabbt och går till dörren.

"Vart fuck har ni varit?" frågar Lukas argt och korsar armarna över bröstet.

"Ehh, ja vetifäne asså, de ble ba lite lite lite seeeeeent, men assssssååååå det är luuugnt, men mamma kommer bli jättebesviken på mig" säger Cara. Åhgud.

"Är hon fucking full?" frågar jag Charlie som inte ser ett dugg påverkad ut.

"Eh, hon är både full och hög" svarar hon nervöst. Men för i helvete då!

"V-et ni vad ja gjorde för några dagar sen?" frågar Cara från ingenstans och hennes ögon tittar överallt.

"J-jag gjo-rde aboort."

I just want to be yoursDove le storie prendono vita. Scoprilo ora