- Ginny, hogy tetszik ez a ruha? – A lány felvonta a szemöldökét. – Próbáld fel!
- Hm- hm – hümmögött, miközben én körbejártam a dísztalárban feszítő leányzót. Ő a tükör előtt olyan „eztnemhiszemel" „elsemegyekabálba" „haleszbálegyáltalán" arcot vágott. Kicsit hosszú is volt rá a ruha, Mrs. W. idősebben viselte, mint most mi vagyunk, bár méretre nem lenne vele nagy probléma. – Hm... megfelelő. Ginny, csomagold el a ruhát.
- Mi? – „Ezt nem mondhatod komolyan!" Ez volt az arcára írva, csak édesanyjára tekintettel lévén nem mondta ki.
- De hát, ez egy kicsit nagy neki... talán te, Hannah? Rád méretben is megfelelő lenne. – Elmosolyodtam.
- Mrs. W. Ha nem sértem meg... ez a ruha rózsaszín. Se a bőrömhöz, se a hajamhoz nem illik a rózsaszín.
- Dehogynem, hiszen az esküvőn is... - sóhajtottam egyet.
- Egy élet, egy puckwudgie – mondtam. Tudtam, hogy nem igazán fogják érteni, ezért elkezdtem magyarázni... persze az Ilvermorny alapításáig kellett volna visszamennem, de hát arra most nem volt időnk. – Jaj, hogy magyarázzam el? Nem tudom az angol megfelelőjét... Egyszer volt Budán kutyavásár, tudja... öm... Ami egyszer megtörtént, máskor nem fog.
- Meg Hannah-nak már egyébként is van ruhája, anya... - Ginny eléggé szenvedett, én pedig a ruhára bambultam. Bár nem akartuk megbántani, de Mrs. Weasley rájött az ellenérzéseinkre. Valóban nagyon díszes talár volt, elegáns darab. Viszont megütötte a szemem valami...
- Mrs. Weasley – szólaltam meg gyorsan, mikor szólásra nyitotta a száját. – Esetleg... modernizálhatnánk egy kicsit a ruhát? Elegáns ruha, viszont ha módosítanánk egy kicsit... természetesen úgy, hogy visszaalakítható legyen...
- Nyugodtan, kis drágám – mosolyodott el.
- A színét nem fogom tudni megváltoztatni, de minden máson segítek. – Biztatóan mosolyogtam a lányra, aki olyan volt nekem, mint a kishúgom.
- Akkor irány vissza pakolni! – adta ki az ukázt az asszony.
- Tényleg segítesz? – suttogta lefelé menet.
- Hogyne – bólintottam. – Tudok varrni – én is suttogtam. – De nyugi... Roxfortban használhatunk majd pálcát.
- Jó lenne valami olyan ruha, mint a tiétek... - akasztotta fel a megörökölt darabját a másik ajtóra. Elfordítottam a szemem, és hunyorítva vizsgáltam, mennyire lehetséges. – De legalább ne rózsaszín lenne..
- Nem hiszem, hogy tudnánk rá fodrokat tenni. Ami a színét illeti... tudom, azt mondtam, azon nem nagyon tudok változtatni, de kitalálok valamit – kacsintottam a lányra.
- Nem mondod?
- Esetleg sárga?
- Még az is jobb lenne.
- Szuper.
Fogalmam sem volt mikor és hogyan aludtam el, de az éjszaka közepén – öt órakor- az ikrek keltegettek.
- Mi történt? Elaludtam? – kérdeztem ásítva. – Vagy ég a ház?
- Segítened kell, Hannuci – csak Fred hívott így.
- Mi történt, Fred?
- Nem tudjuk hova tenni a rókázó rágcsát – sóhajtott.
YOU ARE READING
Amerikából jöttem (HP fanfiction)
FanfictionBefejezett! Ez egy Fred W/saját szereplős történet. Lényegében elképzelem mi történne, ha egy amerikai lány, angol gyökerekkel felvételt nyerne a Roxfortba, majd az egész élete fenekestül felfordulna. Az édesanyja titkolja apja kilétét, ahogy minden...