-12.-ben a ballagás után csak a mi évfolyamunk plusz-minusz néhány ember, mint Nico kivételével mindenki el ment egy 3 napos csúfoljuk kirándulásnak. Igazából kajáltunk és hülyültünk, de az útsó napon tartottunk egy baromi nagy bulit. Thomas-t már ismertem az iskolából és néha lógtunk együtt. A bulin is vele voltam és.. - kicsit el halkult a mesélésben Kim - Nincs mit szépíteni lefeküdtünk. Azután sokszor beszélgettünk, de azt a bulit nem igazán hoztul fel. Thomas bevalotta nekem, hogy szerelmes belém. Viszont én akkor már ismertem Luke-ot és el utasítottam. Azt hittem, hogy tönkre megy az ami közöttünk volt, de nem. Amíg Thomas meg nem tudta, hogy össze jöttem Luke-kal. Ő probált le beszélni róla, mert ő ismerte Luke-ot, de nem hittem neki. Egyszer Luke-tól mentem el, lila karikás szemmel, kócosan és sírva. Pont találkoztam Thomas-szal és én el mondtam neki mindent. Thomas dühében megverte Luke-ot, aminek én szívtam meg a levét. Amit Zack neked már meséltem, csak nem részleteztem. Azóta nem beszéltem Thomas-szal. Ennyi a story-nk. Amit Luna mondott, hogy Thomas-on kívül még egy sráccal lefeküdtem az kamu amit valaki ki talált és nem éreztem szükségét, hogy el mondjam pont akkor, hogy Thomas-szal tényleg megtörtént. - mikor be fejezte kicsit leszegte a fejét, de hamar fel emelte - Mindenki gondoljon amit akar.
-Mért nem mondtad ezt nekem? - kérdezte Nicole Kim-től
-El akartam felejteni, ami lehetetlen volt, hisz Thomas egy nagyon jó barátom volt. De nem mertem vele tartani a kapcsolatot a verekedés után. - válaszol kimérten Kim
-Te idióta. - szólal meg mellőlem Thomas - Mért vártál eddig? Mért kellett addig el menned, hogy az otthonodba jöjjön és rá támadjon a családodra? - kérdezi idegesen Thomas. Én csak csendben ültem. Nem tudtam mit mondani. Kim lefeküdt a legjobb barátommal, ez zavar.
-Nem tudtam, hogy mit csináljak, féltem! - üvölti könnyes szemmel Kim
-Szólnod kellett volna és ha baja Zack-nek még jobban vagy ha egyszer úgy jössz haza, hogy Luke agyonvert. - rivalt rá még jobban Thomas
-Elhiszem amit mondasz, de nem értem. Azonnal szólnod kellett volna. Legjobb barátok vagyunk, szinte testvérek és ilyen, dolgot nem mondasz el? - folytatta a vitát Nico. Kim besokalt és folyni kezdtek a könnyek az arcán. Amit nem csodálok minenki csak le támadja.
-Elég kifele, most! - üvöltök a 2 szökére. Nagy nehezen ki pateroltam őket.
-Sajnálom. - kér bocsánatot sírva Kim
-Hé ezt később megbeszéljük. - simogatom meg a vállát - Gyere nézzünk valamit.
Fel néz rám és bólint. Fáj ha sírni látom. Nem, nem, nem! El kell felejtenem ezeket a gondolatokat. Ami nehéz lesz. Be ültünk a tv-hez és Kim szorosan mellém bújt. Amíg csatornát kerestünk még hallottam, hogy szipog néha, de kezdett megnyugodni.
*Kimberly szemszőg*
Mért kellett kiderülni-e mindennek? Thomas és Nico mért támadt így rám? Zack vajon elítél, hogy együtt voltam a barátjával? Mért nyugtat meg a jelenléte? Mért nem tudom utálni folyton? Túl sok a kérdés, kezd fájni a fejem. Végül megálltam egy csatornán amin egy tehetség kutató ment.
Már egy ideje csak bambultuk a tv-t vagy a semmit.
-Zack meg beszélhetnénk a dolgokat? - törtem meg a csendet
-Ha akarod. - el mászok tőle és egymással szembe fordulunk
-Kérdezz ha akarsz. Ha tudok válaszolni neked fogok. - mondom halkan
*Külső szemszőg*
Mit kérdezzek? Ez kavargott Zack fejébe, hogy mennyi mindent tudni akar. Úgy, mint Kim ő is válaszokat akar, de van olyan kérdés ami egyikük se fog tudni meg válszolni és ezt ők is tudják.
-Soha nem éreztél semmit Thomas íránt?-szólalt meg végül Zack és ő maga is alig hitte el, hogy fel merte tenni a kérdését.
-Miután lefeküdtünk valamit éreztem hisz azért kezdtem el vele beszélgetni, de megismertem Luke-ot és bele szerettem. Nem felejtettem el soha Thomas-t, valamit utána is éreztem, de az mostanra már elmúlt. - válaszol Kimberly össze szedetten
-Értem. Akkor most kérdezz te. - biccent Zack a fejével Kimberly felé
-Le nézel azért, mert lefeküdtem a legjobb barátoddal? - kérdezi félve Kimberly és lélegzet vissza folytva várja a választ.
-Dehogy nézlek le ezért, csak...zavar. Be kavart, hogy velem laksz és, hogy a barátomról van szó. - Kimberly meg könnyebülten fújta ki a benttarott levegőt.
-Rendben, ennek örülök. Nem tudod, hogy Thomas érez-e még valamit írántam? - kérdezi Kimberly, az ujját tördelve.
-Egyzer mesélt egy lányról és most, hogy bele gondolok minden stimmel. Soha nem mondta, hogy kiről beszél csak magyarázott elvarázsolva. Hogy milyen szép, kedves, vicces néha flegma és gonosz, de imádott. Egészen.. 1 hónappal ezelőttig. Akkor mérgesen és bosszúsan mondta, hogy mekkora egy idióta vagy és, hogy hibát követsz el. Hála az égnek csak egy ideig tartott ez az időszak és egy 2 hét múltán többször nem hozta fel. - válaszolt Zack majd elgondolkodott.
YOU ARE READING
Új család
Teen FictionHali Kim vagyok! Ismerjétek meg az életemet, ami egy új családdal és egy költözéssel kezdődik majd a vonzó mégis valamikor borzasztóan idegesítő mostoha báttyámmal folytatódik. Aki lehet nem is annyira idegesítő, de ne siessünk ennyire. #1 mostoha...