Délután 2 óra. Anya sírja előtt állok, kezemben egy csokor fehér liliom a kedvenc virága és nézem a sír követ.
Kathryn Sparks
1977-2017
Egy csodálatos nő, feleség és anya."Ha rám gondolsz ne szomorodj el, csak mosolyogj és légy boldog, mert én is az vagyok, ha rád gondolok."
Anya te mindenben tökéletes voltál!
Utolsóként mentem vissza a családhoz. Mielőtt haza mentünk még beszélgettünk a rokonokkal. Paula, a nagynéném, anya húga mesélte, hogy el költözik Dany. Ő az unoka báttyám, sajnos most nem tudott jönni. Az unoka növérem Victoria nagy örömmel jelentette be, hogy terhes. Mi is meséltünk, hogy el költöztünk meg a szokásos dolgokat.
Haza úton az ablakon néztem ki és furcsa mód, nem éreztem magam annyira rosszul, mint eddig.
-Hé apa, te tudsz valamit Karen szüleiről? - fordultam felé kíváncsian
-Igen, James mesélt róluk, te? - kérdezett vissza és fél szemmel rám sandított, de hamar vissza emelte az útra.
-Én is, csak nekem Zack mesélt. - a maradék utat el csevegtük semleges témákról, de legalább nem volt csend a kocsiban.
A Vasárnap nagy része tanulásból állt meg be adandóból, hogy ne Hétfőn kelljen meg csinálnom, utána kaja és fürdés, ami millió dologból áll. 11-re ágyba kerültem, de csak forgólodtam. Az ágyam szélére kúsztam, hogy meg nézzem az időt a telómon.
Éjfél és nem tudok aludni. Roppant bosszantó.
El mentem wc-re, visszafele jobban megnéztem, hogy minden ajtó csukva kivéve egyet. Zack ajtaja résnyire nyitva van. Be kukucskáltam. Zack még telefonozott az ágyában és az egyetlen fényforrás a kis lámpája. Kopogtam az ajtaján, hogy észrevegyen.
-Te még fenn vagy? - kérdezte a telefonjából felnézve
-Nem tudok aludni. - válaszolok fáradtan
-Épp úgyis indultam aludni, feküdj ide hátha itt sikerül. - ajánlja egy kedves mosollyal és meg paskolja maga melett lévő helyet
-Biztos? - kérdeztem
-Nem foglak bántani. - válaszol vidáman
-Én inkább attól félek, hogy ha én be fekszem melléd be indulnak a hormonjaid és nem igazán aludni akarsz majd. - mondom gúnyosan
-Én, dehogy! Ilyet ki nézel belőlem? - kérdi drámaian és magára mutat. Én meg ránézek egy "Komolyan válaszoljak?" fejjel. - Tudod mit ha ki bírom, hogy ne nyúljak hozzád akkor... - pillanatra el gondolkodott - Holnap lefeküdhetsz velem.
-Ez nekem miért is jó? - kérdem nevetve
-Mert velem csinálhatod, érted? Valaki ölne ezért. - mondja fullra meg győzően és végig mutat kidolgozott felső testén és arcán.
Hogy lehet valaki ennyire egós mégis írtó helyes?
-Csak az nem én vagyok és neked pedig én kellek. - válaszolok és el indulok felé
-Pontosan. - ért velem egyet és csókba húz majd magára
-Nem úgy volt, hogy nem érsz hozzám? - érdeklődtem nevetve
-Az nem volt benne, hogy nem csókolhatlak meg.
-Az oké, de hol is van a kezed? - nézek rá szúrósan mire még egyet bele markolt a fenekembe és el mosolyodtam- Ezt hamar el vesztetted, hát sajnos annyi a holnapi akciónak.
Gonosz vigyorral le csúsztam Zack mellé és le kapcsoltam a villanyt.
Úgy éreztem, hogy győztem egészen addig míg Zack a hátamra nem fordított és egy mozdulattal le rántotta rólam a bugyit.
Annyira meg lepődtem, hogy nem tudtam meg szólalni és mire fel eszméltem Zack nyelve be járta az egész alsó területemet amit kissé hangos nyögésekkel díjaztam. Gyors a számra tapasztottam a kezem. Nehogy meghallja valaki.
Miután végzett vagyis miután el élveztem felém tornyosult. Még a sötét ellenére is láttam a pimasz mosolyát és, hogy meg nyalja az ajkát. -Soha nem vesztek. - mondja magabiztosan.
Igen? Challenge Accepted!
Tarkójánál fogva húztam csókba miközben a lábamat a derekához szorítottam és ki löktem a kezét majd jobbra döntöttem így a hátára esett én meg az ágyéka felett ültem. Éreztem ahogy ágaskodik Zack szerszáma.
Amíg ő transzba van én lejjebb csúszok ezzel és egy kis segítséggel le szedtem a boxer-ét. Pénisze így fel szabadult és akadálytalanul állt fel majd kezelésbe vettem.
Zack válladékát le nyeltem és egy még önelégültebb mosollyal néztem rá.
-Meg adom magam, nyertél! - fel emelte kezeit meg adás képp és az arcomat meg fogva meg csókolt. - Most már aludjunk édesem.
Bólintottam és rá feküdtem, fejemet a mellkasára döntöttem utána le hunytam a szemem, hogy álomba merüljek, ami sikerült is.
Reggel arra keltem fel, hogy a Nap a szemembe süt. Fel álltam az ágyból és nyújtózkodtam. Majd Zack-re néztem, aki egyenesen engem bámult egy perverz vigyorral a képén. Hamar leesett, hogy mit is néz rajtam. A földre tapasztottam a szemem és az alsóinkat kezdtem el keresni. A bugyim a szekrénynél volt, ami egy pöppet arréb volt az ágytól. Gyors fel is húztam. Zack alsója nem volt messze. Az ágy sarkába volt. Hozzá vágtam a kis perverzhez majd nevetve kimentem a szobából át a sajátomba.
Fel húztam egy bordó, hosszúujjú Harvard feliratú polót, egy fekete farmert és egy fekete sapit.
El mentem a fürdőbe embert faragni magamból. Majd fel kaptam a kis táskám és rá néztem Zack-re, hogy hogyan áll a készülődéssel.
Kivételesen készen van.
Egy fekete, rövidujjú poló van rajta ezzel a felirattal: FUCK MONDAY és egy szürke farmer.
-Milyen csoda történt, hogy kész vagy? - gúnyolódtam vele
-Jól kezdődött a reggelem. - mondta perverzen és rám kacsintott
Hú, de meg tudnám őlni.
-Most legszívesebben bántanálak. - mondom ki a gondolataim finomabb verzióját, mire Zack kinevet és elém jön.
-De nem fogsz, mert imádsz. - mondja az egyetlen okot, ami visszatart bár...
Meg akart csókolni, de gonoszan el vigyorodtam és az ujjamat hozzá érintettem az ajkaihoz.
-A kocsinál talizunk! - kiáltom és futni kezdek le a lépcsőn
-Hé ez nem ér! - üvölt utánam és követni kezd. Ki futottam a ház elé, de Zack megfogott. Neki nyomott a kocsimnak, kezeit a derekamra helyezte az enyéim az ő tarkóján pihennek össze kulcsolva. - Csaltál!
-Attól függ, hogy ki szemszögéből nézzük. - válaszolok csalafintán és rá harapok az alsó ajkamra
-Az enyémből. - vágja rá és hosszasan meg csókol
-Na és hova megyünk? - kérdeztem kíváncsian
-Még mindig meglepi. - mondja sejtelmesen
-Akkor, hogy megyünk oda? Úhh, te viszel motorral? - kérdeztem izgatottan mire Zack el komorodott
-Nem, nem megyünk motorral. Hanem sétálunk. - válaszol és kézen fogva húzni kezd a megfelelő írányba. Miért nem akar motorozni?
YOU ARE READING
Új család
Teen FictionHali Kim vagyok! Ismerjétek meg az életemet, ami egy új családdal és egy költözéssel kezdődik majd a vonzó mégis valamikor borzasztóan idegesítő mostoha báttyámmal folytatódik. Aki lehet nem is annyira idegesítő, de ne siessünk ennyire. #1 mostoha...