Egy felejthetetlen éjszaka #1

1.2K 39 0
                                    

Szerda, ami azt jelzi, hogy már csak 1 nap van hátra a szenvedésből. Gyors össze szedtem magam és volt még egy kis időm, szóval reggeliztem is közbe telóztam. Hallottam recsegni a lépcsőt és oda kaptam a fejem, csak Zack az. Érzelem mentes arccal pillantottam rá majd inkább indultam suliba.
*Zack szemszőg*
Fáj ahogy Kim rám nézett, de nem tehetek semmit. Nem hagyhatom, hogy az öcsém azt lássa tőlem, hogy a mostoha nővérét csókolom. Meg ez valószínűleg csak egy fellángolás semmi több. Lassan én is el indultam suliba.
Mikor be értem Nico jött hozzám.
-Szia, rád is haragszik? - kérdi Kim-re utalva
-Igen eléggé, csak az zavar, hogy nem érti meg, hogy miért. - válaszolok és sétálgatni kezdünk. Egyszer csak oldalt meglátom Thomas-t és Kim-et.
-Úgy látszik tovább lépett a szakításon. - szólal meg Nico - Nem zavar?
-Mért zavarna, nincs közöm hozzá. - kit akarok be csapni? Rohadtul zavar, csak tudnám miért.
*Kimberly szemszőg*
-Nicsak kik találtak egymásra! - mondja cinikisan Thomas és oldalra mutat, követem az ujját és meg látom Nico-t és Zack-et együtt.
-Hagyjad őket. - intem le a szöszit, aki meg döbben.
-Nem baj? - kérdi ki akadva
-Át engedem neki. Bár Nico nem az a barát, aki csak úgy összejön valakivel főleg ha én is a képbe vagyok. - bízom a barátnőmben
Délután Thomas-szal el mentünk shake-ezni, isteni volt. Majd haza mentem.
-Hol voltál báránykám? - kérdi apa a szobájából kijöve
-Egy barátommal. - válaszolok mosolyogva
-Új pasi jelölt? - ilyenkor olyan, mintha az anyukám vagy a barátnőm lenne
-Nem dehogy. - válaszolok kuncogva
-És ki a srác?
-A legjobb barátom. - válaszol helyettem Zack cinikusan
-Te vesztél vele össze nem én és milyen a legjobb barátnőm? - vágtam vissza mire mindent tudóan és mérgesen nézett rám
-Képzeld mesélt dolgokat pl, hogy egyszer majden agyon verted az egyik évfolyam társadat. - Nico halott vagy!
-Azt nem mesélte, hogy miért? - védett meg apa és semlegesen nézett Zack-re, aki félre nézett
-Gondoltam, akkor ne alkoss véleményt! - a végszavam után fel mentem a szobámba
*Zack szemszőg*
Nem akartam össze veszni vele, csak kihozta belölem.
-A srác direkt húzta Kim agyát az anyja halálával. Pontosan tudta, hogy mennyire fáj neki és, hogy ugrik rá. - mondta Chris lesújtóan és elment
P@csába! Dühösen rá ütöttem a konhyapultra. Nico is csessze meg, hogy nem az egész történetet mesélte el. Csak emésztettem magam és probáltam ki találni, hogy mi legyen. Nem maradhatunk haragba örökre. A gondolataim elterelése képpen South Park-ot néztem, egyszer hagytam abba amíg meg írtam a be adandómat, aztán jó sokáig még néztem. Negyed tízkor rá jöttem, hogy el kéne mennem fürdeni, szóval gyors le zuhanyoztam és vissza battyogtam a szobámba. A meleg víz ki tisztította az agyamat. Utoljára érezni akartam a finom a bőrét, a csókját, a nevetését, igazából mindenét. Mingyár beszélek is vele....hol a telefonom? Biztos a fürdőben hagytam, el megyek érte és utána beszélek vele. A fürdőbe belépve pár pillanatra le dermedtem. Kim állt előttem egy rövid ujjúba és egy bugyiba.
-Mit csinálsz, húzzál ki! - szól rám, de én csak sunyi mosolyra húzom a szám és be csukom magam mögött az ajtót. - Mennyél már ki! - távozásra akar bírni, de csak közeledek felé míg ő távolodik, de pár lépés után találkozik a fürdőkáddal.
-Maradok. - suttogom neki és magamhoz húzom a derekánál fogva, kezeit a mellkasomra helyezi.
-Utállak. - mondja és a mellkasomra hajtja a fejét
-Én is néha magamat. - fel nevetett, amit jó érzés hallani
-Jól teszed. - gúnyolodik a kis ördög
- Valamit tudnom kell. - szólalok meg komoly hangon
-Mit? - kérdezte, de még mindig nem nézett rám
-Tényleg nem érzel semmit Thomas íránt?-kérdem félve, hogy le fog cseszni Kim, de nem. Végre rám emelte bogárfekete szemeit.
-Nem érzek íránta semmit, hidj nekem!- a szemében láttam a könyörgést
-Hiszek neked. Mondtam már, hogy gyönyörűek a szemeid? - újra fel kuncog
-Most bókolni probálsz? - gúnyol ki és közeledni kezd felém
-Le szólsz és még engedjem, hogy meg csókolj? - válaszként bólintott és az ajkait az enyémnek nyomta, szinte faltuk egymást. Mint akik 1 éve nem érintkeztek. Bár ez a 2 nap is szörnyű volt, hogy nem nézett rám, ha hozzám szólt akkor is csak veszekedtünk.
A nagy csók csatába lejebb vándorolt a kezem, a fenekénél meg állapodott és meg markoltam. Kim erre bele mosolygott a csókunkba. Fel emeltem és Kim bele túrt a hajamba. A csap mellé, a pultra raktam és egy hirtelen mozdulattal le rántottam róla a pólót. - Miattam húztál kék csipkés fehérneműt? - kérdem kaján vigyorral mire elpirul
-Le is vehetem. - válaszol frappánsan meg döbbentve engem. A nyakához hajolok és meg puszilom amitől kirázza a hideg.
-Ennyire ne siessünk. - mondom dörmögve. A nyakát végig pusziltam és egy kicsit meg is szívtam amit egy jól eső sóhajjal díjazott. A mellkasát is nedves puszikkal áraztottam el majd hátra nyúltam és ki kapcsoltam a melltartóját és a földre dobtam. Kim még jobban zavarba jött és az elém tárulkozó látvány hatására meg nyaltam az ajkam. Le vettem a trikómat és a felső testemre ragadtak Kim szemei. Tetszett a helyzet.

Új családWo Geschichten leben. Entdecke jetzt