Bónusz #2

579 19 1
                                    

Laura Smith-nek hívnak(Thomas és Nico lánya), 17 éves vagyok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Laura Smith-nek hívnak(Thomas és Nico lánya), 17 éves vagyok. Most kezdem az utolsó évem a gimnáziumban. Sportolok, gimnasztikát és nagyon szeretek olvasni is. Nincs barátom, de van egy fiú, aki tetszik. Sajnos veszett ügy.
(Ha valaki nem értené: úgy mutatom be mikor még nem igazán ismerték egymást)

Egy ördögi vigyorral az arcomon, a mellkasára rakom a kezem és lökök egyet rajta, hogy el feküdjön az ágyon. Kicsit döbbent az arc kifejzése.
Ráülök az alhasára és végig simítok a kidolgozott felső testén. Felé hajolok. Rá harap az alsó ajkára és egy pontot figyel rajtam. Lenge trikó van rajtam, szóval van bőven belátása.
Játékosan fel mutatom a mutatóujjamat és mind2 írányba döntöm egyszer.
Meg fogom a nyakát 2 oldalt és csókolni kezdem. Majd a nyakát és a kulccsontját is megszívom. A fenekemet markolássza és csókolgatja a nyakam, szóval lejjebb megyek.
A lábujjaimat be akasztom a nadrágjába és ki nyújtom a lábam így lehúzva róla a nadrágot majd a boxerét is, persze segített benne.
-A legtöbb esetben én szoktam vetkőztetni. -szólal meg nevetve
-Nálam nem. -mondom magabiztosan és kézbe veszem Alex férfiasságát. Verem neki egy kicsit majd be kapom az egész méretét és szopni (😅)kezdem. Nem bírja sokáig és egy aranyos nyögéssel elmegy. Szerencsére van kuka az ágy melett, szóval kiköptem Alex gyerekeit.
Mikor akartam folytatni az action-t akkor Alex maga alá húzott.
-Most én jövök. -mondja perverzen és lehúzza rólam a trikómat. Meg nyalja az ajkát és neki is lát nyalogatni a mellbimbómat, párszor meg is szívja. Megcsókolt közben meg le rántotta rólam a rövidnadrágom. -Hol maradt a bugyi? -kérdezte mire picit el vörösödtem- Mostantól ez minden este legyen így.
Mi? Visszhangzott a fejemben amit mondott. Az hozott vissza, hogy megéreztem a nyelvét a hüvelyemben. Hangosat nyögtem. Áttért a csiklóm nyalogatására és egyből 3 ujjal kényeztetett. Azt hittem, hogy elmegyek, de gyorsan be rakta az egész méretét és közben megcsókolt. Szóval a hatalmas nyögés elmaradt, hála az égnek.
Közepes tempóban mozgott, de így is hamar elmentem, de ő is.
Fújtatva feküdtünk egymás mellett. Bal karja a fejem alatt és össze kulcsoltam az ujjainkat. Jobb kezével a combomat fogja, így féloldalasan fekszek. Szabad kezemet az arcára helyezem és meg csókolom.
-Ez nagyon jó volt. - lehelem ajkaira
-Nem is tudom máshogy. -válaszol egósan mire fel nevetek. El mosolyodik és újra össze tapassza az ajkainkat.
-Lehetek veled őszinte? -kérdeztem halkan
-Csak az lehetsz. -válaszol
-Tudod mióta járkálsz át hozzánk, meg amikor rád nyitottam fürdés közben, azóta.. -félre néztem
Mivan ha neki csak egy futó kaland vagyok. Hisz a nővéremet szereti, te jézusom!
Gyors fel pattantam és fel akartam kelni az ágyból, de Alex vissza húzott. Meg csókolt, kezét a derekamra helyezte és vissza feküdt az ágyba...velem együtt.
Nem tudom, hogy mikor, de elaludtam.
Arra keltem, hogy valami nedves dolog van az arcomon. Meg fordultam, Alex kicsit felljeb feküdt, mint én és gyakorlatilag rajtam. Az arcomon Alex ki folyt nyála van!
Le töröltem a kezemmel, bele töröltem a hajába majd megnyaltam az arcát mire fel ébredt.
-Mit csinálsz? -kérdezte reggeli dörmögös hangon és végig húzta a kezét az arcán. -Ez most komoly?
-Rá folyt a nyálad az arcomra, szóval bósszút álltam. Amúgy a DNS-edet bele kentem a hajadba. -mondom gyerekesen és ki kelek az ágyból gyorsan
-Mivan? - kiált fel és ő is fel kel és meg probál el kapni. Mikor sikerül neki csikizni kezd, mire én meg csókolom és abbahagyja.
Valaki vadul nyomogatni kezdte a kilincset.
-Hé braryó engedj be! - kiáltja a hercegnő
-Várj egy kicsit. -kiált vissza Alex és gyors öltözni kezdtünk
Cheryl eléggé meglepődött mikor látta, hogy a bátyja nem egyedül megy ki.
-Jó reggelt nagy lány, gyere mennyünk enni! -mondom vidáman majd kézen fogom és le sietek a lépcsőn, Alex meg nevetve jön utánunk.
A lépcső végén megtorpantam, Cheryl értetlenül nézett fel rám. Gyors mellém sietett Alex.
Ő is lefagyott.
A nővérem és Ethan vadul csókolóztak az asztalnál.
-Gyorsan csinálok kaját a lánynak majd fel küldjük és beszélünk velük, oké? -mondtam a tervet Alex-nek, aki bólintott
-Inkább fel viszem. -megfogta Cheryl-t és fel ment. Én hangtalanul a konyha pulthoz sétáltam és fogtam a müzlit amit hoztunk bele töltöttem egy tálba, öntöttem tejet, ki szedtem a fiókból egy kanalat és föl mentem a többiekhez.
-Tessék életem. -adom oda a kislánynak
-Köszönöm!- rá mosolygok majd a töprengő Alex-re nézek
-Nem zavartatják magukat. -mondom neki, mire visszatér közénk
-Csak bosszút áll. - válaszol feszülten
-Cheryl, mi most le megyünk a földszintre, ne gyere utánunk, oké? - kérdeztem tőle és teli szájjal bólogatott
Alex-szel vissza mentünk. A "gerle pár" normálisan egymás mellett ültek és ettek.
Alex nagy lendülettel megindult és Tina-val szemben megállt.
-Sajnálom, hogy megcsaltalak. Gerinctelenség volt tőlem, nem érdemelted meg. - azt hittem, hogy üvölteni fog, de nem, hangja tele volt megbánással. Mellé sétáltam. A nővérem kisírt szemekkel nézett fel ránk.
-Csak mond, hogy nem egy éjszakás kaland volt neked? -kérdezte rekedten és mind Alex-re néztünk
-Nem, valami megfogott benne. A kisugárzása, a kellemes borzongás mikor megérint, az édes ajkai, a kedves mosolya és ért a gyerekekhez. Nem mellesleg gyönyörű! - ahogy sorolta csak előre nézett, nem foglalkozott vele, hogy ezt mindenki hallotta. -Nevezzük aminek akarjuk, de azt tudom, hogy ezt sajnos nálad nem éreztem. Sajnálom Tina és ha nekem nem is, de a húgodnak bocsáss meg. - el tudtam volna olvadni szavai hallatán
Alex hirtelen rám kapta a tekintetét és elmosolyodott amilyen arcot vágtam. Megfogta az arcom és meg csókolt lágyan, de benne volt az összes érzelme.
Mikor elváltunk a nővéremre néztünk, aki...mosolygott.
-Tudjátok, este nagyon szar állapotban voltam és Ethan fel szedett a padlóról szó szerint is. Egész este pátyolgatott és egyszer csak beszélgetni kezdtünk. Aztán történtek dolgok.. - a végén kicsit félre nézett elpirulva
Fel sikítottam amire Alex melettem ugrott egyet és szorosan megöleltem a tesómat.
-Nagyon szeretlek és kérlek bocsáss meg! És nagyon örülök neki, hogy boldog vagy. - darálom le
-Hé, én is és nem haragszom egyikőtökrese, de Alex kérek egy dolgot. - Alex fel biccent (biztos, hogy nincs ilyen szó, de én most fel találtam), hogy folytassa - Ne bántsd meg a húgomat.
-Ígérem!- rá mosolygok mire rám kacsint és el vörösödök
-Óh drága kis tesóm még semmit nem láttál a nagy Alexanderből. - nevet fel Tina
-Ne lődd le a poént Tina. - szól rá poénkodva Alex
Magabiztosan a nagy menő elé sétáltam és rá ugrottam.
-Én is tele vagyok meglepetéssel. -suttogom a fülébe, Tina és Ethan nevetni kezdett, szóval Alex biztos meglepődött. Közre fogtam az arcát és össze döntöttem a fejünket. -Szeretlek!
-Én is, te szerencsecsomag! -gúnyolódik majd meg csókol

Többet nem bunkóskodtunk egymással, Tina is probált közeledni Cheryl-hez és végül össze barátkoztak. A hercegnő már össze boronált minket. Azt mondta, hogy ő lesz a koszorúslány az esküvőnkön. Nagyon szeretem Alex-et és ő is engem.
Mikor indultunk haza Ethan, engem is Alex-nél rakott ki.
Cheryl-lel a kezemben mentem be a házba, mögöttem Alex a táskákkal. Ahogy beléptem megtorpantam. Alex meg nekem jött, így egy picit előre estem.
-Babe? -kérdi és előre néz, hogy mért álltam meg
Az én szüleim is itt voltak.
-Sziasztok, hát ti? -kérdeztem és beljebb mentem, hogy Alex le tudja tenni holminkat
-Csak át jöttünk hisz legjobb barátok vagyunk. - válaszol anya
Gyors le raktam a kanapéra a hercegnőt.
-Ezt mi is kérdezhetnénk. - apa végigmér minket
-Fiam mivan Tina-val? - kérdezte Alex apukája
-Szakítottak. -vágom rá
-Ne hazudjunk nekik Lau. Úram megcsaltam a lányát a másikkal és nincs rá mentségem. - láttam apa arcán, hogy fel ment az ütő
-Én is pont annyira benne voltam, mint Alex! -védem meg és elé állok
-Vagy inkább ő volt benned. -jelenik meg a nővérem ezzel a frappáns szöveggel
-Tina ezt tényleg most kellett? - nézek rá a nővéremre mérgesen
-Nyugi tesó! Szülők, nem haragszom Alex-re, nem volt meg közöttünk az, ami most Lau-val megvan és erről nem tehet. Arról igen, hogy nem tudott megálljt parancsolni a farkának, de bocsánatot kért és be ismerte, hogy egy gerinctelen féreg volt, szóval ne haragudjatok rá. - mi másra számítottam tőle, fel nevettünk Alex-szel és 2 oldalról át öleltük Tina-t.
-Te egy idióta vagy. - mondja Alex a nővéremnek
Végül el mondtunk mindent a szüleinknek, akik hol büszkék, hol meg mérgesek voltak ránk. Kim ölelgette a fiát, hogy ő végig tudta, hogy Alex nem rossz ember. Mikor Cheryl is felébredt ő is nagy mesélésbe kezdett. Őt viszont mindenki meg ölelgette. Pedig anya és apa Alex keresztszülei amit én most tudtam meg.
-Anya, apa a keresztfiatokat is szeressétek! - szólok rájuk mire mindenki ledöbbent
-Igaza van, gyere ide fiacskám! - áll fel anya és szorosan megöleli Alex-et
-Öhm köszi. - mondja zavartan Alex
Kiderült, hogy a szüleim alig foglalkoztak Alex-szel mióta motorozik.
Ki oktattam a szüleimet, hogy mindent be kell potolniuk Alex-szel.
Ma náluk aludtam. Este 11 fele az ágyban feküdtünk egy kis késői menet után.
-Megsem érdemellek. - szólal meg búsan Alex
-Mért mondod ezt? - kérdeztem és gyönyörű barna szemeibe néztem
-Hányszor kiáltál értem 1 hét alatt...- bele folytottam a szót egy csókkal
-Te is kiáltál értem és azért, mert szeretjük egymást! - mondtam komolyan és mélyen bele néztem a szemeibe
-Megőrülök érted. - válaszol és meg puszilja a kézfejem. -Fáradt vagy?
Kérdésére csak fel húztam az egyik szemöldököm. Hamar meg értettem, mert elkezdett csókolgatni és maga alá húzott.

Ennyi is lenne! Remélem, hogy tetszett.
Soha nem hittem, hogy valamelyik storym el fogja érni az ezret, erre ez lassan eléri a 2ezret. Nagyon jó érzéssel tölt el, hogy ennyi embert érdekli ez a történet.
Köszönöm! 😊😊

Új családWhere stories live. Discover now