Megse történt

1.5K 47 0
                                    

Amíg Karen csinált nekünk vacsit addig nagy vonalakban el meséltem, hogy mi történt.
-Hálás vagyok neked Zack. Kislányom sajnálom, hogy nem vettem észre előbb, hogy baj van. - mondja apa és szorosan magához von
-Semmi baj. - mosolygok fel rá
-Örülök, hogy megvédted Kim-et. - mondja Karen
-Nekem vannak a legkirályabb mostoha tesóim. - szólal meg James csillogó szemekkel, mire össze nézünk Zack-kel. Ki olvassuk egymás tekintetéből, hogy ez nem lesz jó.
-Igaz mások utálják egymást. - válaszol Karen
-Aham! Kim fel jössz egy kicsit, fontos! - mondja Zack komoly hangvétellel
-Persze, megyek. - azonnal fel állunk és fel megyünk az emeletre
-Figyelj, ami lent történt.. - kezdett el magyarázkodni és a tarkóját vakarni
-Megse történt. - vágok a szavába és mosolyogva a kis ujjamat nyújtom felé
-Kis ujj eskü, komolyan? - kérdezi nevetve
-Ne szóld le. - válaszolok sunyi mosolyra húzva számat. Zack kételkedve, de oda rakta a kis ujját és meg ráztuk. - Ha valaki megszegi a másik levághatja. - mondtam komolyan, de a szám sarkába volt egy mosoly. Amiből röhögés lett attól amilyen fejet vágott Zack.
-Eléggé morbid verziót ismersz.
-De hatásos. Nico-val találtuk ki még részegen. Egyszer megszegtem valami fontosat és tényleg meg akarta vágni az ujjamat. Még az utcára is ki rohantam, mert késsel követett. - mesélem kínosan
-Betegek vagytok! Amúgy hova lett a szöszi? - kérdezte Zack
-Miközben téged ápoltak elment.
Mire le mentünk a kaja is készlett, szóval jó hangulatban ettünk. Este az egész család együtt filmezett. Negyed 10-kor James be aludt, szóval a fel vettem a kanapéról és fel vittem a szobájába. Akarok ki menni, de Zack ott áll az ajtóba.
-Nem volt nehéz? - kérdezte és alvó öccsére mutatott
-Kicsit igen, de az edzés miatt jó kondiba vagyok. - válaszolok és ki megyek a szobából
-Mit tervezel a mielőtt lefekszel? - érdeklődik, a padlót nézve
-Szenvedek egyet a be adandómmal. - sóhajtok fel nem akarásom jelképeként
-Mit kell csinálnod? - el mondtam neki, hogy mit kell rajzolnom ő meg fel ajánlotta a segítségét. Az asztalomhoz be hozott egy másik széket és néztük a fehér képernyőt. - Valami olyat, ami nem te vagy. Te csupa tűz vagy, szóval rajzolj valami olyat, ami nyugis, jó, kedves és minden, ami megtestesíti a jót. Vagyis a totális ellentéted. - adja a tanácsot, mire legszívesebben le csapnám
-Kabbe, de igazad van. - ismerem el veszteségem és random rajzolni kezdek. Zack sokszor bele akart szólni, szóval adtam neki egy "tollat" és ketten rajzoltunk a képernyőn. Az első rajz nagyon tetszett, de nem akartam azt be adni. Egy szóval akartam jellemzni az alkotásomat: nyugis és szerintem sikerült.

-Ha ez nem jelképezi a nyugalmat akkor semmi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ha ez nem jelképezi a nyugalmat akkor semmi. - mondja Zack egy aranyos mosollyal amin picit el bambúltam. Utáltam őt, most mégis segít nekem és örülök, hogy itt van velem. És az a mosoly, bírom Zack-et. Végül csak kiderült, hogy van normális oldala is. De valahogy nem tudom elfelejteni azt a csókot.
Elmélkedésemből fel ráztak szó szerint. Zack rázta a vállam, hogy térjek vissza.
-Bocsi kicsit fáradt vagyok. - ásítok is egyet és ki nyújtom az el gémberedett végtagjaimat.
-Semmi baj és nem is csodálom. - válaszára a monitor sarkára kaptam a fejem.
-negyed 1 lesz, te azt a k@rva!-akadok ki és a hajamat hátra fogom
-Yep, szóval jóéjt! - áll fel és ki megy a szobámból, de utána megyek és hátulról meg ölelem
-Köszönöm a mait és jóéjt! - be szívom utoljára az illatát és el engedem.
Vissza mentem a szobámba, ki kapcsoltam a gépeket és mentem is aludni.
Másnap ki pihenten keltem fel, szóval kíváncsi voltam hány óra. Be kapcsoltam a telóm és pár mp múlva meg láttam, hogy fél 12 van. Nem szoktam sokáig aludni, de ez jól esett. Ki botorkáltam a fürdőbe és elintéztem a wc ügyeimet majd a telómmal a kezemben mentem fel deríteni a házat. Túl nagy a csend. A földszinten senki sincs. Az asztalon egy fóliával letakart tányér van rajta egy cetli.
Jó reggelt álomszuszék! Itt egy kis kaja, én csináltam. Nyugi nem mérgeztem meg..talán 😁. Anyáék dolgoznak, James suliba, én meg le léptem majd jövök.

Legkirályabb srác a világon Zack

Idióta. Ráztam meg a fejem vigyorogva. Na nézzük mit csinált Mr. Szerénység. Nem sokat várok el tőle, de bízok a legjobbakban. Amikor meg láttam, hogy mivan a tányéron menten nevetni kezdtem. Egy mosolygós arcot rakott ki. A szeme 2 tükör tojás és bacon-ből a szája. Be raktam a mikróba melegíteni majd el fogyasztottam. Finom volt, lehet meg dicsérem ha haza jön. A végén még a fejébe száll.
El küldtem a rajzot a tanáromnak és YouTube-oztam, közben Nico-val beszéltem.
Hirtelen valaki hátulról meg fogta a válam és meg ijesztett. Ugrottam egy jó nagyot a székemben és síkitottam mellé. Dühösen állok fel és fordulok a nevetéstől haldokló Zack-hez.
-Halj már meg. - szólok be neki mérgesen, mert jó ideje röhög
-Be fejeztem. - mondja a nevetéstől kicsit kapkodva a levegőt, a szemét törölgetve ja és kuncogva.
-Amilyen kedvesen kezdted a "reggelemet" - rajzoltam idéző jelet a levegőbe - úgyis cseszted el.
-Jólvan, ne hisztizz! - int le amitől még pipább leszek
-Most tünj innen, mert még meg is öllek! - tolom ki a szobából aminek hatására újra röhögni kezd. Miután ki került a szobámból rá csaptam az ajtót. - Utállak! - üvöltöm ki neki
-Tudom, hogy szeretsz. - válaszol még nevetve, de hirtelen abba hagyta és hallottam, hogy elmegy. Idióta! Mindent elront.

Új családWhere stories live. Discover now