Miközben Thomas-szal már nagyban ettünk és beszélgettünk, csörögni kezdett a telóm.
Apa💜
-Szia apa, mondjad. - szólok bele először én a telefonba
"Szia Kim hol vagy, ugye nem felejtetted el, hogy ma van edzésed?"
-Basszus jó, hogy mondod! Lehet kicsit később megyek, köszi, hogy szóltál! Na puszi, szia!
"Rendben, puszi, szia!"
Bontottam a vonalat és folytattuk a társalgást.
17:45 fele értem haza, de nem sokáig maradtam, csak az edzős cuccomért mentem haza. Gyors mentem a mesterhez.
-Bocs a késésért mester csak kajálni voltam egy barátommal.. - kezdtem el egyből magyarázni miután be léptem az ajtón, de meg láttam egy srácot és el halkultam.
-Most az egyszer elnézem, de többet ne forduljon elő.- dorgál meg kicsit, hogy komolyan vegyem a szabályokat.
-Nem fog mester, de ki a srác? - biccentek a srác felé, aki csak áll és várja, hogy be fejezzük a beszélgetést. - Ő egy bajnokom és azt akartam, hogy együtt edzetek egyszer. Mutatkozzatok be egymásnak majd melegítsetek be. - ujja köztem és közte cikázott majd félre ment egy kicsit
-Kimberly Sparks örvendek. - mutatkozok be illedelmesen és a kezem nyújtom felé, amit el is fogad.
-Russell Atkins, örvendek. - sármos a hangja, ha tippelnem kéne 23-25 közé saccolnám a korát. Gyors át öltöztem és kocogtam a 2 sráchoz.
-Megjöttem! - kiáltottam boldogan.
Mit ne mondjak már az edzés le fárasztott, megint.
-Kim ez így nem lesz jó, edz otthon is, mert ha itt folyton ki fulladsz ki foglak csinálni. - dorgál meg újra
-Oké, búnyozhatunk végre? - türelmetlenkedek, mint egy kisgyerek.
-Ennyire várod, hogy szét rugjam a formás kis feneked? - kérdi és egy csalafinta mosolyra húzza a száját
-Köszönöm a bókot, de akinek szét lesz rugva a segge az te leszel. - vágok vissza mire ki nevet. Izgatottan megyünk a ringbe. A 3 menetből 2 megnyert. 1-et azért tudtam nyerni, mert...kicsit mást figyelt a le fogásom közben. - Nem edzek vele többet!
-Én élveztem. - mondja egy újabb egós és perverz mosollyal
-Meg tudnám őlni. - üvöltöm Case-nek
-Nem úgy látszott a ringben. - szól le
-Hagyjuk. -fel adom és be megyek az öltözöbe. Vissza húzom az utcai ruhám és megyek egyből a kijárathoz, de Case a karomnál fogva vissza tart.
-Mi a baj Kim? - kérdi kedvesen és nem messze ott áll Russell is
-Zack az, elegem van belőle és a legjobb barátnőmmel is rosszba vagyok. Otthon sincs minden rendben és nem akarom még tőled is az ívet kapni. - válaszolok feszülten
-Jólvan kölyök, nyugi, ha akarod néha beszélgethetünk edzés nélkül. - ajánla fel a segítségét mire máris jobb kedvem lett. - Ez az mosolyogj az jobban áll. Na szia kölyök, Csütörtökön találkozunk? - borzolja össze a hajam, ami megint szét esik.
-Igen és mielőtt mondanád otthon is fogok edzeni. Szia mester és szia Mr. Bugyi le rohasztó! - mielőtt ki mentem hallottam, hogy Russell felnevet a becenevén. Jobb kedvel megyek én is haza.
Apa és Karen enyelgésére érek haza, ami kicsit el rontotta a kedvem.
-Ó, szia Kim. Milyen volt az edzés? - kérdi apa ki mászva Karen szájából
-Hali, hát egy sráccal edzettem, akinél csak azért nyerhettem, mert picit el időzött egy testrészemen. Szóval kettős érzéseim vannak. - válaszolok és a hűttőből ki veszek egy üdítőt és oldalra pillantva meglátom Zack-et, aki engem néz. - Majd később még beszélünk most fel megyek.
Nem vártam válaszokat csak fel mentem a szobámba.
Végre egyedül. Le dobom a cuccom és tiszta ruhát keresek a szekrényben. Fogtam egy farmer mintázatú cicanadrágot és egy szürke hossszú ujjút, amin egy nagy fehér csillag van. Fürdőbe menet találkoztam James-szel. Egyszerűen nem tudok a szemébe nézni. Inkább gyors be mentem a fürdőbe. Miután le zuhanyoztam és fel öltöztem le mentem a konyhába valami kis elemózsiáért. Szokásosan be állok a nyitott hűtő elé és nézem, kaja reményében. Mit egyek? Van tej, van itthon müzli? Azért ki veszem a tejet. Mikor meg fordultam James állt mögöttem és rohadtul megijedtem.
-Basszus töki, ilyet ne csinálj! - kapok a szivemhez és az asztalra rakom a tejet.
-Bocsi csak el akarok mondani valamit. - mondja feszengve
-Oké hallgatlak. - válaszolok nyugtató hangon
-Az egyik évfolyam társam nevelő szülőknél van 3 éve és annál a családnál 1 rendes és mégegy befogadott gyerek van. Mesélte, hogy sokat lógtak együtt és...úgy érezték, mintha szerették volna egymást, de nem. - hirtelen oda siettem elé és meg fogtam a 2 vállát
-Ugye nem mondtál senkinek semmit? - kérdeztem félve
-Nem, de nem haragszol rám? - kérdi rám emelve mogyoróbarna szemeit
-Dehogy haragszom töki. - borzolom össze a haját és vissza térek a müzli készítéshez - Mesélj mi volt még a suliba? - szólok hátra neki és hallom, hogy ki húzza az egyik széket. Míg ettem James el mesélte az egész napját. Valamikor nevettem, főleg mikor egy barátja és ő banán héjat dugott egy nagyképű 8.-os táskájába.
-Zack sokkal rosszabbakat csinált, mint én. - mondja és a müzlis tálamat a mosogatóba raktam
-Valóban? - kérdem bár nem nagyon érdekel
-Igen, pókot dobott a lányok hajába. - ezen mind2en fel nevetünk
-Na jó, ez jó kis csíny volt. - ismerem el. Kicsit mesélt még majd mondtam, hogy nekem is kéne kicsit készülnöm a másnapra, szóval vissza mentem a szobámba és át néztem pár anyagot.
23:33-at mutatott az óra, ideje aludni menni.
YOU ARE READING
Új család
Teen FictionHali Kim vagyok! Ismerjétek meg az életemet, ami egy új családdal és egy költözéssel kezdődik majd a vonzó mégis valamikor borzasztóan idegesítő mostoha báttyámmal folytatódik. Aki lehet nem is annyira idegesítő, de ne siessünk ennyire. #1 mostoha...