Ahogy mondta Russell fél 11-re itt is volt. Kicsit később mentem le, mert megcsináltam a körmömet is és várni akartam egy picit. Az az idióta meg dudált egyet. Basszus! Fogtam a magassarkúmat és le futottam. Karen és apa kérdőn néztek rám.
-Elmentem sziasztok! - ki álltok nekik és le kapom a dzsekimet a fogasról.
-Zack állítsd meg! - hallom meg Karen hangját, de már ki nyitottam az ajtót, szóval senki... Zack meg fogta a karom és meg probált vissza húzni.
-Van még pofád hozzám érni, engedj el! - üvöltöttem rá és hátra rugtam egyet telibe a bordáira, mire el engedett én meg a kocsihoz szaladtam.
*Zack szemszőg*
-Anyáddal el megyünk, ha holnapra nem lesz meg vagy bármi baja lesz, nem állók jót magamért. - mondja Chris mérgesen
Végem! Tegnap is lelépett, ma is és kétlem, hogy sietni fog haza, de kivel ment el? Nem mehetek utána, mert James is itt van. Anya megölne ha magára hagynám, mintha 8 éves lenne, nem pedig 12. Az ősök egy 10 perc múltán el is mentek.
Éljen most egész éjjel legyek fenn azaz idióta miatt? Ha bármi baja lesz megölöm azt, aki elvitte. Ő is b@szki pont akkor lép le amikor beszélnem kéne vele. Miután anyával veszekedett nem akartam zavarni, de arra nem számítottam, hogy ő is lelép.
A kanapén ültem és játszottam a PS-en, nehogy el aludjak. Bár nagyon fáradt voltam és rohadtul aggódom Kim-ért. Thomas rá világított, hogy mit érzek Kim íránt.Ma reggel
Pocsékul aludtam és keltem is fel. A szobámból kijöve el méláztam egy kicsit Kim csukott ajtaján, de mentem a dolgomra. Miután össze szedtem magam el indultam suliba.
Nico megint ide akart jönni hozzám, de el hajtottam. A legmeglepőbb dolog a 2.óra szünetében történt.
-Zack nem érdekel, hogy haragszol most meghallgatsz. - mondta tekintélyt parancsolóan Thomas
-Hallgatlak. - válaszolok szűk szavúan. - Kim nem jött suliba és nem válaszol nekem, se Nico-nak. Történt valami tegnap? - kérdezte tapintatosan
-Jó elmondom, de nehogy tovább merd adni bárkinek is. - bólintott én meg bele kezdtem a mesélésbe. Közbe ránk csengettek, szóval Thomas véleményét csak a kövi szünetben tudom meg.
Azt mondta, hogy kint az udvaron találkozzunk és ott beszéljünk. Mire ki értem ő már ott volt. - Ennyire aggódsz érte?
-Mivel barátok vagyunk. De te akkora egy idióta seggfej vagy, hogy nem csodálom, hogy nem jött be. Sőt szerintem még otthon sincs. Mert jelenleg a közeledben nem akar lenni- osztott ki Thomas, mire adtam neki egy jobb egyenest. - Végig is hallgathatnál te nyomorék! - mondja miközben az orrát fogja, mert lehet be törtem. De amíg nem magyarázza ki magát, nem kérek bocsánatot. Persze szarul érzem magam miatta. - Kim szeret téged. - és el magyarázott mindent, hogy mit miért csinált. Én meg csak néztem és szarul éreztem magam. - Te mit gondoltál mielőtt le feküdtetek?
-Hogy...érezni akarom a finom bőrét, a csókját, hallani akarom a hangját, a nevetését. Egyszerűen mellette akartam lenni. Fájt mikor veled láttam, mikor azt hittem, hogy szeret téged. El öntött a féltékenység és a harag. Vele akartam lenni, de féltem, hogy a családom megutál engem vagy őt, de... Rá kell jönnöm, hogy ha ő utál az jobban fáj mindennél. - el se hiszem, hogy ki mondtam ezeket.
-Mit gondolsz miért van ez? - kérdezi Thomas és a tekintete a lelkemig hatol, mert érzem, hogy el kell mondanom neki az igazat.
-Szeretem őt. - vallom be magamnak is végre - Ne haragudj Thomas, ha akarod vissza üth... - nem is engedte, hogy végig mondjam csak meg ütött a szemem alatt.
-Barátok? - nyújtja az öklét felém
-Barátok. - össze öklöztünk majd a napot végig beszéltük.Jelen
Csak legyen éppségben. Hajnali 2 fele dobtam neki egy üzenetet, hogy hol van, mert már ideges is voltam. Nem mellesleg fáradt.*Kimberly szemszőg*
Az egész utca tele volt kocsikkal, özönlöttek az emberek, a zene bömbölt és hirtelen megjött a hangulatom is. Be mentünk és Russell köszönt pár embernek és be is mutatott nekik. Jó pár srác megnézett, de mikor meg látták velem Russell-t mindegyik elkapta a tekintetét, amin nevettünk is.
Piáltunk, táncoltunk és hülyültünk, Russell ahogy ígérte egy tapottat se ment mellőlem.
A nappaliba a kanapén ültünk és több emberrel társalogtunk. Egyszer csak megszólal a hangszórókból a Complicated. Eszembe jutott Zack és sírhatnékom lett. Hihetetlen, hogy egy dal mennyire meg tudja változtatni a hangulatomat. Russel el ment szólni a Dj-nek, hogy kapcsolja el ezt a számot most.
-Végre elment a kis lovag. Gyere mutatok valami, hidd el tetszeni fog. - "jött" inkább botladozott ide egy részeg srác. Fel álltam és közelebb mentem hozzá. Azt hitte, hogy vele akarok menni és meg akart csókolni, de én rá öntöttem egy pohár vodkát és tökön rugtam. Ki mentem az utcára. Nem akarok haza menni. Nem is tudnék, azért bennem is van pia és csetlek-botlok. Melegem van. Elkezdtem sétálni.
-Szia cica, gyere játszunk egyet. - szólal meg perverzen egy undorító féreg az egyik sikátorból.
-Na húzzál vissza a retekbe te..te gusztustalan féreg! - kiáltok rá és mennék tovább, de meg fogja a karomat.
-Ne mész sehova te kis r@banc!-üvölti amit én valamiért kétszeres hangerőn hallottam. Be húztam neki egyet a szeme alá 3-szor sorozatban és hátra tántorodott. Térden rúgtam mire le térdelt.
-Na ide figyelj még egyszer ne merj lány közelébe menni, az enyémbe meg végképp ne. Bár ezután lehet senki közelébe nem fogsz menni. - adtam neki egy jobb horgot, mire szét terült a földön és párszor bordán rúgdostam. - Jobban teszed ha hívsz egy mentőt!
Nagyos sok idő után el értem a régi házunkat. Elő turkáltam a kulcsomat és sokadik probálkozásra ki tudtam nyitni az ajtót.
Hulla vagyok! Le dobtam a cipőmet és a kanapéra dőltem. A táskámat a földre dobtam és ki esett belőle a telefonom. Fel vettem és fel nyitottam, a fényerőt azonnal lehúztam, mert egyszer égette a szememet. Kaptam egy üzenetet.
Zack: Hol vagy?
Aggódik értem, de aranyos. Gondoltál volna erre előbb. Idióta!
Én: Teged ezne erdekeljen utállak! Egy barom, arrogáns, fereg vagy, aki csak jatszik masok erzeseivel!
YOU ARE READING
Új család
Teen FictionHali Kim vagyok! Ismerjétek meg az életemet, ami egy új családdal és egy költözéssel kezdődik majd a vonzó mégis valamikor borzasztóan idegesítő mostoha báttyámmal folytatódik. Aki lehet nem is annyira idegesítő, de ne siessünk ennyire. #1 mostoha...