Szerintem egy fél órát biztos ültünk a földön és nyugtattam Kim-et. Egyszer csak nem éreztem, hogy rázkodik a válla, szaggatottan venné a levegőt és nem szipog.
-Köszönöm. - mondja össze szedve magát és el húzódik tőlem.
-Túl sok van a rovásodon, nem gondolod? - próbálom fel vidítani
-De és ha akarod holnap el vihetlek suliba. Kivéve ha él még a szabályod. - mondja már mosolyogva, miközben a polójával az arcát törli.
-Örülnék neki. - válaszolok
Délután folyamán nagyon semmit nem csináltunk. Feküdtünk Kim ágyába, sorozatot néztünk és nevettünk. Kim már majdnem be aludt mellettem. Kicsit felé hajoltam és finoman megráztam. Mire hirtelen fel kellt szó szerint és így össze kocant kicsit a fejünk. Kim szerintem mérges rám, a morgásokból ítélve.
-Ne haragudj! - mondom és fel teszem a kezem védekezés képpen
-Semmi, de most menny a szobádba, mert el megyek fürdeni utána meg aludni. - parancsolja és fel állunk mind2en. Mielőtt ki megyek még megnézem a homlokát, ahol össze fejeltünk. Be fog lilulni. Bocsánat kérés képpen, adtam rá egy puszit majd kimentem és be csuktam magam után az ajtót.
*Kimberly szemszőg*
Mikor meg éreztem az ajkait a bőrömön el pirultam. De nem foglalkoztam vele sokáig, gyorsan mentem zuhanyozni majd aludni. Reggel nagyon szenvedve, de kikeltem az ágyból. Azt hittem, hogy oda pisilek mingyár a szoba közepére, szóval gyorsan elmentem wc-re. Vagyis csak akartam, mert meg előztek. Kopogtam kettőt az ajtón.
-Siess vagy te takarítasz fel utánam. - kiálltok be az illetőnek. James ballagott ki kómásan. - Jaj ne haragudj töki, azt hittem, hogy Zack van bent.
-Vicces lenne, ő még alszik. - mondja és vissza megy a szobájába. Akkor kirugdosom majd.
Gyors elvégeztem a dolgom majd be rontottam Zack-hez. Tényleg alszik.
-Zachary azonnal kellj fel! - ébresztem reggeli morgós hangomon, ami most jól jött. Zack nagy reakciója az volt, hogy meg fordult az ágyban és ha jól értettem azt mondta, hogy "Majd. "
Aha persze, álmaidban hercegnő! Le rántottam róla a takarót, mire azonnal ki pattantak a szemei. Egy fekete trikóba és egy sötét szürke mintás boxer van rajta.
-Gimmie! - mutogat a takaróra, ami még a kezemben van, de ledobom és Zack is fel adja a takaró kérést. Vissza feküdt ez a szenyó. Fel álltam az ágyára és a hideg talpamat hozzá érintettem a derekához, mert fel gyűrödött a trikója. - A halálodat akarod? - kérdi rám se nézve
-És te? - kérdezek vissza és le térdelek mellé. Csikizni próbálom a hónalját, de semmi majd megyek egyre lejjebb. Mikor a hasánál tartottam hátrébb ugrott.
-Na ott nem! - szól rám, mire sunyi vigyorral folytatom. Zack le fogja az egyik kezem és ő is csikizni kezd. Együtt ugrálunk és visítunk a szobába. - Feladod? - kérdezi gonoszan, mikor már csak ő csikiz engem és én szenvedek. A hátamon fekszek, mind2 kezemet a fejem felé emelte és 1 kézzel fogja össze a csuklóimat. Felettem ül és egy gonosz vigyorral csikizi az oldalamat.
-Soha! - üvöltöm fel a röhögés miatt
-Biztos? - még jobban csiklandózni kezd a hónaljamnál
-Jó-jó mag adom magam..meg adom magam. - mondom ki fulladva és abba haggya, de a kezeimet nem engedte el. - Nem eresztesz?
-Tetszik ez a póz. - mondja perverzen és fél mosolyra húzza a száját, ami nem tetszik. Az arcomhoz hajol és el kezd puszilgatni.
-Hé-hé Zack fejezd be, nyitva az ajtó! - próbálom figyelmeztetni és lökdösni, de nem érdekli csak folytatja amit eddig csinált. Hirtelen meg éreztem a kezét az oldalamon a polóm alatt. Na jó Zack én ehhez nem akartam folyamódni. 2 ellenkező írányba húztam a kezem és kis szabadítottam őket. A lábaimat Zack derekára fontam és a kezem segítségével fordítottam az álláson. Most már Zack fekszik alul és én rajta.
-Nekem így is jó! - mondja ugyanazzal a kéjenc mosollyal. A kezét rá csusztatta a fenekemre, mire be adtam a derekam és közeledtem felé, hogy meg csókoljam.
-Mit csináltok? - hallom meg James hangját és azonnal fel állok.
-Mi...ő..-James furcsán nézett rám. Az arca döbbenetet, értetlenséget és egy kis csalódottságot is tükrözött.
- Semmit, James. Felejtsd el amit láttál. - szólal meg komoly hangon Zack mögülem.
-Pontosan, inkább menny suliba, már késő van. - mondom én is és ki megyek a szobából. Miért mondta ezt Zack és mért fáj amit mondott?
Mi közben öltöztem pár könnycepp kibuggyant. Probáltam gyorsan abba hagyni majd helyre hozni az arcom. Plussz percek múltán sikerült is. Fel kaptam a táskám és indultam suliba. Mikor le értem Zack is fel állt a kanapéról és jött utánam. Na azt ne mond, hogy még vigyem is el?! Ne kösse be inkább az övét, hátha szerencsém lesz és nekem nem lesz bajom. Kicsit morogva néztem ahogy be száll mellém.
-Bocs, hogy mégis veled megyek csak már vagy 15 perce bent kéne lennünk és kocsival gyorsabb. - mondja érzelmek nélkül és kifele bambul az ablakon. Legalább fel fogja a helyzetet. Útközben legszívesebben minden sarkon neki mentem volna egy fának. Örökkévalóságnak tűnő 10 perc alatt végre meg érkeztünk az iskolához. Köszönés nélkül mentem egyből az osztályomba. A tanár kicsit megszídott, de nem foglalkozott velem különösebben.
YOU ARE READING
Új család
Teen FictionHali Kim vagyok! Ismerjétek meg az életemet, ami egy új családdal és egy költözéssel kezdődik majd a vonzó mégis valamikor borzasztóan idegesítő mostoha báttyámmal folytatódik. Aki lehet nem is annyira idegesítő, de ne siessünk ennyire. #1 mostoha...