Bónusz #1

683 20 0
                                    

Alexander Meraz a nevem, 19 éves vagyok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Alexander Meraz a nevem, 19 éves vagyok. Ebben az évben fejeztem be a gimit. Krosszmotorozom, aminek a szüleim egyáltalán nem örülnek. Amikor versenyre megyek betegre aggódják magukat, főleg anya. Van barátnőm kb 4 és fél hónapja.

Épp pakolok a böröndömbe, mert holnap megyünk nyaralni a barátnőmmel, a húgával és a legjobb barátommal.
-Alex gyere vacsizni anya hív! -szalad be a húgom vidáman
-Rendben, 1 perc és megyek. - össze húztam a böröndöm és le mentem Cheryl-lel a földszintre. Anya és apa épp falták egymást. Én csak mosolyogtam, de a húgom mutogatott rájuk és nevetett.
-Uhh anyuék csókolóznak! -kiáltja mire szétválnak és nevetve ránk néznek
-Hugi te is fogsz. -nézek le a mosolygó, copfos lányra.
-Nem is, a fiúk buták! - válaszol gyerekesen és ki ölti rám a nyelvét mire felnőtthöz méltóan viszonzom.
-A bátyád és én is? -kérdi apa sértettséget színlelve amin anya csak halkan kuncogni kezd
-Nem, apa te nem! -probálja vissza csinálni a dolgot és elkezdi ölelgetni apát a bocsánatáért, aki persze fel emeli és agyon puszilja.
-És velem mivan? -kérdezem sértetten és széttárom a karjaim
-Te sajnos az vagy bratyó.-mondja gonoszan
-Ne legyél ilyen a báttyáddal. -véd meg anya, mellém sétál és át ölel. Hiába Cheryl a kicsi, anya folyton engem véd.
Beképzelten a hugomra nézek és a tekintetemmel az orra alá dörgölöm. Cheryl meg beveti a szívszorító nézését.
-Fiam hány éves vagy? - mondja apa lesújtóan. Egyszem lánya.
-Bocs fater na, de álljunk neki enni, mert éhen halok. -anyáék helyeslően bologatnak és asztalhoz ülünk. Mellettem a húgom és velünk szemben anyáék.
-Sweet pea (bocsánat, de muszáj volt 😉) mindent be pakoltál?-kérdezte anyu
-Igen anya nyugi.
-Azt se tudom, hogy ki fog vigyázni Cheryl-re holnap miután elmész. -gondolkodott el anya - Drágám ki fog vigyázni rá?
-A mühelybe elvihetem. -válaszol apa
-Vagy eljöhetne velem is. -ajánlottam mire a kis barna azonnal fel ugrott és hevesen bólogatni kezdett
Végül lebeszéltük, hogy velem jön a leányzó. Persze baromira kell vigyáznom rá és egyéb dolgok.
De nekik is kell egy kis kikapcsolódás és ez az 5 nap nem sok.
Kaja után anya gyors be pakolt Cheryl-nek amit még 4 ellenőrzés követett.
11 fele el mentem aludni. Holnap baromi korán indulunk.

Még az ébresztőm előtt egy kócos, barna hajú, angyali nevetésű kislány rohamozott meg. Rá ugrott az ágyamra, párat ugrált majd rám feküdt ja és azt kifelejtettem, hogy végig a nevemet kajabálta.
Miután a csajszi ki szedett az ágyamból meg reggeliztünk, segítettem neki el készülni majd én is fel öltöztem. Mikor anya meglátta, hogy a kis hercegnőjére a gyerekkori fehér sárkányos trikómat mellé fekete rövid nadrágot és egy menő napszemcsit adtam rá teljesen kiakadt. Apa meg nem tudta eldönteni.
Én lakok a legmesszebb a többiektől, szóval értem jöttek legutoljára.
Kimentem eléjük. A legjobb barátom Ethan szált ki először a kocsiból majd hátulról a csajom, aki sietett hozzám, hogy meg csókoljon.
-Szia kicsim! - köszöntöm egy hosszas csók után
-Szia!-köszön ő is meg Ethan
-Skacok van egy hírem és ha valakinek nem tetszik akkor nem megyek sehová. Szaladj ki hercegnő! -kiáltok és kijön menőn Cheryl, mintha egy filmben lenne.
Haláli egy kis csaj.
-Én nem bánom. - válaszol először Ethan
-Hát okés. -nem tetszett a hanglejtése Tina-nak
El indultunk a kocsi felé a cucokkal.
-Azt hittem, hogy kettesben leszünk. - jegyzi meg, de nem foglalkozok vele
Be dobtam a cuccunkat a csomagtartóba és el búcsúztunk anyáéktól.
-Csajok valamelyikőtök nem ül előre? -kérdeztem a bent ülő két lánytól -Nem akarom, hogy egyedül legyen hátul.
-Ülj nyugodtan előre, el leszek vele. -válaszol kedvesen Tina húga, Laura
-Biztos? -kérdem kicsit aggódva
-Persze, értek a gyerekekhez. Nagyon sokat vigyázok az unokahúgomra. - engem meggyőzött, le néztem a mellettem álló hugomra, aki bólintással bele egyezett.
Végre el tudtunk indulni. Cheryl, Laura és Tina ült hátul, Ethan vezetett én meg mellette.
Laura és a húgom tényleg nagyon elvoltak ketten. Alig beszélt hozzám, csak pár dolgot mutatott meg amit csináltak a Laura tablet-jén (nem tudom, hogy ez így helyes-e). Mi 3an meg el beszélgettünk.
Egy kis tó melletti nyaralóhoz mentünk, mire oda értünk már késő délután volt.
A húgomat szerencsére Lau hozta, szegénykém nagyon elfáradt. Ethan, Tina és én vittük be a holmikat a házba.
-Melyik szoba kié? -kérdeztem Ethan-t
-3 szoba van fent és 2 lent. Sok a gyerek a családomban. Ha mondtad volna, hogy jön a húgod akkor hoztam volna én is egy kis tesómat.
Fel mentünk az emeletre. Mindkét oldalt 2 ajtó van. Bal oldalt van egy szoba és egy fürdő, a másik oldalt meg 2 szoba van.
-Hercegnő mi leszünk a jobb oldalon, rendben? -kérdeztem a most már ébren lévő leányzót
-Első éjszaka aludhatok veled? -kérdezte álmosan
-Persze hercegnőm. -simiztem meg a fejét
-Néha én is kölcsön veszem éjszakára. -szólal meg kajánul Tina mire Lau picit meglöki, hogy ne Cheryl előtt.
Be dobtam táskákat és a szememfénye be is aludt az ágyamban szóval át mentem a velünk szemben lévő szobába, ami a lányok szobája. Kopogtam majd be nyitottam. Csak Lau volt benn, aki épp öltözött és melltartó nélkül állt tőlem olyan 1-2 méterre. Csak állt lefagyva míg én szép kebleit néztem, ami persze gonosz volt tőlem, de sajnálom, csak ott ragadt a szemem. Miután realizált a lány, takarni kezdte magát a polójával és hozzám vágta a melltartóját amit elkaptam és inkább ki mentem. Ott álltam az ajtó előtt kezemben egy fekete, csipkés melltartóval.
Hallottam, hogy reccsen a lépcső, szóval gyors be mentem a szobámba és az egyik szekrénybe be raktam az alsónemüt.
Tina lehívott minket a nappaliba. A kanapén ült Lau, aki félig kinyírlak, félig vörös arccal nézett rám. Sajnos csak ott volt hely, szóval a kanapé másik végébe foglaltam helyet. Ittunk egyet majd Ethan és Tina elmentek meg nézni a tavat. Mi meg csak ültünk.
-Ez baromi kínos. -szólalok meg először én
-Eléggé.-együtt fel nevetünk
-Bocs, hogy rád nyitottam meg minden egyéb. - mondom őszintén
-Semmi baj, csak ne hozzuk fel többet. - válaszol és újra kínos csönd telepedik közénk
-Tényleg értesz a gyerekekhez. -töröm meg a csendet
-Igen, nagyon aranyos a húgod. - mondja mosolyogva
-Köszi, az igazat megvallva tartottam attól, hogy veled legyen Cheryl, mert Tina-val egyántalán nincs el. -vallom be
-Tina nem annyira barátkozik könnyen és nem csak a gyerekekkel. - kicsit meglepődtem
-Ezt nem tudtam.
-Nem szereti a gyerek témát. Egyszer terhes lett és el kellett vetetnie. Azóta valami megtört benne. - nem tudtam elhinni amit mond
-Tessék?! Nekem ezeket mért nem mondta el? -akadtam ki és fel-alá kezdtem járkálni
-Ne haragudj rá, senki nem tudja rajtunk kívül. -probál nyugtatni Lau és vissza ültet a kanapéra -Nem is szabadott volna el mondanom.
-Ne érezd rosszul magad, Tina-nak már rég el kellett volna mondania. -mondtam feszülten
Lau megfogta a karom és az érintésétől megborzongtam, de jó értelemben. Beszélgettünk majd egy óra múlva megjöttek a többiek és be száltak a társalgásba.
Lau rá vett, hogy ne zudítsam Tina-ra, amit el titkolt.
Negyed 10 fele elmentem zuhanyozni. Már végeztem mikor be jött a barátnőm.
-Hali szívem! -mondja és elém sétál. Át ölel és csókolgatni kezdi a nyakam majd a kulccsontom.
-Ne most Tina. -szólok rá finoman és öltözni kezdek
-Akkor mikor? Hoztad a húgod is, aki veled alszik, mikor már 10 éves. -kezd el hisztizni
-Neked ehhez semmi közöd!- kezdi fel húzni az agyam
-A barátnőd vagyok már hogyne lenne hozzá közöm. Az én tesómnak is kellett jönnie. Pedig csak veled akartam jönni!
-Befejezted?
-Tessék? -el kezdett velem kiabálni minden féle hülyeségről
-Neked nincs jogod velem bunkóznod, mikor te titkolózol előttem! -förmedek én is rá mire elhallgatott
-Miről beszélsz? -kérdi félve
-Arról, hogy terhes voltál és nem mondtál róla semmit! - össze húzta magát és a csempét kezdte el nézni- Mára elegem volt.
Ki siettem. A szobámban a fiókos szekrény szélére támaszkodtam.
Most nagyon fel húzott Tina, soha nem emeltem fel még vele szemben a hangom akkor ő mi jogon?
Tina-t a pályán ismertem meg. Folyton ott lófrált és egyszer leszólítottam. Ez fél éve történt és rá 1-2 hónapra meg járni kezdtünk. A húgával sokat nem beszéltem, amit most már bánok. Miért hisztizett Tina? Vagyis mi volt vele a célja, mert nem szokott csak úgy cirkuszolni.
Gondolkodásomat egy érintés szakította meg. Lau állt mellettem, aggódás tükröződött az arcán és a karomat fogta.
-Hallottam, hogy veszekedtetek a nővéremmel és....hozzám is vágta...-potyogni kezdtek a könnyei, szóval csitítani kezdtem és át öleltem. Fejét a csupasz mellkasomra döntötte, így éreztem a könnyeit.
-Nem a te hibád, szóval nyugodj meg. -szólaltam meg halkan és el toltam magamtól, hogy a szemébe nézhessek. Arcát közre fogtam és le töröltem pár könnycseppet az arcáról. Lau is megfogta az arcom és hirtelen meg csókolt. Puha volt az ajka és a csókja olyan...édes és tele van szeretettel.
Pihegve váltunk el és Lau arcán a pír jelei rajzolódtak ki. Baromi aranyosan nézett ki. Szőke, hosszú haja kócos, zöld szeme gyönyörűen csillog.
Muszáj éreznem mégegyszer a csókja ízét. Magamhoz húztam és falni kezdtem az ajkait. Meg nyaltam az ajkát, hátha bejutást kapok, de nem engedte, szóval el távolodtam és a nyakát kezdtem el be hinteni nedves csókokkal. A fenekébe bele markoltam és fel emeltem.
Élvezte, bele túrt a fekete hajamba és át karolta a nyakam. Meg is szívtam mire nyögött egy picit.
Egyszer csak Tina robogott be. Felé kaptuk a fejünket. Mind döbbenten néztünk.
-Ettől féltem, pontosan ettől...-Tina sírni kezdett mire Lau le ugrott rólam és nővéréhez sietett
-Tina én.. -le intette és felém igyekezett
-Szörnyen sajnálom, nem ak... -nem engedte, hogy végig mondjam, egy csattanós pofonnal szakított félbe.
-Gyülöllek! -vágja hozzám és ki viharzik a szobámból
Dermedten állunk mind2en a szobába.
-Sajnálom. -szólalunk meg egyszerre
Lau újra könnyezni kezd mire gyors fel kapom és át viszem a másik szobába. Le ültetem az ágy végébe, be zárom az ajtót és le ülök vele szembe.
-Az én hibámból haragszik rád, sajnálom. -kérek bocsánatot le hajtott fejjel
-Az én hibám is. -válaszol sírós hangon. Nem látom, hogy mit csinál, egyszer csak az ölembe mászik. -Remélem nem zavar.
-Dehogy. - karommal át fonom a derekát, az államat a vállára helyezem és mélyen be szívom az illatát.
-Rossz amit tettünk? -kérdezte és oldalra fordította a fejét
Mélyen bele néztem a szemeibe.
Gyönyörű kisugárzása van és melegséget áraszt.
-Nem tudsz olyat tenni amivel meg utálna téged. -válaszolok mire félszegen bólint.
Közeledni kezdünk és újra egyesülnek az ajkaink. Megint megprobálkozok bejutni a nyelvemmel a szájába, de most picit rá harapok. Meg hökkent egy kicsit és bele is mosolygott a csókunkba, de ami a legfontosabb, hogy meg kaptam az engedélyt a bejutásra. Nyelveink szenvedélyes táncot járt. Lau megfogta a tarkóm míg én a polója alá nyúltam. Mikor épp érintettem volna a lényeget elvált tőlem és meg fordult az ölemben, így szembe került velem. Arcán egy hatalmas ravasz mosoly terült szét.

Folyt...

Nem tudom elégszer megköszönni, hogy olvassátok a történetem és a vote-okat. Nagyon sokat gondolkodtam, hogy milyen plussz részt írhatnék és egyedül nem jutottam semmire. Szóval kértem segítséget, aki készségesen segített elkezdeni. 2 rész lesz ebből és remélem, hogy tetszeni fog. Mégegyszer köszönöm mindenkinek!  😘😘

Új családWhere stories live. Discover now