Épp a kanapén fetrengtem Zack-kel mikor csörögni kezdett a telóm.
"Nico"
-Szia!
"Szia, ráérsz?"
-Persze, mit akarsz csinálni?
"Bármit csak lógjunk együtt. Felölem el mehetünk a parkba is csak dumáljunk."
-Rendben ott találkozunk, de csak hülyülés nem akarok elmélkedni.
"Benne vagyok!"
Le raktam és fel is akartam pattani, de el felejtettem, hogy Zack-en fekszek és mikor fel akartam térdelni...hát.
~Zack hangos, szívszorító üvöltése. ~ -Ne haragudj Zack! - gyorsan a hütőből ki vettem egy zacskó fagyasztott valamit, nem láttam, hogy mit vettem ki és Zack-nek adtam.
-Nincs nagy baj, de ezért kárpótlást kérek amint vissza jösz. Nem akarod elmondani neki... - valahogy éreztem, hogy ezt megfogja kérdezni
-Nem, nem akarok kettőnkről beszélni vele! - vágtam a szavába
-Te tudod. - meg csókoltam és fel szaladtam a szobámba öltözni, ami record sebességgel történt majd sietve el indultam a parkhoz.
Mire oda értem Nico már egy ideje ott volt.
-Bocs a késésért, csak...volt otthon egy kis vészhelyzet. - mondtam kicsit be rogyasztva és a térdemre helyeztem a kezem
-Semmi baj, egybe vagy? - kérdezte nevetve. Ki fújtam a levegőt és fel egyenesedtem.
-Teljesen.
Sétálgatás közben beszélgettünk. Nico mesélte, hogy a húga be töltötte a 15-öt és baromi idegesítő lett.
Szegény Lilla.
Meghogy Thomas-szal barátok lettek. Amin picit meg lepődtem, de természetesen örültem neki. Én el meséltem neki, hogy hétvégén Karen anyukájához megyünk.
Fél 5 fele haza értem. Fel mentem a szobámba, pár dolgot még meg csináltam sulira majd neki álltam játszani a gépen.
Vacsora után Zack filmet akart velem nézni, szóval az ő szobájába mentünk.
-Milyen filmet nézünk? - kérdezte miután be fészkelődtünk az ágyába és a laptopján fel lépett Netflix-re.
-Valami jó horrort. - válaszolok
-Rendben akkor legyen a...Valami követ. - ajánlotta én meg bele mentem, mert nem láttam még és Zack esküdözött, hogy jó film.
Már értem miért! A démon úgy öl, hogy meg dugja az adott embert akit követ. Kettőt lehet tippelni, hogy hogyan lehet át adni másnak.
Épp szex jelenet ment mikor meg éreztem Zack kezét a bugyimon.
-Most jön a kárpótlás? - válaszként bólintott - Ugye tudod, hogy ehhez nem kell filmet néznünk meg ilyesmi.
-Szóval csak szexelni akarsz?- ez így most elég rosszul hangzik
-Ezt inkább én kérdezhetném. Filmet nézni hívtál vagy közösülni? - vágtam vissza mire le fagyott
-Is-is. Hagylak megint nyerni. Akkor ezt nem folytatom. - fejezte be a csiklóm kényeztetését
-Ezt egy szóval sem mondtam. - vágtam rá és Zack fel nevetett majd folytatta amit eddig. Mikor meg unta, hogy ruhadarabon keresztül kényeztessen be nyúlt és úgy folytatta. Már kezdett volna meg ujjazni, amikor kopogtak az ajtó. Zack villámgyorsasággal húzta ki a kezét és igazított a laptopon.
-Fiam.. Óh te is itt vagy Kim?-kérdezte meglepetten Karen
-Igen, filmet nézünk. - válaszol Zack mire én el mosolyodom.
-Jólvan, csak azt akartam, hogy James elment fürdeni és megkért, hogy szóljak nektek, hogy addig ne menjetek. Tudom, hogy ésszerű, de James még gyerek. - mondja Karen kínosan nevetve majd kimegy
-Remélem más nem jön. - szólal meg először Zack és egyetértve bólintok. - Na, de hol is hagytuk abba? Ja igen!
Lejebb toltam a lábammal a gépet mielőtt még baja lesz majd engedtem Zack-nek, hogy le húzza az alsóneműm. 2 ujját a hüvelyembe helyezte és finoman mozgatni kezdte. Eközben végig csókolgatott.
-Nem úgy volt, hogy én kárpótollak? - kérdeztem kicsit később
-Jókor szólsz kis gonosz! - sunyi vigyorra húztam a szám mire Zack meg csikizett majd a hátára feküdt, hogy én jövök. Rá ültem és kezembe vettem a péniszét. Húzogatni kezdtem majd a számba vettem. Kivételesen én nem engedtem, hogy elmenjen és rá ültam a farkára. Finoman mozogni kezdtem majd kicsit gyorsítottam. Mielőtt Zack elment volna le szálltam róla, amit annyira nem akart, de az utolsó pillanatban mégis sikerült. De még így is rajtam landoltak Zack gyerekei.
Én azt hittem, hogy végeztünk, de nem, őfelsége nem úgy gondolta. Fel állt úgy, hogy a szerszáma az arcomban volt.
Értem a célzást!
Szóval még kivertem neki és a melleim tiszta sperma volt.
-Na ha most ha nincs itt zsepi, véged! - néztem fel rá szúrósan.
Oda ment az asztalához.
-Nyugi tigris... - hirtelen el akadt - Hozok neked.
-Nagyon siess! - bólintott majd fel húzta a boxerét és a nadrágját majd kiment.
Nagyon félek, hogy valaki bejön.
Egyszercsak ki nyitódott az ajtó.
Hála az égnek, hogy csak Zack az.
-Miaz csak nem be tojtál? - kérdi gúnyósan
-Kabbe! - válaszolok dühösen.
Igazából másodperc töredéke alatt le izzadtam.
-Te már megtetted! - folytatja a szenyózást és nevetve nyújtja felém a zsebkendőt amit kikapok a kezéből
-Haggy békén! - le töröltem magam és fel húztam a ruháim
-Hé Kim! - szól Zack és unottan felé fordulok. Hirtelen megfogja a derekam, magához ránt és meg csókol. Kezemet a a feje mögött össze fogom, az ő keze is feljebb megy a hátamon és kicsit fel emel amitől bele mosolygok a csókba. - Szeretlek.
-Én is te idióta. - mondom és szájon puszilom. Be fejeztük a filmet majd el mentünk zuhanyozni, de külön-külön.
Másnap együtt mentünk suliba vagyis én vittem őt is.
-Azt mondtad, hogy a suliba nem akarsz titkolózni, ami oké, mert nem tudják, hogy együtt lakunk, kivéve 2 embert. - mondom idegesen a suliba menve
-Ne stresszelj ennyit ezen, mingyár össze izzad a kezünk! Nem lesz baj, nyugodj meg! - mondja kedvesen Zack, de nem tudok le nyugodni.
Ahogy végig mentünk a folyosón páran meg bámultak és össze súgtak valamit a hátunk mögött.
-Ha nem tudja senki azt, akkor mit súgdolóznak? - kérdeztem a mellettem jövő, teljesen nyugodt srácot
-Tudod nem mostanában volt barátnőm, de 1-2 csaj bejött viszont egyikkel sem jöttem össze. Ezt meg szerintem mindenki tudja. - egy hatalmas sóhaj tört fel belölem
Az én termemnél megálltunk és Zack neki döntött a falnak. Meg akart csókolni mielőtt elmegy, de meg láttuk a barátainkat.
-Sziasztok! - köszöntünk hangosan Nico-val és szorosan ölelkeztünk míg a fiúk le pacsiztak.
-Itt lesz órád? - kérdezte Nico és a fejével a terem felé biccentett
-Igen, Zack meg el kísért, hamár voltam olyan kedves és be hoztam. - válaszoltam és játékosan oldalba böktem a mellettem állót
-Vigyázz a végén még túl kedves leszel.-szól be és egymással szembe fordulunk.
-Nicsak ki beszél? - kérdeztem élesen
-Az egy aranyos film. - Zack meg pimaszul válaszol
-Hamár film. Miért is nézetted meg velem azt a filmet?! - szegeztem neki az ujjam
-Fájna ha nem mindig a hibáimat hoznád fel? - kezd ő is dühös lenni
-És neked ha nem lennél folyton bunkó és kanos?! - üvöltöttem rá, Zack meg válaszolt volna, de realizálódott bennünk, hogy mit is vágtam hozzá. Félve oldalra néztem, Thomas és Nico unottan néztek minket.
-Be fejeztétek? - kérdezte Nico
-Igen! - válaszolunk szinkronban
-Okés, amúgy ne aggódj tudom, hogy szereted ezt a barmot. - mutat Zack-re, én meg le döbbenek.
-Honnan? - kérdezek vissza
-Thomas mesélt pár dolgot, ezért akartam veled kibékülni. Végre lett volna egy (normális) srác akit szeretsz, de te simán át passzoltad volna nekem. - Nico folytatta volna, de valószínűleg feltűnt neki, hogy Zack magyarázatot váró tekintettel néz rám.
-Mikor haragban voltunk és mind2nk a másik barátjával kezdett el lógni én azt hittem, hogy be jössz Nico-nak. Én meg tartom magam annyira, hogy nem szólok semmit és engedem neki, hogy veled legyen. - válaszoltam eleinte Nico-t nézve majd Zack-re emeltem a tekintetem
-Szóval csakúgy engedted volna, hogy rám másszon? - kérdezte feszülten én meg félszegen bólintottam - Te idióta.
Le cseszést vártam, de ehelyett meg ölelt.
-Soha nem jönnék olyannal össze, akit te szeretsz. - mondja Nico
-Ez neked is szól. Tudom, hogy féltékeny voltál mikor együtt láttál minket. - szólalt meg Thomas
-Tényleg? - távolodok el kicsit tőle és fel nézek rá
-Inkább élvezd, hogy nem nyírlak ki. - válaszol durcisan és vissza húz.
- Szeretlek. - motyogom a mellkasába
-Én is! - közre fogja az arcom, meg csókol érzelmesebben a kelleténél és elmegy Thomas-szal.
-Most már nem lehet baj. - mondja Nico
-Valamit nem mond el nekem. - vágom rá szomorúan
-Mi? - akadt ki és elmeséltem neki, hogy mi történt a parkba menet.
YOU ARE READING
Új család
Teen FictionHali Kim vagyok! Ismerjétek meg az életemet, ami egy új családdal és egy költözéssel kezdődik majd a vonzó mégis valamikor borzasztóan idegesítő mostoha báttyámmal folytatódik. Aki lehet nem is annyira idegesítő, de ne siessünk ennyire. #1 mostoha...