Miután kajáltunk James azt akarta, hogy játszunk vele, szóval be mentünk a nappaliba és be kapcsoltuk a PS-t. A menetet James és én kezdtük, utána James és Kimberly majd Kimberly és én. Eleinte nem szóltunk egymáshoz, de olyan vicces volt a játék meg egy idő után el felejtettük, hogy haragszunk egymásra és beszélgetni kezdtünk. 11 órakkor Kimberly főzni kezdett. James-t fel küldtem a szobájába, hogy keressen filmet vagy mesét ebéd utánra.
-Mi az igazság? - neki dőlök a pultnak és az arcát fürkészem
-Nem tudom miről beszélsz. - probál ki térni a kérdéstől
-Nem hiszem el azt a mesét amit az öcsémnek mondtál. - össze fonom a karom magam előtt és össze szorított szemöldökkel néztem őt, hátha el mondja az igazat
-Nincs semmi mese, ez történt. Elég késő volt és a sikátorból elő jött pár szemétláda. És mivel 3 férfi volt persze, hogy én is szereztem sebet.
Fel adtam a kérdezősködést. Kimberly rizottót csinált, ami megint isteni lett. Persze ezt nem mondom neki. Megnéztünk egy filmet, majd 1-kor tanulni küldtem James-t. Kimberly és én is fel mentünk a szobánkba. Másfél óra múltán James rohant be hozzám, hogy Kimberly el visz minket fagyizni. Nem értem, hogy mi történt ezzel a lánnyal. Fel húztam egy bordó farmert, egy fekete mintás polót és rá egy fekete-bordó pulcsit. Kimberly is egyszerű ruhába van. Egy kék farmer és fehér polót amin egy fánk díszelgett. Az öcsém hátra ült, Kimberly és én meg előre. Kicsit feszültnek tűnt, de hamar elszált ez az "aggódalmam". 2 és fél órát voltunk a városban majd haza mentünk. James játtszani ment a szobájába, mi meg mentünk tanulni. Meg csináltuk a szobáinkat majd nappalit kezdtük el takarítani. Egyszer csak Kimberly-nek csörögni kezdett telója és félre ment.
-Bocs skacok, de mennem kell ne várjatok. - jött vissza majd ment az ajtóhoz. Utána mentem és meg állítottam.
-Nem fogsz megint el tűnni órákra.
-De és engedj el! - kiált rám
-Hova mászkálsz, ma össze verten fogsz haza jönni vagy mi?! Plussz ma még takarítanod is kell. - bökök rá a mellkasára
-Nincs közöd hozzá, sőt egymáshoz sincs! - üvöltötte az arcomba. Nincs közünk egymáshoz?
-Igen? Meg mutattad milyen is vagy. Nem csodálom, hogy anyád el hagyott, csak azt, hogy apád mér van még melletted. - mondtam hűvösen és el dobtam a kezét. Kimberly le szegezett fejjel ment el. Vissza mentem az öcsémhez, aki eléggé megijedt.
-Hé-hé semmi baj! - gugolok le elé
-Hova ment? - kérdezi halkan
-Egy barátja rosszul van és oda megy hozzá. - húzom ki a szarból azt az idiótát, de, hogy miért? Kb 15 perc múlva hangos dörömbölésre lettünk figyelmesek.
-Maradj itt! - nézek rá komolyan, válaszként bólint egyet. Ki nyitom az ajtót és egy velem egy idős srác áll ott idegesen.
-Hol van? - kérdezi viszonylag normálisan
-Kicsoda? - kérdezek vissza
-Ne szórakozz, biztos veled csal meg az a lotyó. Utoljára kérdezem hol van?! - emeli fel a hangját
-Nem tudom, de ha tudnám se mondanám el!
-Biztos itt van! - hirtelen félre lök és be jön. - Gyere elő te szajha, nem bujkálhatsz!
-Ki szarnak képzeled te magad?! - rántom vissza a nappalitól és el esik a konyha közepén. Fel áll és vérszemekkel néz rám. Ütni készül, de meg fogom az öklét és el húzom magam melé, így neki megy az asztalnak. Még pipább lett és szó szerint nekem ront. Ki állok előle és hátulról bele rugok egyett amitől meg fejeli a falat. Újra nekem esik, de most be is mos nekem egyet, aminek hatására meg szédülök. Még egyszer halántékon üt ökölel és el esek. A polómnál fogva húz fel.
-Hol van? - csak ezt szajkózza. Szájba verem mire el enged és sorozni kezdem. Párat ő is be vitt. Hirtelen Kimberly és egy másik lány jelenik meg ajtóban. Kimberly hozzám fut és át karolva el húz. Aztán észre vettem, hogy 2 rendőr is itt van, akik meg lefogják a csávót.
-Ki ez a szemétláda? - kérdezem idegesen a remegő lánytól. Fel nézek rá és meg hökenek. Kimberly szeme megtelt könnyel. Féltett?
-Sajnálom! - húz magához még jobban
-Tudtam, hogy meg csalsz, te kurva! - üvölti a csávó, mire kész lennék újra be verni neki egyet. A másik csávóról ki derült, hogy Luke-nak hívják és, hogy egy ideje keresik. Erőszakért és testisértésért. Kijött egy mentős ellátott, de nem mentem be a kórházba. A kanapén feküdtem, James sírva fekszik rajtam és Kimberly meg előttem térdel.
-Öcsi figyelj! Jól vagyok, szóval most menny fel egy kicsit a szobádba mesét nézni, rendben? - bólintott és fel spurizott, én meg fel ültem a kanapén. - Most pedig mondj el mindent.
-Rendben. - mondja rekedt hangon
YOU ARE READING
Új család
Teen FictionHali Kim vagyok! Ismerjétek meg az életemet, ami egy új családdal és egy költözéssel kezdődik majd a vonzó mégis valamikor borzasztóan idegesítő mostoha báttyámmal folytatódik. Aki lehet nem is annyira idegesítő, de ne siessünk ennyire. #1 mostoha...