A vacsora #2

859 29 0
                                    

*Zack szemszőg*
Már nagyon fel bosszantottam. Félek, hogy le lép. Gyorsan bele kell kezdenem.
Elé raktam egy kis dobozkát.
Mielőtt bárki rosszra gondol. Nem, nem kérem meg a kezét!
-Mi ez? - kérdezte mérgesen
-Nyisd ki és megtudod. - válaszoltam sejtelmesen
Ki nyittotta és fogalma nem volt, hogy miért kapta azt.
-Ez minek a kulcsa? - kérdezte még mindig bosszúsan
Annyira mérges, hogy már össze se tudja rakni a dolgokat?
-Azt hittem, hogy magadtól rá jössz, de akkor segítek. Úgy volt, hogy 1 hónap együtt lét után össze költözhetünk. Nem akartam a szülők segítségét. Ha már elkezdünk közösen egy életet akkor azt mi álljuk. Szóval a mühelyben dolgoztam. Sajnos elhúzódott az összeg beszerzése. Úgy terveztem, hogy max 1 hetet csúszok, de 2 lett belőle. Sajnálom, hogy el hanyagoltalak, de csak azért tettem, hogy meg lepjelek. Nagyon össze akartál velem költözni, szóval mindent megtettem, hogy az tökéletes legyen. Szóval már holnap be költözhetünk. Minden megvan. Ja igen még valami drágám, ha még nem jöttél rá. Az a házatoknak az új kulcsa. Vagyis a mi új házunknak. - ahogy magyaráztam a dolgokat úgy enyhült az arc kifejezése és változott bűnbánóvá.
A szemme csillogni kezdett a könytől, de nem engedte ki őket. Arcát el takarta apró kezeivel és össze húzta magát. Még nem sír csak bűntudata van.
Már ismerem a szerelmemet.
-Sajnálom! - na most kezdett sírni
-Semmi baj, bár feleslegesen mondom, mert most az elkövetkezendő pár napban azon fogsz ütyködni, hogy ne haragudjak rád. De azért el mondom amit akarok. Először is észveszejtően gyönyörű vagy! Másodszor igen egy idióta vagy, de ezt már megbeszéltük. Így szererjük egymást. Harmadszor néha hallgass meg, persze sok dologban igazad volt.  - probáltam nyugtatni és most az először sikerült is. Elvette a kezeit az arca elől. Meg mutatta, hogy a sminkje el kenődött. Szorosan át ölelt.
-Ha már te is akkor én is! Nagyon jól nézel ki a szmokingban. Amit érzek írántad azt már csak egy szóval nem lehet le írni. Sajnálom, hogy le hordtalak anélkül, hogy meghallgatalak volna. - mondta őszintén és magamhoz húztam, hogy meg csókoljam
-Meg bocsátok! - mondtam
-Jólvan tubicáim, ha már mindenki boldog akkor neki is állhatnánk enni! - szólalt meg Thomas vidáman
*Kimberly szemszőg*
Vissza ültem a helyemre és a 2 jó madarat szugeráltam.
-Nem akartok mondani valamit? - kérdeztem fel húzva a jobb szemöldökömet
-Csinos vagy. - válaszolt Thomas mire arcon csaptam magam és amikor elvettem a kezem akkor jutott eszembe, hogy igazítani kéne a sminkemen. Míg a többiek hülyéskedtek, meg magyarázták Thom-nak, hogy ilyenkor ezt neki nem kell válaszolnia. Addig én elmentem a mosdóba kicsit igazítani a sminkemen.
Majd vissza mentem a lükékhez.
-Na skacok akkor csiripeljetek! - mondom miközben le ülök a székre
-Jó, 2 hete együtt vagyunk.- válaszol Nico
-Köszönöm, hogy el mondtad, bár tudtam. - válaszomon mindenki meglepődött
-Mégis honnan? - kérdezte Nico
-Hisz senkinek se mondtuk még. - mondta Thomas
-Ó dehogynem! Apa találkozott Dalma-val. - válaszoltam sunyi mosollyal
-Gondolhattam volna. - szólal meg Nico harsányan nevetve
-Ő meg ki? - kérdezte Zack zavartan mire mindenki kacagásban tört ki
-Nico anyukája. - válaszol Thomas
Másfél óra múlva haza indultunk. Zack kocsijában ültünk.
-Nem tudom elégszer mondani, hogy mennyire gyönyörű vagy! - bókolt és meg puszilta a kézfejemet
-Köszönöm, bár láttad már ezt a ruhát. - láttam az arcán, hogy meg hökkent. A jobb kezem a szám elé tartottam és úgy kuncogtam.
-Előbb vagy utóbb úgy is megtudtad volna, de nem én választottam, hanem Nico. Nem tudom a ruha méreteid. - emel ki perverzen egy szót és el mosolyodik
-Most az egyszer elnézem! - mosolyodok el én is
Másnap össze szedtem a ruháim és a fontosabb cuccaim. Az asztalomat is viszem magammal, mert kell valamin rajzolnom. Szóval be foglalom anya melós szobáját.
A ház ugyanolyan gyönyörű volt. Apróbb változtatásokat csinált Zack. A nagy szoba, ami a szüleimé volt. Átlett rendezve, új festést kapott és persze új bútorokat. Az én régi szobámba nem enged be Zack. Azt mondta meglepetés.
Délután elugrott a szerelmem. A kíváncsiság túl nőtt rajtam és muszáj volt be kukkantanom a szobába. Persze 2 kört mentem az ajtó előtt, hogy biztos jó ötlet-e, de győzőtt a rossz és be nyitottam.
Ami bent várt az csodálatos volt. Elképülve büvöltem a krém színű baba szobát.
Zack nagyon remélem, hogy azért nem akartad megmutatni, mert ez késsőbbre van.
Pár órával később megjött a párom.
Zavartan álltam elé.
-Valami baj van? -arcáról eltűnt a vidámság, helyette az aggódás jelei rajzolódtak ki és megfogta a vállaim.
-Megnéztem a szobát...amire azt mondtad, hogy ne.. Ne haragudj! - válaszoltam kimérten
-Sejtettem, hogy meg fogod lesni, szóval ne parázz. Később akartam megmutatni. Vicces, de azokat a holmikat nem vettem...hanem kaptam...a haveroktól. - válaszától meg nyugodtam és nevetnem kellett
-Akarsz egy kis poronytot? - kérdeztem sunyin és a kezemet össze kulcsoltam a nyaka körül, így jó közel kerültem az arcához. Láttam ahogy picit elpirul, ami baromi aranyos volt. - Gondolkodtam rajta. - válaszol zavartan és nagy kezeit a derekamra teszi. - Viszont csak jóval később!
Meg csókolt és tudjátok, hogy utána mik történtek.

Új családWhere stories live. Discover now