Chapter XXXIV

10.8K 216 0
                                    

Koreen's POV

Im peacefully watching ' The Fault in our Stars ' in the living room but when Kyreen and Natalya came , the word peacefully was gone .

" Huhuhuhu "

Kyreen still crying while sitting beside me . Ughh !

" Why are you still crying huh ? Na-crimate na sila tapos na Kyreen . "

" Huhuhu "

Geez .. I look at Natalya but she just shrugged .

" Unnie !! Huwaaahhh !! "

" Aiiss Kyreen wag mo nga kong sinasali sa kadramahan mo . "

" Unnie wala na sila huhuhu "

" I know . Wala na sila so ano naman ? "

" You dont know them thats why you act like that ! "

Wow Kyreen Ha ?! Me ? Seriouly ?! I know them better than you Kyreen !! Grr ..

" Shh Kyreen bake na lang tayo ng cake you want ? "-Natalya

" I dont want ! "

" So what do you want ? "-Natalya

" Bsbg . Huhuhu "

I cant take it anymore Kyreen !

" Bsbg are dead . Patay na sila Kyreen ! Ano bang hindi mo maintindihan ? Hindi mo pwede silang buhayin dahil wala kang kapangyarihan !! Naiintindihan mo ba ko ha ? Daig mo pa ang pamilya ng mga yun Kyreen ?!! Just stop fvcking crying and damn move on !! "

Napatigil ako sa pagsisisigaw ng makita ko si Kyreen na parang nagulat at natakot .

" Unn---- "

Hindi nya na tinuloy yung sasabihin nya dahil umakyat na sya sa taas .

" Kyreen !! Kyreen !! Kyreen !!! " I called her but she didnt back .

Damn !! Sinipa ko yung vase sa tabi ko kaya nabasag . Sht . Because of that fvcking Bsbg !! Because of them !! Kyreen is mad at me ! They are bullsht !!!

" Ms.Vaughn sto----- "-natalya

" Dont continue that Katya . You never really like what Im going to do if you damn continue that "

" Yes Maam "-Natalya

Then umalis na sya . Uggghhh !!!

" Kyyyreennn !!! " I shouted .

" Baaakkkiiittt ??? " she shouted back .

=_=

===

I am in our room standing at the door while watching her pretending that she's sleeping . .

" I know that your not sleeping . "

" Kuuuhhh~~ "

At talaga namang humilik pa sya . I walked towards her and pulled the pillow on her head .

" Kuuuhh~~ "

" Stop saying that Kyreen ! "

" Kuuuhhh~~~ "

" Gggrrr .. "

Ayaw mo magising ha ? I started tickling her .

" Buwahaha Unnie !! Ayoko na ! Buwahaha . "

" Tss. No . "

" Buwahaha !! Oo na Unnie , gising na nga ohh ! Tama na pleash . Hahaha "

" Huh ! No way Kyreen . "

Mafia Queen // editingTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon