Jen co jsem ráno vstala objevil se u mě Juli.
Nechápala jsem proč, co se děje nebo je v tom něco jiného?
,,Kočko je ti dobře? Ten včerejšek mě vyděsil, nemůžeš mě jen tak děsit od toho tu na ten týden nejsem." řekl snad na jeden nádech, až jsem si myslela, že vůbec nedýchá.
,,Juli jsem v pořádku." pousmála jsem se, ale on mi chytl obličej a začal si mě prohlížet.
Skenoval můj obličej jako by to mělo jít vidět, že mi něco je.
,,Dobře, tak dobré ráno." uculil se a svalil mě na postel. Nechala jsem ho na sobě rozvaleného.
,,Dobré Juliane." zasmála jsem se potichu a hladila ho ve vlasech.
,,Víš co?" zeptal se a podíval se na mě svýma zelenýma očima. Zvedla jsem překvapeně obočí a zakroutila hlavou.
Vůbec jsem neměla ponětí co mi to pako chce říct. ,,Budeš mi chybět až zase odjedu, nevím co budu dělat." povzdechl si.
,,Ty mi taky budeš chybět, ale zase tě navštívím já, bereš?" zeptala sem se ho. Na to se nadšeně posadil a zakýval hlavou na souhlas.
,,Tak a teď šup z pokoje musím se připravit do školy." začala jsem ho vyhazovat abych se ho zbavila. Potřebovala jsem se obléct a připravit.
,,No jo." protočil očima. ,,A ty máš být za chvíli v kavárně." řekla jsem mu a on už byl na odchodu. ,,Už pádím, uvidíme se odpoledne v kavárně." mrkl na mě a zmizel za dveřmi.
Já jsem se tedy vyhrabala z postele s tím, že jsem zamířila rovnou do koupelny, kde jsem udělala to samé co obvykle. Takže jsem si určitě umyla zuby, zároveň jsem si rozčesávala vlasy. Byly už sakra dlouhé a já si je pak musela zaplést do dvou copů. Dneska jsem byla lína na něco víc než řasenka, takže to skončilo jen u ní a pak jsem se vydala zase ke skříni, ale tentokrát jsem si vytáhla rifle s roztrhanými koleny, mikinu Nike přes hlavu (jen takovou lehčí) a vydala jsem se i s batohem dolů do kuchyně, kde už byli všichni. ,,Dobré ráno." pozdravila jsem je s tím, že jsem obešla mámu a tátu a dala každému z nich pusu n a líčko. Juli se na mě mračil, tak jsem se nahla a dala mu taky. ,,Dobré Kate." pozdravili mě a máma ke mě přisunula talíř s chlebem a salámem. Jen jsem poděkovala a pustila se do toho. ,,Kate kdyby se ti stalo to samé co včera řekni nám to a bude se to řešit s doktorkou." řekla máma ustaraně. ,,Dobře mami." odpověděla jsem s plnou pusou.Rozloučila jsem se s našima a Julis mě odvezl rychle do školy jako minule. Zase jsem mu dala děkovnou pusu, nějaké instrukce na dnešek a vystoupila. Okamžitě jsem zamířila za Lee, Jacobem a Tonym, kteří na mě čekali u vchodu. ,,Ahoj Katie." pozdravili mě všichni s úsměvem. ,,Zdravím parto." pobaveně jsem odpověděla. ,,Cítíš se v pohodě? Není ti nic?" zeptala se mě Lee. ,,Neboj kdyby mi něco bylo ohlásím to." mrkla jsem na ni. Ostatní to neprobírali, protože slyšeli, že jsem to řekla dost jasně, což bylo dobře. Samozřejmě že jsme se bavili o víkendu. Nějaké ty plány jsme chtěli mít, chtěli jsme vzít totiž i Juliana, kvůli tomu, že už mi v neděli chce odjet. Celkem si ho taky za ty dny co je tady oblíbili, protože je s ním prostě sranda. Navíc mu věřím, takže jsem se mu i svěřovala s Johnem a taky s tím mým stalkerstvím. On jediný mě v tom podporoval, taky mi s tím pomáhal. Za to jsem mu byla vděčná. Měla jsem jednu věc v rukávu a o byla nahrávka toho co o něm popravdě řekla Melissa, když se bavila se svojí kamarádkou. Ano jsem mrcha, ale zase na druhou stranu jsem slíbila Lee, že mu to neukážu, pokud zase něco neudělá a bude to vážné. Slíbila jsem ji to, ale neznamená to, že to neudělam kdy chci. ,,Jo a zítra chci jít do Queenu." ozval se Jacob. Všichni jsme se na něj podívali. Queen byl totiž náš klub kde jsme chodili se opít, nebo spíše oni a já jen trochu usrkávala piva. Nechtěla jsem se zřídit, po posledních zkušenostech. ,,Se mnou počítej." ozval se Tony. ,,Zlato se mnou taky." řekla Lee a dala mu pusu. Pak se všichni podívali na mě. ,,Dobře." kývla jsem. ,,Vem i Julliana, chceme ho opít." řekl Tony pobaveně a plácl si s Jacobem. Pokroutila jsem nad tím hlavou, protože Julise jen tak lehce neopijí co vím z posledních párty s ním. ,,Když myslíte." uculila jsem se na což se na mě zvědavě podívali. ,,Neříkej že chlastá první, vždyť na to nevypadá." uchechtl se Jacob. Měl pravdu nevypadá, ale vydrží dost. To mi věřte.
Tím že jsme probíraly v hodinách s Lee něco jiného než to dané učivo, nás pořád dneska učitelé vyvolávali. Jak pan Bloomfield tak Moor a také učitelka z bioly a učitel z historie. Myslela jsem že to dělají schválně. Pořád něčím otravovali a my se s Lee nemohly domluvit, dokonce jsme slyšely že kluci dostali poznámku za to že se v hodině baví o alkoholu. No řekněte, není to kravina? Hodiny se vážně celkem vlekly a přestávky byly zajímavé. Třeba jsem slyšela jak se John s Mel baví o něčem že ona za to nemůže, že prý se nic takového nestane atd... No nevěřila bych ji, ale on ji věřil. Řekl ji že ji dá šanci. Myslela jsem že mě jebne.
Johne jsi snad slepý sakra!!!!
Podvádí tě a bude tě dál podvádět!!!!
Nechci tě vidět zklamaného.
Bude mi to trhat srdce.
Ano pořád jsem měla v hlavě tyhle věty. Nemohla jsme se jich zbavit. Čím více jsem nad ním přemýšlela tím více jsem k němu něco cítila. Od doby co jsem to totálně posrala jsem ho měla pořád v hlavě, uvízl mi v hlavě jeho úsměv, chtěla jsem vidět jak se zase na MĚ usmívá. Jak se se MNOU baví a směje se. Chybělo mi to. Párkrát za mnou byl dokonce Oliver a postěžoval si na svého bráchu, taky mi řekl že ji dělal naschvály, když u nich byla. U toho jsem se nasmála. ,,Katie jsi přítomna?" vyrušil mě dívčí hlas a já musela zatřepat hlavou abych začala zase zpátky vnímat. ,,Byla jsi mimo sakra a pořád se díváš na to samé místo." zasmála se Lee, když jsem seděla na židli v kavárně. Já jsem čekala až skončí Juli a ona si dala jen kávu. Samozřejmě že jsem měla v plánu začít, ale tento týden jsem se hodlala ještě trochu ulívat. Navíc tu byl Julis, tak si vydělal prachy a já měla volno. ,,Promiň moc jsem přemýšlela." mykla jsem pobaveně rameny. Lee pokroutila hlavou, ale pak jsme se spolu začaly smát. ,,Holka ty přemýšlíš jen mimo školu."
Měla pravdu, vždy jen mimo školu, to protože to je něco jiného než škola. ,,Katie, potřebuji pomoct." ozval se najednou Juli, tak jsem se na něj podívala. ,,Já už půjdu a ty si to tu užij...jo a nezapomeň na ten zítřek." křikla na mě a já se usmála. ,,Ahoj Lee." řekla jsem a šla pomoct tomu paku. Měla jsem čas, takže jsem udělala inventuru a šla po směně spolu s ním spočítat peníze, protože další měsíc byl v prdeli a musela jsem zaplatit nájem.,,Ahoj." řekli jsme s Julim a chvíli na to jsme slyšeli odezvu. ,,Ahoj děcka, máme pro vás večeři, tak si pojďte." ozval se táta a my okamžitě pádili na jídlo. Zasedli jsme ke stolu a pustili se do rizota, které dělal táta. Bylo úžasné, jako vždy ostatně, ale Juli vypadal snad víc nadšeně než já. ,,Pane Baker je to výborné." zamumlal s plnou pusou. Všichni jsme se začali smát, protože to bylo vtipné. Táta mu ještě naložil další naběračku a on to celé snědl jako nic. Potřebovala jsem se uvolnit, tak jsem si dala sprchu a pak se oblékla do mého tílka na spaní plus kraťasy.
Umyla jsem si řádně zuby, a když už jsem vyšla z koupelny lekla jsem se, že na mé posteli byl Juli.
,,Co děláš blázne." zasmála jsem se nakonec.
,,Čekám na tebe." řekl svůdně, ale pak se začal spolu se mnou smát. Poklepal na místo vedle něj čekající, že za ním přijdu a sednu si, přesně to jsem taky udělala.
,,Copak? Budeme si povídat?" zeptala jsem se ho.
,,Ano." uculil se.
Chvíli jsme si povídali o našich starých časech spolu a partou. Měl hlavu položenou na mém břiše a poslouchal moje trapné storky odznovu. Vždy něco dodal. Věděl jak moc mi to chybí, ale ani jeden z nás s tím nemohl nic dělat.
Bylo to zničující.
Najednou mě začal lehtat, když jsem se trochu kabonila, no proč asi když jsem přišla o to nejlepší s partou.
V jeden moment se zastavil, ale ne kvůli mému pištění ať přestane, ale kvůli něčemu jinému.
,,Kate co to máš?" zamračil se a vyhrnul mi tílko.
Polkla jsem nasucho a mlčela.
,,Katie to jsou jizvy!" zamračil se na mě ještě víc.
,,Jsou." pípla jsem na souhlas.
Čekal až ku to vysvětlím, protože se na mě podíval tím svým koumavým pohledem, kterým to naznačoval.
,,Juli neřeš to prosím." řekla jsem potichu ale on toho nenechal.
,,Kate máš jizvy, kdo ti je udělal a proč?" zeptal se ostře. Nechtělo se mi říkat že to byl John tak jsem řekla něco jiného.
,,Jeden spolužák co už není na škole mě trochu šikanoval." řekla jsem mu narovinu. To jsem si dala, teď to začal celé probírat a já mu vše řekla.
Každičký detail kromě Johna. Toho jsem celého vynechala.
Juli u mě nakonec zůstal celou, celičkou noc.
Byla jsem mu vděčná, navíc byl úžasný polštářek a já rychle usla.
ČTEŠ
Přes to všechno spolu ❤️
Romance,,Ona tě využívá!" vykřikla jsem na něj ve vzteku. ,,Nejsi pro ni nic než kus hadru, je s tebou protože si cool na škole, mimo ni si nula!" opět jsem zařvala a viděla jak se na mě podíval. Byl to bezcitný výraz v jeho tváři. ,,Narozdíl od tebe jsem...