49

1.9K 83 0
                                    

John

Hledal jsem ji po celém baru. Přišla mi totiž z jejího mobilu esemeska, ale nepsala ji ona.
Snažil jsem se jí teda najít, ale nějak jsem ji nemohl najít. Musel jsem se rozejít až k baru abych ji uviděl sedět v jednom z boxu s nějakým klukem. Zřejmě to byl ten co mi psal přes její mobil.
Pomalu jsem došel až ke stolu, kde byli když se na mě podíval.
,,John?" zeptal se.
,,Kevin?" zeptal jsme se nazpátek.
On se postavil a pousmál se. ,,Tvoje holka je...dost opilá, víš ona vypila láhev během lusknutí a vše mi řekla, takže ti ji přenechávám a doufám že vám to půjde lépe než doteď." pousmál se na mě a odešel pryč. Chvíli jsem ho sledoval a pak se otočil na Kate. Hlavu měla na stole a dívala se na něco co jí zaujalo. Zřejmě nás neslyšela, takže to bylo jedno.
,,Katie jdeme domů pojď." řekl jsem a snažil se ji vytáhnout na nohy, ale nešlo mi to moc. Vůbec nepomáhala.
,,Mě -škyt- se nechce." zabrblala a sesunula se zpátky do boxu.
Bezva, tohle je vážně špatný.
Je teprve kolem půl třetí odpoledne a ona je úplně v prdeli. Proč se s tím nedokázala vypořádat jinak?!

Ano byl jsem naštvaný, pořádně naštvaný za to co udělala. Neomlouvalo jí to co se stalo a kvůli čeho to udělala. Prostě jsou i jiné věci jak se s tím vyrovnat a já tu byl pro ni celou dobu.
Samozřejmě že jsem ji odvezl k Westovi, který mě pověřil tím abych ji našel.
,,Je mi špatně." zabrblala najednou v autě, tak jsem rychle sjel z cesty a otevřel ji dveře pravé v čas aby si vystoupila, či spíš vypadla z auta a vyvracela se. Myslel jsem, že i za to co udělala uškrtím.
Bolestně se na mě podívala a do toho začala ještě brečet. Povzdechl jsem si a pomohl jí na nohy, hned poté co jsem jí dal kapesník, aby si otřela pusu. Okamžitě mě pevně objala a do toho brečela. Nemohl jsem ji nic vyčítat, ale zase nemusela tohle udělat.
Hladil jsem ji po vlasech a utěšoval ji. Nakonec jsem dal Westovi vědět, že ji mám a až se to uklidní tak ji přivezu. A že to chvíli trvaloy když se mi celá sesypala do náruče. Pomalu mi docházely způsoby jak ji uklidnit, ale nakonec trochu přestala a nastoupila si do auta. To jsem ji pak rychle odvezl k tátovi. Ona během jízdy vytuhla, tak jsem ji odnesl do bytu.
,,Děkuji, já si ji tu nechám a ty můžeš jet." řekl, když jsem ji položil do postele. Věděl jsem že mě její táta nemá rád a moc nepodporuje náš vztah a já se do toho všeho nechtěl hádat. ,,Dobře, ale dejte mi vědět nebo ať mi dá vědět jak na tom je." požádal jsem ho na což mi neodpověděl a skoro až mě vyhodil z bytu na chodbu. Povzdechl jsem si, protože mi to zřejmě dával za vinu, že Kate neviděla mámu. Vydal jsem se tedy zpátky do auta a taky zpátky do Mattapoisett. Jinou možnost jsem ani neměl, protože jsem věděl že ji teď neuvidím a nepustí mě za ní.

Dojel jsem domů, kde jsem za sebou zavřel dveře a sklesle šel do pokoje. ,,Zlato kde máš Kate?" zeptal se mě najednou máma.
,,Je v Bostonu." odpověděl jsem a zavřel za sebou dveře pokoje. Jen jsem se převlékl do tepláků a rozvalil se na posteli. Pohltila mě špatná nálada, měla jsem blbý celý zbytek dne.
S nikým jsem se nebavil, ani s mámou nebo Oliverem. Prostě jsem byl v pokoji, sám a snažil se i zjistit informace.
Bohužel mi Kate neodepisovala ani mi nezvedal mobil, takže jsem byl vážně na nervy ze všeho co se dneska dělo.

***

,,Johne, připravuj se na ten ples!" vyjekla máma, ale já odmítal něco dělat.
,,Nechce se mi." zabručel jsem a převalil se na posteli.
,,Johnatane Wintere na ten ples půjdeš!" zakřičela najednou a vtrhla mi do pokoje.
,,Nejdu." odpověděl jsem klidně a díval se jí do očí.
,,Proč ne?" zeptala se celkem naštvaně.
Mykl jsem rameny a neodpovídal. 
,,Proč..." ,,Protože tam nejdu s ní. Protože její otec mě nenávidí, protože mě obviňuje za to, že neviděla mámu, když byla se mnou! Protože se nestihla rozloučit s mámouy která včera nepřežila!" vyjekl jsem naštvaně. Seděl jsem s naštvaným výrazem ve tváři. Díval jsem se na mámu, která vypadala překvapeně, když jsem tak po ní vyjel. Měl jsem právo, prostě jsem jen upustil páru. ,,Je mi líto co se jí stalo."
,,Vždyť mě taky!" křikl jsem. ,,Není to moje vina že ji neviděla, ale přesto je na mě naštvaný." dodal jsem zničeně.
,,Nevyčítej si to, a nelam si hlavu s jejím tátou, časem se to srovná." řekla mi klidně a já si povzdechl. Nevyčítal jen mi bylo líto všeho co se stalo. Štvalo mě to že mě nemá rád. Štvalo mě to, že ačkoliv jsem se snažil abych byl pro Kate ten pravý, její otec mi vždy ukázaly že nejsem a nemám na Kate právo. Prostě jsem nebyl dost dobrý pro jejího tátu.
,,Johne, zlato. Buď v klidu tvého tátu taky můj táta nemohl vystát." řekla miyl, tak jsem se na ni podíval.
,,Vážně? Tak proto nejste spolu?" zeptal jsem se jí a čekal na odpověď. Jen ale zakroutila hlavou.
,,S tvým tátou jsme se tehdy milovali, jenže ne vše pěkné zůstává, tak jako náš vztah. Rozešli jsme se v dobrém, protože jsem to chápala, věděla jsem že mu nemůžu bránit, i když mě to bolelo, takže jsem mu podepsala vše co chtěl, aby byl klid a tebe s Oliverem do toho nezatahovali." pousmála se. Vše říkala s takovým klidem až to bylo neuvěřitelné. Nechápal jsem, jak ho jen tak mohla nechat jít. ,,Mami, ale vždyť proč si ho nechala jen tak odejít?" zeptal jsem se prostě zvědavě. ,,No, protože jsem ho tu nechtěla držet násilím, nemohla jsem ho tu držet proti vůli." odpověděla mi a posadila se vedle mě na postel. Objala mě kolem ramen a přitáhla si mě k sobě. ,,Navíc mi ho trochu připomínáš, takže ho tu u sebe pořád mám." zašeptala a já si povzdechl, ale usmál jsem se. ,,Nevzdávej se jen protože se nelíbíš jejímu tátovi." povzbudila mě. Byla úžasná. Přesně věděla jak mě podpořit. ,,Teď se ale chystej na ples, za hodinku by si měl tam být." řekla nadšeně. Pousmál jsem se a nakonec jsem se teda začal chystat.

Nakonec jsem se šel osprchovat, takže jsem tím zabral asi 20-25 minut, protože jsem se jaksi ve vodě zapomněl. Nevadilo mi to, protože jsem i tak mohl přijít pozdě, když jsem šel sám. Nemusel jsem na nikoho čekat a byl jsem svým vlastním pánem. Čas jsem si rozvrhl podle sebe. Bílá košile, kalhoty, sako. Motýlek, učesat vlasy a jsem hotov. Teda skoro, ještě mi chybí ponožky a boty. Popravil jsem si motýlka před zrcadlem, zkontroloval jsem si i vlasy. ,,Vypadáš pořád stejně." komentoval mě brácha a já se na něj podíval. ,,No a co." zabručel jsem. ,,Hezčí nebudeš." zase se ozval. ,,O co ti jde prcku?" zeptal jsem se ho. ,,O nic, jen že Kate tě má ráda takového jaký jsi." pronesl a zmizel v pokoji. Podíval jsem se nevěřícně na místo, kde stál a přemýšlel odkud je takový chytrý. Bohužel jsem ale nevěděl, zda Kate vůbec půjde, když měla těžké dny za sebou, ale doufal jsem v to. ,,Vypdaáš jako muž, Johne." uslyšel jsem za sebou mámu. Okamžiťe jsem se na ni otočil i s úsměvem na tváři.

Když jsem přijel na parkoviště před školou, trochu nervózně jsem se oklepal. Vždy jsem si myslel, že tam půjdu se svojí holkou, ale teď? No nesplnilo se mi to. Vydal jsem se se tedy ke vstupu když v to mě zastavili. ,,Prosím 2$." požádala mě jedna holka. ,,Za co?" zeptal jsem se zvědavě. ,,Musíme to z něčeho zaplatit, takže vybíráme." mykla rameny. ,,Dobře." řekl jsem a z peněženky, kterou jsem vytáhl jsem ji dal tři dolary. ,,Nech si to." mávl jsem rukou a šel dál do tělocvičny. Když jsem procházel chodbou už jsem trochu slyšel hudbu z tělocvičny. To mi trochu vykouzlilo menší úsměv, ale to nebylo vše. Jen co jsem vešel jsem se ocitl v pravé rozjeté párty studentů, kteří pomalu pili, opíjeli učitele a bavili se tím, že tancovali.
Snažil jsem se vmísit do davu a radši zamířil ke stolu s punčem. Hned jsem byl o trochu spokojenější. Po chvíli jsem se ale odhodlal nějakou holku poprosit o tanec. Byla to jedna holka z vedlejší třídy. Zoe. Průměrná holka, nic moc. Kate je lepší.
,,Jak se máš?" zeptala se mě při tanci a já se jen ohlížel, takže jsem moc pozor nedával.
,,Co?" zvedl jsem překvapeně obočí.
,,Jak se máš, jestli se ti tu líbí a tak." pousmála se.
,,No jde to. Znáš to, teď bude vysoká, stěhování atd." usmál jsem se, ale po očku se rozhlížel po Kate. ,,Johne pořád tu někoho hledáš, koho?" zeptala se mě. Pobaveně jsem se na ni podíval.
,,Ne nehledám." řekl jsem a otočil se s ní při waltzu. ,,Ale ano, celou dobu co tancujeme hledáš." zasmála se potichu, ale tancovala dál.
,,Je to Melissa?" zeptala se a já zakroutil hlavou.
,,Tak ta, jak se jmenuje, no ta dobrá ve španělštině....jo už vím Kate." řekla a já se na ni podíval. Zvědavě jsem si ji prohlížel a snažil se přijít na to, proč mě tak vyslýchá.
Ani jsem nic nestačil říct a něco jsem uslyšel.
,,Můžeš domů, já to tu zvládnu, odpočiň si." byl to hlas Tonyho, takže byla někde poblíž.
Zoe se na mě pousmála.
,,Je teď přímo za tebou s Tonym." mrkla a pustila se mě.
,,Běž si zatancovat se svojí vyvolenou." řekla ke mě a já se podíval na Kate, která stála vedle něj a rozhlížela se.
Vypadala úchvatně. Vlastně to nešlo ani popsat, vypadala jako bohyně. Vlasy měla sčesané do nádherného copu a ty šaty no prostě PÁNI.
Byly nádherné, dlouhé rudé bez ramínek.
Její dekolt a prsa tak pěkně ukazovala všem a já z toho byl v prdeli.
Vlastně z toho jak vypadala jsem nebyl v prdeli i já ale i ten dole. Kousl jsem se do rtu abych odolal. Chtěl jsem se k ní vydat, ale chytla se Tonyho a odcházela s ním k punči.

Přes to všechno spolu ❤️Kde žijí příběhy. Začni objevovat