Tohle už bylo minimálně osmé stěhování za rok. Nenáviděla jsem to, ale zase už jsem si zvykla.
Stěhujeme se jen protože můj táta jezdí za práci, pořád ho překládají do jiného systému, protože se táta neumí s nimi domluvit a dělá problémy a moje matka už nemá sílu mu něco říkat. Navíc má rakovinu a špatné srdce, takže musí být hlavně v lidu.
Pomáhám ji, jak nejvíce to jde, chci, aby se moc nenamáhala.
„Kate vítej," pozdravila mě učitelka. Ano mé jméno je Kate, jsem jen 19letá dívka, který má sen dostudovat a pak už jen chce doma pomáhat mámě. Už mě celkem štve že i v maturitním ročníku se stěhuji, je celkem těžké pak něco zvládnou, říká mi to spousta lidí, ale já to využívám, takže se učím doma věci, které jsou v anotacích studia.
Potom mi to nedělá problém.
„Žáci tohle je vaše nová studentka Kate Baker, přistěhovala se z Kalifornie," usmála se a představila mě třídě. Když jsme se po ní tak dívala tak jsem věděla, že nebude těžké být tak neviditelná jako vždy.
Kamarády nevyhledávám už z principu, stejně vím že se zase nezdržíme.
Dva roky jsem neměla nějakou kamarádku, kromě mojí mámy.
Celý den, co jsem chodila po téhle škole jsem vídala lidi, kteří se na mě hnusně dívali a já nevěděla proč, ale měla jsem to na háku. Bylo mi to totiž jedno. Nevadilo mi, že nemám kamarády, protože mi stačila máma, ale v této škole mi to nebude moc platné, protože přece jen každý by měl mít kamarády kteří ho podrží a nevybodnou se na něj při každé příležitosti. Nebo ho taky uchrání před některými věcmi, co se dotyčnému můžou stát, například že se znelíbíš některým klukům, kteří si na tebe zasednou a máš po zábavě a dobré náladě.
Ahoj lidičky tady je moje nová knížka!
Doufám že si ji užijete jako předchozí.
ČTEŠ
Přes to všechno spolu ❤️
Romansa,,Ona tě využívá!" vykřikla jsem na něj ve vzteku. ,,Nejsi pro ni nic než kus hadru, je s tebou protože si cool na škole, mimo ni si nula!" opět jsem zařvala a viděla jak se na mě podíval. Byl to bezcitný výraz v jeho tváři. ,,Narozdíl od tebe jsem...