NARA: P.O.V
Sabah Lalinile Nefesin odama dalmalarıyla uyandım.
Nara:Dingonun ahırımı burası?n'oluyor ya!
Nefes:Dur bi bakim.Baktım...evet dingonun ahırıymış.
Nara:Kızım kalk çabuk apartman da kaos var.Site çalkalanıyor.
Nara:Niye?ne oldu?
Nefes:Şu dün ki çığlık var ya.
Nara:Eee
Nefes:Kızı evde ölü bulmuşlar.
Nara:Ne?
Lalin:En kötüsü de.
Nara:En kötüsü de mi var?
Nefes:kızın iki kolunda ve boğazında diş izleri varmış.Kızın bedeninde bir damla bile kan yokmuş.Nara:Sizce dünkü olaylarla bir ilgisi
varmıdır?Lalin:Bitti!yeni iş aramaya başlicağım.Sizde birer iş bulun hemen buradan taşınıyoruz.
Lalin:Laptobunu alarak salona gitti ve iş ilanlarına bakmaya başladı.Bende üçümüze kahve yapıp onların yanına gittim.
Nara:Ama Lalin ben evimi bırakmak istemiyorum,iş tamam da ama ev?
Lalin:Anlamıyorsun Nara bak benim, Nefesin yolda yaşadığımız olay, sonra senin evde yaşadığın olay,eve kadar gelmişler.Ardından,bu kızın ölümü bir sonraki biz olabiliriz.
Nefes:Çok haklı.Hem benim bankada birikmiş param var,biraz da kredi çekeriz,biraz da çalışsak yeter bundan daha güzel bir ev buluruz.Belki bahçeli olur,hem sen toprakla ilgilenmeyi çok seversin, bahçesine güzel,nergizler,laleler ekeriz.
Nara:İyi de öyle işi nereden bulucaz?kim kaybetti ki biz bulalım.
Lalin:Belli ki kaybeden olmuş kızlar.BİNGO!
Nefes:Ne?.....söylesene!
Lalin:Şansın da böylesi.oda şirketinde 3 kişisel asistana ihtiyaç varmış.
Nefes:Biz ikimiz tamam da... üçüncü sü kim?
Lalin:E Nara var işte.
Nefes:Nara yaparmısın sahi?
Nara:Bayağıdır çalışmıyorum o olaydan sonra.Ama yaparım herhalde.
Lalin:O zaman kızlar hazırlanın.İş görüşmesine gidiyoruz!
Nefes:Kızım ara önce bir.Lalin hemen gösterilen numarayı aradı.
Lalin:Alo,merhaba ben iş ilanı için aramıştım.
???:Evet ama bize 3 kişi lazım.
Lalin:Biz 3 kişiyiz efendim.
???:Tamam bu gün saat 4 de gelin iş görüşmesine.
Lalin:Peki efendim.Tesekkürler.
İş tamamdır kızlar hadi hazırlanın.Nefes:Saat 4 de iş görüşmes mi olur.
Nara:Neise.Daha çok erken hadi kahvaltı yapalım,sonra da yardım edin evi toplayalım sonra hazırlanırız.
Nefes:Olur.
Lalin:Tamam o zaman ben kahvaltıya yardım edeyim.
Nefes:bende odaları toplayayım.
😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
Kahvaltıdan sonra evi çekip-çevirdik.Evin temiz olmasına bayılıyorum.Güzel bir duştan sonra hazırlanmaya başladık.LALİN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KARDEŞLER
VampireHerşey günümüzden 1500 yıl önce iki doğa üstü kabilenin savaşı sonucu, Şehi kabilesi lideri akemenosun kont drakulanın üç melez veliahtını lanetlemesiyle başladı.Fakat cadı anaya konta duyduğu saygı ve sevgiden ötürü üç veliaht prense yardım elini u...