Medya:Hoseok ve Nefes.
Arkadaşlar medyadaki oluşan sorunları biliyorsunuz zaten o yüzden birkaç kez medya ekranına dokunun. İyi okumalar keyfini çıkar😊
NEFES P.O.V
Sabah gözlerimi açtığımda ilk gördüğüm şey odamın tavanıydı. Derin nefes alıp bugün olacakları düşündüm. Durumun buralara kadar geleceğini tahmin bile etmezdim. Bakışlarımı dün gece yazdığım, başucumdaki çekmecenin üzerine bıraktığım istifa mektubuna çevirdim.
Ona karşı olan duygularımla başa çıkamıyorum. Ne yaptıysam olmadı. Onun fikrini de biliyorum,sürekli kulaklarımda yankılanıp duruyor "Bizim aramızda patron işçi ilişkisinden başka birşey yok. Olamazda" bunu farkına geç vardım,bu bir işe yaramaz ama galiba ben kendimi ona karşı olan hislerime fazla kaptırmıştım.Öyleki şimdi herşey bu raddeye vardığında buradan,kurduğum düzenden,kardeşlerimden,işimden,Hayat-ımdan,evimden,herşeyimden ayrılmam gerekiyor.
Buna dayanmıyorum artık. Çok düşündüm işte,kaçsam bile evlerimiz yakın ve sürekli göreceğim. Bu yüzden Türkiye'ye dönme kararı aldım. Bütün bu olanları unutup kendi hayatıma bakacağım.
Oradaki ailem gerçek ailem olmasa da beni sevdiklerinden ve kabul ediceklerinden şüphem yok. Ama olur da kabul etmezlerse,tanıdığım birçok arkadaşım var. Bir iş bulur ev tutarım,1 seneye kalmaz toparlarım zaten.Kızlar bu kararımı anlayışla karşılayacaklardır.
Derin nefes alıp yataktan kalktım,duş alıp üstümü değiştirdim. Bugün hava bulutlu,yağacak gibi. Biraz da rüzgar var.
(Nefes'in üstündekiler)
Zarfı çantama koyup aşağı indim.
Lalin:Nefes günaydın.
Nefes:Günaydın.
Nara:Gel hadi birşeyler ye.
Nefes:Yemek istemiyorum da,kahve içerim.
Lalin:Kızım ayakta duracak halin yok! Şu hale bak. Bir'şeyler ye artık ya.
Nara:Hayır benim merak ettiğim şu, yani hiç mi midene kramplar,ağrılar girmiyor?! Koca 2 haftadır bir lokla birşey yemedin.
Nara'nın dedikleriyle birlikte gözümün önüne film şeridi gibi dizilmişti yaşadıklarım. Geceler feci ağrılar giriyor mideme. Acıdan kıvranıyorum. Artık bir tane ağrı kesici de kesmiyor,2 ya da 3 tane anca yetiyor.
Nara:Anca su,kahve. Kahve,su. Valla dayanamam ben.2 Gün aç kalayım evi yer bitiririm ya!
Nefes:(Gülümser)Senden beklerim...
Lalin:Nefes otur doğru dürüst birşeyler ye,hadi.
Nefes:Yok bu kahve yeter bana. Hadi gittim ben.
Nara:Kızım beraber çıksaydık bari.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KARDEŞLER
VampireHerşey günümüzden 1500 yıl önce iki doğa üstü kabilenin savaşı sonucu, Şehi kabilesi lideri akemenosun kont drakulanın üç melez veliahtını lanetlemesiyle başladı.Fakat cadı anaya konta duyduğu saygı ve sevgiden ötürü üç veliaht prense yardım elini u...