CHANYEOL P.O.V
Gece 3'te gözlerimi açtım.Yataktan fırladım,birşey olmuştu. Hemen salona indim Jackson ve Hoseok salondaydı.
Hoseok:Ne oldu?
Chanyeol:Siz birşey hissettiniz mi?
Jackson:Hayır,ne oldu ki?
Chanyeol:Lan.Laline.Birşey oldu çok net hissettim.
Hoseok:Emin misin?
Chanyeol:eminim.Ara hadi.
Hoseok:Yok daha neler!Gecenin 3 nde ne diğecegim Nefese?
Jackson:Haklı.
Chanyeol:Of ne bileyim?!kesin kötü birşey oldu.
Hoseok:Gel otur şöyle,tamam birazdan gün doğacak.Hem merak etme şifacı var orada bişey olmaz.
Yarın öğreniriz.Jackso:Bence de.Al soğuk soğuk iç.Taze kan iyi gelir.
NEFES P.O.V
Sabaha kadar uyuyamamıştım,anca 2 saat falan heralde.Dün olanlar geldi aklıma.Tanrım neler oluyor böyle?Narayı sakinleştirdikten sonra Lalin e olanlar.Zor kendine getirdik.Ateşi vardı.Şimdi ateşi düştü biraz,ama haala ayağa kalkacak durumda değil.
Nara:Nefes uyan kahvaltı hazır.
Nefes:Kalktım~
Nara:Lalini ne yapacağız?bu halde çalışamaz!Bugün toplantı var,o yüzden toplantıdan sonra patronuyla konuşalım.
Bizimkiler de izin verirse işi bölüşürüz.
En azından iyileşene kadar.Nara:Tamam.
Şirkete vardığınızda toplantıya geçtik.
Toplantı bittiğinde odada beşimiz kaldık.Chanyeol:Kızlar lalin nerede?
Nara:Şey...Efendim aslında şöyle oldu-
Nefes:Ben anlatayım.Dün iş çıkışı lalin pek iyi görünmüyordu-
Chanyeol:Evet bunu ben de farkettim.
Nefes:O zaman neden olduğunu da tahmin edersiniz efendim.
Nara:Dürüst olmak gerekirse Lalin hayvanlara tahmin ettiğinizden daha düşkündür.Dün siz köpeği sokağa atacağım deyince çok içerlemiş.Bu yüzden gece bazı olaylar yaşadık.
Hoseok:Nasıl olaylar?
Jackson:Bize anlata bilirsiniz belki yardımımız dokunur.
NEFES:Dün 3'te Nara'nın sesine uyandım.Kabus gördüğü için ses yapıyordu.Tam Narayı sakinleştirdim dedigim de Lalin bayıldı.
Chanyeol:Ne?!Nasıl peki?
Nara:Bütün gece ateşi çok yüksekti,ama Nefesin yaptığı ilaçlardan sonra biraz düştü.Yinede ayakta durucak gibi değil di,biz de bugünlük bıraktık.
Chanyeol:Hastaneye götürseydiniz.
Nefes:Gerek yok efendim. Ben kendimi bildim bileli otlardan çeşitli ilaçlar yaparım.İlk değil ya 8 yıldır böyle tuttum ayakta.Çok kötüleşse giderdik zaten.
Nara:Evet.
Chanyeol:Anladım.
Nefes:Bu arada eğer sizin de izniniz olursa Lalin'in işini Nara ile ben bölüşürüz.İyileşene kadar.
Hoseok:Ah tabi benim için bir sorun yok.
Jackson:Benim için de.
Nara:O zaman izlinizle biz işimize dönelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KARDEŞLER
VampirHerşey günümüzden 1500 yıl önce iki doğa üstü kabilenin savaşı sonucu, Şehi kabilesi lideri akemenosun kont drakulanın üç melez veliahtını lanetlemesiyle başladı.Fakat cadı anaya konta duyduğu saygı ve sevgiden ötürü üç veliaht prense yardım elini u...