MEDYA MELEZ KARDEŞLERİN ŞİRKETi
NEFES.P.O.V
Eve geldiğimizde çok yorulmuştuk.
Nefes:valla yürüyecek takatim kalmadı.
Lalin:benim de... ama acıktım.
İkimiz de kedi yavrusu gibi Naraya baktık.Nara:Ay valla bana bakmayın bende yoruldum.
Nefes:Ne yapsak?...hadi dışardan söyleyelim.
Lalin: 🍕 Pizza?
Nara:Bana uyar.Üçümüz de koltuklara attık kendimizi
Sadece dudağımız oynuyordu.
Lalin:Alo pizzacı mı? Bize 3 kütu pizza lütfen.Evet adresi veriyorum...... teşekkürler.Nara:Kızlar,biz bugün konuşmaya gittik bu kadar yorulduk yarın ne olucak çok merak ediyorum.
Nefes:Boşversene hala aramadılar.
Lalin:Kızım kolay değil,hemen öyle karar almak bekleyelim bi.
Nara:Neise hadi pizza gelene kadar duş alalım.İlk ben gireceğim.
Nefes:O zaman ben odamdayım.
Lalin:Bende.
Tam herkez salondan çıkıcaktı ki,ev telefonu çaldı 3 saanie sessizlikten sonra birbirimize baktık ve telefona saldırdık.Nara kaptı telefonu ve boğazını temizliyerek cevapladı.
Nara:Alo
CHANYEOL:Merhaba kiminle görüşüyorum?
Nara:Ben Nara Zorlu.
CHANYEOL:Bayan nara ben Park Chanyeol bugün iş görüşmesi için gelmiştiniz.
Nara:Ah evet,evet,hatırladım sizi.
Chanyeol:Biz..konuştuk kendi aramızda ve....iş sizindir yarın gelip başlayın.
Nara:çok teşekkürler efendim pişman olmayacaksınız.
Lalin kendini tutamayıp bağırdı.
Lalin:yessss.....eveeeet iş bizimmm!!!!
Jackson:p.o.v
Chanyeol aradığında hoperlore aldı.
İşi aldıklarını öğrenince arkadan çığlık sesleri geldi ve kim olduklarını net biliyorduk.
Lalin:Yesss eveet.İş bizimdiir.
Nefes:Lalin bir sus bağırma.Komşular gelicek birazdan.Nara:Tekrar teşekkürler efendim.İyi akşamlar.
Chanyeol:İyi akşamlar.
Jackson:O neydi öyle lan.
Hoseok:Aynen ya(güler)işe çok ihtiyaçları var herhalde.
Jackson:Yada Kaderleri onları bize çekiyor.Chanyeol:Olabilir.Zamanla öğrenicez.
NEFES P.O.V
Duş aldıktan sonra pijamalarımızı giyinip televizyonun karşısına geçtik elimizdeki pizzalarla.
Lalin:Öff bunun yanında ayran ne güzel olurdu şimdi.
Nefes:ye ye benide ye!
Nara:Neise hadi yataklara yarın çok işimiz var.
Nefes:Sadece yarın mı?
Odama girdiğimde yatağıma 2 el 2 bacağımla sarıldım.
Nefes:Aşkım özledin mi beni birtanem.Ben seni çok özledim.Canım yatağım.Hadi aşkımızı yaşayalım-
Deyip kafamı yastığıma gömdüm.Sabah odama bağırarak Dalan Lalinle kafamı uyku sersemi yastığımdan kaldırdım.Saçlarım yüzüme dökülmüştü.
Lalin:Aliiii babaaabaanın!!! bir çifliği vaaaar!!!!!.Çiifliğinde inekleeeriii!!!!! vaaar.Mööö!! mööö!!! diye bağırır.Çifliğin de aaali babanıın!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KARDEŞLER
VampireHerşey günümüzden 1500 yıl önce iki doğa üstü kabilenin savaşı sonucu, Şehi kabilesi lideri akemenosun kont drakulanın üç melez veliahtını lanetlemesiyle başladı.Fakat cadı anaya konta duyduğu saygı ve sevgiden ötürü üç veliaht prense yardım elini u...