HOSEOK P.O.V
Hepsi gittikten sonra ben de geri odaya Nefes'in yanına döndüm. Tam koltuğa oturacakken gözüme çarpan poşeti elime aldım. Tabi ya,Jackson rahat birkaç eşya getirmişti sonunda üstümdekilerden kurtulacaktım. Ses yapmamaya dikkat ederek lavaboya gittim üzerimi değişmek için.
(JACKSON'un getirdiği kıyafet)NEFES P.O.V
Gözümü açtığımda odada kimse yoktu dışarıdalar herhalde. Serumlardan dolayı tuvalete sık sık gider oldum. Yavaşca kalkıp tuvalete gittim,tam tuvaletin kapısını aralamışken gözüme çarpan şeyle kalakaldım.
Üzerini değiştiriyordu ve,ve hatta şu an üst tarafı çıplaktı. Çok utanmıştım. Ve evet şu an bunu düşünürken bile kapının önünde dikiliyorum. O gün aklıma gelmişti,profilini incelediğim o gün. Allahım şuan canlı canlı karşımda. Uzaktan bakan beni kafayı yemiş diye düşünür. Hemen kapıyı yavaşça kappatım. Minik koşar adımlarla yatağıma döndüm. Yüzüm alev almıştı. Yanıyorum sanırım.Offf çok sıcak.
HOSEOK P.O.V
Üzerimi değiştirip lavabodan çıktım. Çok rahatlamıştım,salaş stil gibisi yok gerçekten. Lavabonun kapısını örtüp başımı çevirdiğimde gözleri kocaman olmuş bana şaşkın şaşkın bakan Nefes'le karşılaştım. Hemen yanına koştum yine kabus mu gördü acaba?
Hoseok:Nefes ne oldu iyi misin?
Nefes:İ-iyiyim.
Hoseok:Nefes nasıl iyiyim yüzüne bak domates gibi olmuşsun. Ateşin mi var yoksa? Dur bakayım.
NEFES P.O.V
Tam elini alnıma koymak için uzattığında geri durdum. Ah be adam.Zaten kendimi zor tutuyorum uzak dursana benden.Ah Hoseok hepsi senin yüzünden.Sapık gibi görünüyorum şuan.Senin yüzünden!
Nefes:İyiyim ben.
Hoseok:Tamam...sana zarar vermem Nefes bunu çok iyi biliyorsun. Sadece ateşin var mı ona bakacağım
Bende biliyorum salak. İşte ateşim yok. Ah düştüğüm duruma bak ya. Bir anlarsa varya. Utancımdan ölürüm. Düşün nefes düşün.
Nefes:B-ben(öksürür)
Hoseok:Nefes! Nefes iyi misin?
Nefes:Ben Nefes alamıyorum...Balkonun kapısını açar mısın?
Hoseok:T-tabi.
Şu an çok pis bir yalancı gibi göründüğümü biliyorum ama ne yapayım? Siz benim yerimde olsanız ne yaparsınız?
Şuan o kadar utanıyorum ki göz teması kuramıyorum.
Balkonun kapısını açtıktan sonra yanıma koştu.
Hoseok:Hadi gel havaya çıkalım biraz.
Nefes:Yok gerek yok. Zahmet etmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KARDEŞLER
VampirHerşey günümüzden 1500 yıl önce iki doğa üstü kabilenin savaşı sonucu, Şehi kabilesi lideri akemenosun kont drakulanın üç melez veliahtını lanetlemesiyle başladı.Fakat cadı anaya konta duyduğu saygı ve sevgiden ötürü üç veliaht prense yardım elini u...