2

977 55 6
                                    

Začala som sa smiať. Bude to pekná výzva. No v tom sa Martinus pozrel do odrazu zo skrinky, kde ma uvidel schovávať sa za dvermi.

,, Cudzie rozhovory sa nepočúvajú." odfrkol si a pohľad mu padol na mňa.

,, Kurva. "šepla som si sama pre seba a šla do kuchyne.

,, Nepočúvala som." zamumlala som.

,, Jasné. "povedal si sám pre seba, pri čom som pokrútila očami.

,, Dobre, počúvala som, " priznala som sa.,, ale mám nápad. Stavím sa s tebou o stovku, že nevydržíš byť na mňa VKUSE mesiac milý. "usmiala som sa. Určite to nevydrží.

,, Tak tá sa nezdá." zasmial sa Marcus.

,, Platí. "vychrlil na mňa.

Len som pokrútila hlavou. Budem mať sto eur zadarmo. Wau...

***

Vonku lialo ako z krhly a vietor kymácal stromy z jednej strany na druhú. Dokonca niekdy z mračna vyšiel blesk a po ňom zaznel hrom.

Rozhodli sme sa s Marcusom, že tu ešte jeden deň zostaneme. Takto by sme prišli do Osla až zajtra. A k tomu nesmiem prepásť našu stávku.

,, Ideme pozerať film? "pribehol do obývačky Marcus.

,, Môžme, ale prosím Rodinné prípady už nie." uchechtla som sa.

,, Tak horor. "posadil sa na gauč a na stôl položil popcorn , ktorý ani neviem odkiaľ zobral.

,, Môžme." mikla som ramenami. Je mi to docela jedno, horory mám rada. Moc sa ich nebojím. Niekedy....

Po chvíli ma to prestalo baviť a na obrazovku som hľadela len z princípu, že som sa nemala nikde inde pozerať.

,, Je tu." šepla a vystrašene sa schovala do kúta hlavná osoba filmu.

,, Haha." odrazu na obrazovke vyskočila nechutná osoba a mňa z toho miklo. Nebojím sa hororov, vážne...

,, Niekto sa tu vystrašil. "podpichol ma Marcus.

,, Buuu." obidvaja mávali rukami a napodobňovali zvuky ducha...?

Hodila som na nich vražedný pohľad.

,, Martinus, podáš mi tú deku?" spýtala som sa ho po chvíli.

,, Podaj si to sa-kurva." povedal, keď si uvedomil, že sme sa stavili.,, áno, samozrejme. Nech sa ti páči."hodil po mne deku a nahodil ironický úsmev.

Prehodila som cez seba deku a viacej sa do nej zababušila.

Martinus skôr či neskôr prehrá. Alebo to vzdá.

Unavene som zatvorila oči a padla do ríše snov.

Invited 2 ✔️Where stories live. Discover now