Unavene som si pretrela oči a pozrela sa na hodiny.
,, 11:45?!" zamumlala som čudujúc a vstala z postele.
Nasadila som si ružové papuče, ktoré boli pri posteli, spravila si jednoduchý drdol a šla dole.
,, Dobré ráno," pozdravila som všetkých, ktorý boli v kuchyni a vychutnávali si....obed?
,,Skôr dobrý obed. A aj zajtra nezabudni s tým tvojím frajerom volať do druhej rána," odfrkol si otec a odpil si z pomarančového džúsu.
Pri jeho poznámke som si spomenula na včerajšok. S Martinusom sme sa dosť nasmiali. Dokonca prišiel aj Marcus. Ale škoda, že bola už noc a Alex mi chodil každých päť minút do izby kričať nech som ticho, pretože chcel spať. Avšak to nebolo jednoduché, lebo tý dvaja debili ma naschvál rozosmievali.
,, Není môj frajer, čo s tým všetci máte? "zamračila som sa a pokrútila hlavou.
,, Bell poď si radšej sadnúť a najedz sa," povedala mama a odsunula mi stoličku, na ktorú som si sadla.
***
,, Som si istá, že mi dal správnu adresu, "odfrkla som si, keď už vyše hodiny blúdim po Osle.
Totižto Marcus mi dal adresu na jeho rodičov. Keďže Marcus zostal v Troforse a ja som tu, napadlo ho či nepôjdem za nimi a nepoviem im o celej veci s Martinusom. Samozrejme, že som súhlasila. Je to šanca ich dať do kopy ako rodinu.
,, Dobrý deň, prosím vás neviete, kde je ulica Hæpjå? "oslovila som náhodného okoloidúceho, keď som bola už vážne zúfalá.
,, Choďte rovno, potom do prava a zase do prava," našťastie mi odpovedal.
,, Ďakujem, "poďakovala som sa mu a šla jeho radami.
A naozaj. Po chvíli som sa ocitla na ulici Hæpjå. Teraz už len nájsť dom s číslom 14. Keď som ho konečne našla, musela som vygúliť oči. Bol asi 4 x väčší než ten náš a bol celý presklený. Bola tu tiež veľká záhrada s plno kvetmi, ktoré vbíjali do očí. No usudzujem, že chudobou teda netrpia.
,, Crrrn, "zazvonila som na zvonček, ktorý bol na drevenom zábradlí.
,, Áno?" o chvíľu z dverí vyšla pani okolo 40-ciatky. Mala svoje bloďavé vlasy zopnuté v cope a jej hnedé oči mi až moc pripomínali Martinusové.
,, Dobrý deň, "pousmiala som sa a ešte raz si v mysli premyslela, čo vlastne poviem, ,, poslal ma Marcus, ktorý sem nemôže prísť, pretože je v Troforse," vysypala som zo seba.
,, Kde je? " spýtala sa a prišla ku mne bližšie.
,, V Troforse. S Martinusom," povedala som.
Keď som povedala jeho meno v očiach sa jej mihol hnev, zmätenosť, ale i smútok.
,, A-ale," chcela niečo povedať, no zastavila som ju.
,, Poslal ma vám vysvetliť určitú vec, ale nechcem to riešiť na
verejnosti, "povedala som a rozhliadla sa po celkom rušnej ulici.,, I-iste," vykoktala zo seba stále v šoku a pustila ma dnu.
💛 Hei 💛
No ok, tých kapitol bude ešte viac 😁😁. Doosť viac. Ach bože🙄😂😂.
Vanes
YOU ARE READING
Invited 2 ✔️
FanfictionDruhá časť Invited. Niekoľko rokov od seba? To bola hrôza. Teraz sú už spolu, ale čo ona? Šikana bude pokračovať? Nadávky, poníženie, všetko čo spôsobila jedná jediná osoba?