31

682 29 4
                                    

***

,, Nabudúce ma musíte zavolať
tiež, "uchechtol sa, keď som mu porozprávala o celej stanovačke.

,, Samozrejme. A čo ty?" spýtala som sa pre zmenu ja a odpila si z caramelového laté.

,, Vlastne nič. Raz tamto, raz to. A keď som aj mal čas, strávil som ho spaním,"zasmial sa a ja s ním.

Síce sa s Michalom moc nepoznáme, ale môžem s ním hovoriť o všetkom. Je fajn, zábavný, ale skôr by som to opísala na kamarátstvo typu :vidíte sa po 2 mesiacoch, zájdete na kávu a potom sa nevidíte zase 2 mesiace. Ale i takéto kamarátstvo musí existovať.

,, Koľko je vlastne hodín? "začudovala som sa, keď som si všimla, že vonku začína byť tma a popri chodníkoch začali svietiť pouličné lampy.

,, Osem ," povedal po pohľade na hodinky.

,, No ja už musím ísť , " povedala som a zodvihla sa z tej nepríjemno tvrdej stoličky.

,, Veď aj ja, "zamumlal, postavil sa, prehodil si svoju bielu mikinu cez plece a spolu so mnou vyšiel z kaviarne, ,, trafíš domov aj sama?" spýtal sa, keď sa naše cesty rozdeľovali.

Pregúlila som očami a
povedala :,, Áno, už mi nemusíš pomáhať ako na začiatku. Rovno a do prava."

Uchechtla som sa a slabo ho objala.

,, Tak ahoj, "povedal.

,, Ahoj," zamávala som mu a rýchlejším krokom šla domov, keď v tom začal fúkať vietor a odniekiaľ sa ozval hlasný hrmot. Po pohľade na oblohu som si dokonca všimla tmavého oblaku z ktorého začali kvapkať malé kvapky vody.

,, Prší, to len ja môžem mať také šťastie "zamumlala som sarkasticky a utekala domov .

***

Svoje premočené topánky som si odložila na botník a svoju modrú mikinu som prehodila cez vešiak.

,, Nejak si zmokla," zasmial sa na mne Alex, keď som okolo neho prešla.

,, Ha ha ha, "povedala som naštvane a šla si robiť čaj.

Do rýchlovarnej kanvice som naliala vodu a zapla čuplík nad ktorým bolo napísané on/off. Medzitým ako sa mi zohrievala voda, do hrnčeka som hodila sáčik plný biliniek a dve lyžičky medu.

Potom som si sadla na stoličku a vytiahla z vačku telefón. Keď som ho otvorila, vybehla na mňa správa od Marcusa.

Povzdychla som si

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Povzdychla som si.

Ďalšie 2 týždne v Osle? To by som radšej bývala s netopiermi v jaskyni....
Ale čo už, musím to tu vydržať.

Keď som odložila telefón, rýchlovarná kanvica začala pískať a preto som ju vypla a vodu začala nalievať do hrnčeka. Chytila som jeho ucho a šla s ním do obývačky, kde som sa zakryla bielou huňatov dekou.

🔥Hei 🔥

No tak ja som v Egypte a momentálne skapínam od nudy, lebo ja som rozumná a minula som si celý krediiit😒😂. Inak máte radšej good/bad Martinusa v príbehoch? 😂

Vanes

Invited 2 ✔️Where stories live. Discover now