16

837 53 19
                                    

Bell

Bol to vážne krásny pohľad, až som si myslela, že to nemôže byť reálne. Je známe, že v Nórsku je krásna príroda, no toto? To bolo omnoho viac ako len krásna príroda.

,, Je tu pekne, však? "ozval sa po chvíli Martinus a šiel pod prístrešok a ja s ním.

,,Viac než to." pousmiala som sa.,, ako si to tu našiel? "

,, Keď sme boli s Macom malí, chodili sme sem so starými rodičmi opekať." uchechtol sa, no ja som začudovala.

,, Mac? "nadvihla som obočie.

,, Jeho stará prezývka. Hovoril som mu tak, keď sme boli malí." zasmial sa a ja s ním.

Martinus a Marcus museli byť vážne super dvojka. Vždy keď rozprávajú o nejakých ich zážitkoch, ide ma roztrhnúť od smiechu, lebo sú vážne vtipné.

,, Prečo mi to dnes pripomína...rande?" zamumlala som potichu.

Ale samozrejme, že to musel Martinus počuť. Toto je život proste...

,, A čo ak aj je?" nadvihol obočie a nasadil ,, sexi pohľad"?

Len som stočila hlavu na opačnú stranu a snažila sa uklidniť.

Rande? Martinus by so mnou v živote nešiel na rande. I keď... správa sa ku mne konečne normálne, mohla by som povedať, že až kamarátsky, ba mohol by byť môj najlepší kamarát. No...možno by aj vyšlo to rande. Ale za tri dni sa ukáže či to myslel vážne, alebo chcel získať len nejakých sto eur.

***

,, Kde ste boli vy dve hrdličky? "začal sa smiať Marcus, hneď po tom ako sme prišli.

Je už deväť,... ale tak  komu by sa chcelo zísť ten obrovský kopec.

,, Bohvie čo si ty tu robil s Elis, zatiaľ čo sme boli vonku." odfrkol si Martinus a mne padol pohľad na Elis, ktorá si spokojne odfukovala.

Nikdy by som nepovedala, že by chcela mať niečo s Gunnarsenom. Čakala by som od nej skôr
,, Gunnarsen ako Gunnarsen. Obidvaja sú rovnaký.". Avšak zmýlila som sa.

,, Inak Bell, Elis ti niečo priniesla. Máš to v izbe." spomenul si Marcus a ja som sa vybrala hneď do mojej izby.

Na mojej posteli sa nachádzala veľká krabica a na nej malý lístok.

Prišla som k posteli a najprv do rúk vzala ten papierik.

Čuuus

Pametáš, ako sme si vyberali šaty na ples? A tebe sa páčili akurát tie, ktoré už prestali vyrábať? Skús hádať, čo je v krabici.

Elis

Udivene mi vypadol papierik z rúk. Robí si srandu?

Schmatla som vrchnák od krabice a hodila ho niekde na zem. A...

😁Hei😁

Celkom komické, že nikto neuhádol môj vek 😂. Skúšajte ďalej, už sa vám to musí podariť. Btw, za chvíľu mám 400 sledovateloov. 😱😱Megga.Ale stále je tu slovo skoro,😁 čiže zdvihnite svoje lenivé zadky a choďte vykričať môj účet von z okna.













Robím si srandu 😁, ale šup, šup chcem tam vidieť namiesto tri štyri.

Vanes

Invited 2 ✔️Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora