Martinus
,, Ale noták! Martinus!"prosil ma Marcus, aby som išiel s ním na zápas, pretože Elis ochorela a on nechce aby prepadali lístky.
,, Ja nejdem Marcus, nerozumieš?" vykríkol som po ňom mierne naštvane.
Nechcem ísť na žiadny zápas. Áno , ísť na futbalový zápas tvojich idolov je dobré , ale nemám náladu ani chuť sa niekam trepať.
,, Panebože Martinus! To tu chceš byť zavretý do vtedy, kým nepríde Bell?!" naštvane a zároveň zúfalo rozhodil rukami.
,, Č - čo? To není pravda?" nechápajúco som nadvihol obočie a pokrútil hlavou.
,, Martinus sakra nesnaž sa ma oklamať! Dobre viem, že si do nej zamilovaný, avšak si srab a nedokázal si jej to povedať pred jej odchodom. A vieš čo?Nechcel som ti to hovoriť, ale Bell zostane v Osle polroka,"prskol po mne totálne vytočený a moja tvár zamrzla v pohybe.
Zamilovaný? To už musí byť poriadne slepý!Ja som do nej určite není. Teda ako niekdy.... čo kurva?! nie, nie som do nej a hotovo! A čo má znamenať ten polrok?!
,, Klameš. Nie je tam polroka, "založil som si ruky na hrudi.
,, Tak jej kľudne napíš a ja idem na ten zápas. Bez teba,"dal menší dôraz na slová bez teba a konečne odišiel.
,, Idiot," zamrmlal som, ,, si piš, že jej napíšem, "odfrkol som a vytiahol z vačku telefón.
Rozmyslel som si to a šiel jej radšej zavolať.Po pár sekundách to zdvihla a ja som tak mohol vidieť jej krásnu tvár.
Nad tou zamilovanosťou by som sa mal ešte zamyslieť...
Bell
,, Ahoj," pozdravila som ho a lepšie sa usadila na gauči.
,, Ahoj, "pousmial sa, ,, môžem otázku?" spýtal sa ma a mne sa rozbúšilo srdce.
Že by chcel dokončiť to čo minule?
,, Pýtaj sa, "uchechtla som sa a nervózne si začala mnúť ruky.
,, Koľko budeš v Os-" prerušil ho zvonček.
,, Prepáč, "uchechtla som sa, keď som uvidela jeho naštvanú tvár.
Zodvihla som sa a šla k dverám spolu s telefónom. Otvorila som dvere a pohľad mi spadol na.... Michala? Čo tu ten chce?
,, Ahoj, toto si si zabudla," zasmial sa a do ruky mi strčil powerbanku, ktorú som mu včera požičala a zabudla si ju vypýtať naspäť.
,, Aha, diki," uchechtla som sa, strčila si ju do vačku a čakala, čo z neho ešte vypadne.
,, A ešte som sa ťa chcel spýtať, či aj dnes niekam nezájdeme," usmial sa od ucha k uchu a premeral si ma pohľadom.
Dúfam, že moje strapaté vlasy a Alexova mikina nevyzerajú ako keby som sa práve s niekym vyspala...
,, Kľudne, len už musím ísť," uchechtla som sa.
,,Dobre tak o šiestej, ahoj, "pousmial sa a odišiel.
Zavrela som dvere a šla si sadnúť späť na gauč.
,, Kto to bol?" ihneď vykríkol naštvane Martinus.
,, Michal, prečo? "zvraštila som obočie.
,, A vy ste čo?" spýtal sa o trocha menej naštvane.
Žiarli? Alebo sa mi to len zdá?
,, Um... kamaráti?.... Martinus, o čo ti
ide? "rozhodila som rukami.,, O nič," odfrkol.
,, Martinus sme len kamaráti. A k tomu nie je ani môj typ,"uchechtla som sa, ale jeho pohľad bol stále naštvaný.
,, Hm," zamumlal.
,, Martinus, prečo si naštvaný? Veď sa ťa to ani nijak netýka, "povedala som nechápajúco.
,, Nie som naštvaný," povedal a nasadil na tvári falošný úsmev.
,, Ok no. Inak, čo si sa chcel spýtať minule, keď sme volali? Ešte pred tým než prišiel Alex, "snažila som zmeniť tému.
,,Nič, len či nebudeš so mnou chodiť na hodiny klavíru. Nechce sa mi tam chodiť sám," zamrmlal a môj úsmev klesol už úplne.
Takže hodiny klavíra....
❤️ Hei ❤️
Notak ako sa mi máte?😜 Zdá sa mi, že som kapitolu nevydávala strašne dlho a pri tom sú to len 4 dni. 😕😂 Btw som ešte stále v Egypte a stále sa nudím 😂. Po prvé je tu teplo, po druhé som hladná a po tretie je tu teplo. 😂😂
Vanes
YOU ARE READING
Invited 2 ✔️
FanfictionDruhá časť Invited. Niekoľko rokov od seba? To bola hrôza. Teraz sú už spolu, ale čo ona? Šikana bude pokračovať? Nadávky, poníženie, všetko čo spôsobila jedná jediná osoba?