After 2 weeks
Cez plece som mala prehodenú čiernu športovú tašku a moja cesta viedla ku Gunnarsenovcom.
Trochu sa i teším. Teším sa na Martinusovú reakciu. I keď je tu i tá možnosť, že sa mu to páčiť nebude a pošle jeho rodičov naspäť.
,, Ahoj! "už z diaľky na mňa vykríkla Gerd.
,, Dobrý deň," pousmiala som sa a na pozdrav jej chcela podať ruku, avšak ona ma stiahla do objatia. Síce som sa začudovala, ale objatie jej opätovala.
,, Rada ťa opäť vidím, "povedala, poupravila si okuliare s čiernym rámom a odtiahla sa odo mňa.
,, Nápodobne," uchechtla som sa a šla si hodiť tašku do kufra.
,,Ahoj Bell, "zamumlal Kjell, keď zamkol veľký, biely, rodinný dom a šiel si sadnúť na miesto vodiča .
,, Dobrý," povedala som a sadla si do zadu.
,, Môžme vyraziť? "spýtala sa Gerd, hneď ako nasadla.
,, Môžme," zasmiala som sa, urobila si pohodlia a započúvala sa do relaxačnej hudby, ktorá vychádzala z rádia.
***
Rozospalo som otvorila oči a pozrela sa von oknom.
Boli sme na začiatku Troforsu.
Moje ruky sa v okamžiku začali potiť od nervozity a začalo sa mi ťažšie dýchať. A dokonca som nebola jediná, ktorá je nervózna. Gerd si kúsala nechty a každú chvíľu prehadzovala svoje bloďavé vlasy zo strany na stranu. Kjell si zase kúsal pery a silno stláčal volant.
Musí to byť pre nich vážne... čudný? ani neviem aký pocit. A to ešte nehovorím o Martinusovi. Teším sa a zároveň sa bojím jeho reakcie.
,, Bell kade? Nebol som tu roky a dosť sa to tu pomenilo, "povedal Kjell a pozrel na mňa s jeho zúfalým pohľadom.
,, Ešte rovno a potom do prava," povedala som a venovala mu povzbudivý pohľad.
Prikývol, smutne sa usmial a svoje oči premiestnil opäť na cestu.
Ja som zatiaľ napísala Marcusovi, že sme tu a ďalej zo zaújmom pozerala von z okna.
Keď sme zabočili, hneď mi padol zrak na Martinusov dom a dvoch ľudí pred ním. Bol to Marcus, ktorý mal na sebe čierne džíny, biele obtiahnuté tričko a svoje dlhé bloďavé vlasy mal zviazané v gumičke. Martinus mal zase na sebe jednoduché šedé tepláky a čierne tielko, cez ktoré bolo vidieť snáď všetko. Chce ma zabiť, alebo čo?! A to nehovoriac o jeho roztrapatených vlasoch.
Sakra.
Schytila som rukáv svojej mikini a pre istotu si utrela ústa, keď mi náhodou nekvapla slina.
,, Bell, t-tamto je M-Martinus?" vykoktala zo seba zaskočene a ukázala na neho.
,, Áno," vydýchla som.
,, J-je i-iný, "zamumlala a nahlas sa nadýchla, keď Kjell zastavil pred ich domom.
Musela som sa zasmiať. Mali dymové sklá aj na predných oknách, čiže Martinus stále netušil, že sú tu jeho rodičia. A možno i preto, že to netušil mal stále úsmev na tvári...
Otvorila som dvere a ako prvá vystúpila z auta.
,, Ahoj Bell, "vykríkol hneď na mňa Marcus a šiel ma objať.
Usmiala som sa od ucha k uchu a objatie mu opätovala.
,, Sú tu?" šepol mi do ucha.
,, Samozrejme, "povedala som a odtiahla sa od neho.
Chcela som prísť aj za Martinusom, ale zastavilo ma v tom jeho postavenie z vozíka.
,, Sadni si!" vykríkla som hneď po ňom.
Samozrejme, že ma tešilo, že sa vie postaviť. Raz spravil aj krok, ale neskončilo to najlepšie. A k tomu stále nie je na to dostatočné silný. Jeden zlý pohyb a sme znova na začiatku.
Pregúlil očami, ale zostal stáť, no i to sa zmenilo, keď sa otvorili obidvoje predné dvere a z nich vyšla Gerd s Kjellom.
Martinusové nohy akoby sa podlomili a spadol rovno na vozík. Jeho úsmev z tvári zmizol a svoju pravú ruku si predložil pred ústa. A z jeho očí akoby zmizli všetky iskričky s zaplnili sa slzami.
Na druhej strane to bolo rovnaké. Avšak Gerd mala už celé tváre mokré a každou sekundou jej z oka vyšla nová slza.
Musím sa priznať, že i mne robilo problém, aby som sa nerozplakala. Bolo to vážne... krásne, ani to neviem opísať. Nebolo to ako z filmu, alebo videí, bolo to omnoho viac.
Gerd si utrela rukávom od roláku slzy a rozbehla sa ho objať. Obmotala svoje ruky okolo jeho trupu a silno ho stláčala v objatí. Martinus si zaboril hlavu do jej ramena a podľa jeho nepravidelného zdvíhania hrudníka, mi bolo jasné, že plače.
Kjell sa k nim pridal tiež a mne sa na tvári zjavil spokojný úsmev.
Boli konečne všetci po kope a Martinus nebol naštvaný. Konečne si asi uvedomil, že nesmie byť naštvaný do nekonečna.
,, Ďakujem, "povedal Marcus a naďalej sa na nich spokojne pozeral.
,, Nemáš začo," uchechtla som sa.
❤️ Hei ❤️
Proste vydám fotku hej a po PRVÝ KRÁT mi mmstore dali like a ja proste jupi dali lajk ty pc., ale ja krava som ten príspevok vymazala. No ty kkt myslela som, že skapem. Akože bolí ma z toho hlava jak prasa. A som naštvaná ty kkkks boha vyhodila by som celý ten televízor z okna ty kks aj tu skriňu. Sorry za to upustenie, ale akože.... i'm so stupid man😐
Vanes
YOU ARE READING
Invited 2 ✔️
FanfictionDruhá časť Invited. Niekoľko rokov od seba? To bola hrôza. Teraz sú už spolu, ale čo ona? Šikana bude pokračovať? Nadávky, poníženie, všetko čo spôsobila jedná jediná osoba?