21

776 32 14
                                    

,, Tým, že porozbíjaš všetky veci okolo nič nevyriešiš, "povedala som a radšej mu chytila svalnatú ruku na ktorej sem tam vybehli žily, pred tým než zasiahla ďalšiu vec.

,, A čo mám robiť, keď som všetko pokazil? " spýtal sa zúfalo.

Vytrhol si ruku z môjho zovretia a oprel si ňou hlavu. Sklopil pohľad k zemi, vlasy mu spadli do tváre a jeho oči sa v tom momente podobali smutnému šteniatku.

Prečo mi to vždy naženie zlý pocit, že som mu niečo spravila a musím sa ospravedlniť?

,, Ah..., "potichu som si povzdychla a premnula si čelo, ,, dobre, prepáčim ti to, aj tu zostanem, ale nezabúdam." povedala som.

Ihneď zdvihol hlavu a svojimi čokoládkami hypnotizoval tie moje.

,, Ďakujem,"šepol po chvíli. Len som sa pousmiala a šla hore do izby.

Keď sa ešte raz o niečo pokúsi, ďalšiu šancu mu už nedám. Už teraz ich bolo dosť. Mala som ísť do Osla a nie tu zostať a prepáčiť mu to....

***

,, Davaj!" skríkla po mne. Keď som jej to nedala, vzala si misku sama a spokojne jedla popcorn.

Len som nad tým pokrútila hlavou a pozerala film, ktorý mi bol úplne šuma fuk.

,, Inak ako dnes?" spýtala sa po chvíli a mne až skoro zabehla slina.

Poviem jej to? No... keby aj, veľa častí by som vynechala, pretože... eh.

,, Hovor inak sa spýtam niekoho iného," otočila sa na mňa a nadvihla obočie, ako keby som spravila niečo nekalé.

,, Veď nič také," mikla som ramenami.

,, Dnes vám mala skončiť stávka, tak nehovor, že nič také,"odfrkla si, ,, už ti to povedal?" spýtala sa a ešte viac sa roztiahla po celom gauči, čo ma naštvalo.

Veď som už úplne na kraji!

,, Čo mi mal povedať? "zvraštila som obočie a netrpezlivo čakala na jej odpoveď.

,, No,... niečo v zmysle, že ťa neznáša, že to hral v rámci stávky,"

,, Povedal pravý opak. Teda, že zo začiatku to hral, ale potom to už myslel vážne. "povedala som a hneď na to sa začala Elis smiať. Veľmi smiať.

,, Čo je na tom také smiešne?" založila som si ruky na hrudi.

,, Ty tomu veríš? "utrela si slzy od smiechu a snažila sa upokojiť.

,, Neviem," šepla som a otočila sa na bok. Avšak v momente ako som sa otočila som zazrela pohyb. Pozrela som sa za seba a uvidela Martinusa, ktorý na nás pozerá. Alebo skôr počúva? Ihneď ako uvidel, že na neho pozerám otočil vozík a šiel do kuchyne.

❤️Hey❤️

Sry, že vydávam neskoršie kapitolu, ale tak čo už.. 😁
Inak čo vy a vysvedčenie? Ja samé 1, dúfam 😅

Vanes ❤️🔥

Invited 2 ✔️Where stories live. Discover now