14

823 52 14
                                    

,, Nemal by si jej takto klamať. Chúďa naivne verí, že si sa zmenil a dáš jej pokoj. "povedal Marcus.

Niekedy si myslím, že sa živí životnými radami.

,, Jej chyba, keď je taká naivná." mikol som plecami.

,, Martinus neviem kto ťa takto zmenil, ale skús byť taký ako kedysi. Veď robíš ostatným len zle, nadávaš im, ponižuješ ich a hlavne Bell. Čo ti spravila? Hh?" nechápavo mávol rukami a sadol si na stolicu vedľa mňa.

,, Nič, ale -. "skočil mi do reči.

,, Keď ti nič neurobila, prečo ju ponižuješ? Hráš si s ňou?! Si už totálne nekompletný? Čo ak týmto bozkom sa do teba zamilovala? Potom jej povieš, že to bola len hra a bude sa chcieť zabiť. Čo keď sa naozaj zabije? Chceš si to celý život vyčítať?
Pochybujem. "odfrkol.

,, Takto som nad tým nerozmýšľal." zamumlal som.,, a čo tá nehoda?Mohla za to ona. "zamračil sa.

,, Bolo to tvoje rozhodnutie ju zaviesť a ten kamión by do vás nabúral tak či tak. Nezvaluj to na ňu." odvrátil odomňa pohľad.

Bell

Bol to len a len omyl. Bolo to omylom nič to neznamenalo, i keď bolo to celkom príjemné ... Bože nemôžem sa nad tým tak zamýšľať .

Veď sme len kamaráti, teda možno niečo menej ako kamaráti. Doslova nič to neznamenalo.

Povzdychla som si a kopla do prvej veci čo bola na blízku. Kontajner. Keď som do neho kopla spadol na zem, ale zdvíhať sa mi ho teda nechcelo.

Keď som prišla domov... teda k Martinusovi, vyzula som sa, sveter prehodila cez vešiak a šla rovno do kuchyne. No čo, som hladná ako vlk.

Vytiahla som nejakú zeleninu a syr. Zeleninu som pokrájala, aj syr a všetko zmiešala do kopy. Vzala som vidličku a-

,,Hej,hej."zrazu sem vtrhli všetci TRAJA. Marcus, Martinus a dokonca i Elis.

,, Čaute." zarazene som ich
pozdravila, no oni ma zcela ignorovali.

Vážne? Chápem, že je teraz Elis s Marcusom a Marcus s Elis, ale Martinus ma ignorovať nemusí. Koniec koncov s tým bozkom začal on.

Ešteže za týždeň naša stávka končí a ja budem môcť ísť do Osla.

,, Bell hodíš nám tie čipsy? "spýtal sa Marcus a hneď na to sa otočil k televízoru.

Ak si myslí, že mu ich prinesiem je na omyle.

,, Si ich prines sám. Si snáď chromý?" odfrkla som si, avšak na to sa všetci traja otočili.

Povedala som snáď dačo z-zlé?

,, Chcel ich Martinus. "povedal.

V duchu som si pleskla po čele. Musí to byť hnusný pocit, ale nemohla som vedieť, že sú pre neho.

Načiahla som sa pre tie čipsy, tuším značky Lays a hodila ich Martinusovi.

Po tom som radšej šla do izby. Nemám náladu byť tu s nimi.

😏 Hei 😏

Ľudia toto si zaslúži potlesk. Ja som to stihla dopísať😱😱😱. Som ja ale dobrá, že? 😂😂😏

Vanes

Invited 2 ✔️Where stories live. Discover now