Celá červená od hnevu som šla do kúpeľne, kde som si zo seba vyzlieka tričko.
Nadvihla som ho nad umývadlo a dobre ho vyžmýchala. Síce z toho bieleho trička tá škvrna dole nepôjde, ale môžem ho použiť pri nejakej práci vonku.
Vyšla som z kúpeľne a začala hľadať v taške nejaké oblečenie.
,,Do riti. "vykríkla som potichu, keď som zistila, že si nemám čo obliecť. Nejde o to, že včera som mala na sebe čierne tričko, čiže si ho už dnes obliecť nemôžem, ale mala som tu dokopy len 2 tričká a mikinu, pretože sme sem chceli prísť na 2 dni. Avšak z toho jedno tričko je odpiva, mikina niekam zmizla a čierne tričko, ktoré som mala včera na sebe je tiež špinavé.
Povzdychla som si a prišla k dverám, ktoré som trocha pootvorila.
Na moje nešťastie, boli všetci v obývačke a ja som sa tak nemohla dostať do kuchyne, kde by sa mohla nachádzať moja mikina.
Včera som si ju pravdepodobne nechala tam. Ale nie som si istá.
,, Porno naživo?! Beriem. "odrazu vykríkol Jacob a moje líca sa začali v momente sfarbovať do červena, keďže som stála medzi dverami len v podprsenke a všetci traja čumeli na mňa.
,, Idiot." odfrkla som si a zabuchla dvere.
A to teraz mám chodiť v plachte alebo čo?
Natiahla som na seba to hnusné čierne špinavé tričko a vyšla z izby.
,, Nič? Škooda." povedal Jacob a hneď na to sa začal smiať.
Pregúlila som očami.
Šla som rovno do kuchyne a začala hladať svoju mikinu, ale nemohla som ju nájsť.
,, Hľadáš dačo?" spýtal sa Martinus, keď si šiel niečo zobrať z chladničky.
,, Nevidel si moju mikinu? "spýtala som sa už zúfalo, pretože vôbec neviem kde je.
Pokrútil hlavou na znak nesúhlasu.
,, Prečo?"
,, Pretože sa nemám do
čoho prezliecť." zamumlala som.Uchechtol sa a začal si vyzliekať svoju mikinu.
Nechápavo som zvraštila obočie.
Čo robí?
,, Na. "hodil mi ju a odišiel do obývačky.
Mikla som ramenom a šla sa do nej prezliecť.
Sakra, ale tá voňala. Priznajte sa, komu nevonia mužské voňavky? Veď to je doslova raj!
Prezrela som sa v zrkadle. Čierna mikina mi siahala niekde po kolená a taktiež rukávy boli dva krát dlhšie ako majú byť. Ale cítila som sa v nej dobre.
Dosť ma inak zarazilo, že mi ju požičial. Toto nepatrí do stávky.
😂 Hei 😂
Dnes sme mali smeťozber v škole a kto zaspal? Jaa🙋♀️. Wau😂🤦♀️
Vanes ❤️
YOU ARE READING
Invited 2 ✔️
FanfictionDruhá časť Invited. Niekoľko rokov od seba? To bola hrôza. Teraz sú už spolu, ale čo ona? Šikana bude pokračovať? Nadávky, poníženie, všetko čo spôsobila jedná jediná osoba?