15

776 47 14
                                    

Martinus

Už len dva dni a naša stávka skončí. Úprimne , sto eur je mi niekde u riti. Skôr mi šlo o to, aby som nevyzeral ako úplný kretén, ktorý nevie zvládnuť takú primitívnu stávku.

A čo sa stalo za tento týždeň? Náš bozk, ktorý sa omylom udial sme si vysvetlili a opäť sa bavili ako normálne. Teda tak, ako počas ostatných dní našej stávky.

I keď... náš omyl nebol taký zlý...

Čo trepeš?

Dobre, dobre, ale -

,, Martinus! "vykríkla po mne Bell a tým ma vyrušila pri hádke s mojím svedomím.

,, Čo?" zmätene som vyskočil zo sedadla.

,, Film už skončil, to tu snáď chceš zostať sedieť? "začala sa smiať na plné hrdlo, až sa pár ľudí za nami otáčalo.

,, Poď ideme." snažil som sa nás odtiaľto dostať, pretože som sa cítil docela trápne, keď sa za nami otáčala polka kina.

,, Dobre, dobre. "uchechtla sa a šla spolu so mnou, k východu.

,, Celkom debilina, že?" spýtal som sa.

,, Ty si debilina. Náhodou to bolo dobré. "pousmiala sa.

Oh áno, ženy a romantika, to od seba nejde rozdeliť.

,, Pozeral si to vôbec?"zvraštila obočie.

,, J-jasné, jasné. Veď sa na konci zobrali." vykoktal som zo seba prvú prkotinu, ktorá ma napadla a dúfal, že to bolo tak.

,, Veď na konci zomreli! "pleskla si do čela.,, pozeral si to, uhha." prikyvovala hlavou.

Začal som sa smiať a Bell so mnou. Ale bol som blízko. Možno... trocha. Fajn! Ani trocha...

,, Ideme už domov? "spýtala sa po chvíli.

Chvíľu som porozmýšľal, no napadol ma skvelý nápad.

,, Ešte nie. Chcem ti niečo ukázať." (Ľudia, prečo v každom druhom príbehu o M&M je nejaký kopec, alebo jazero? Každopádne pridávam sa k tomu i ja🙋‍♀️😂) schytil som ju za zápästie a ťahal ju až na vyhliadku, ktorá sa týčila nad mestom.

Hneď ako sme prešli tabuľu s
textom,, Pozor! Chránená oblasť. " napadol ma zážitok, ktorý sa stal, keď som mal asi šesť.

Flashback

,, Ánooo! Vyiezol som najvyššie!" vykríkol som a rukami šťastne tancoval, zatiaľ čo sa Marcus snažil vydriapať hore za mnou.

,, Ak to vylezieš tam, požičiam ti moe lego. "ukázal Marcus na konár, ktorý bol obschnutý a dosť tenký, no mne to nerobilo problém.

,, Dobe." zamumlal som a začal sa škriabať vyššie.,, Joos! Budem mať leg-"prerušilo ma v rozprávaní praskanie konáru a mňa v momente zalial studený pot.

Konár sa pod mojou váhou začal prelamovať, až sa nakoniec prelomil úplne.

Moje nohy sa už nedotýkali niečoho iba sem tam narazili do nejakého konáru pri páde dolú. Po nekonečnej dlhej dobe som konečne spadol na zem, avšak našťastie sa na zemi nachádzala dosť veľká hrúbka lístia na to, aby sa mi nič vážneho nestalo.

Ihneď som začal plakať a fúkať si odreté koleno.

,,Mautinus si v pohode!? "skríkol na mňa z hora Marcus a valil sa za mnou, no až v tedy som si uvedomil, že je tu strmý kopec a ak by som sa pohol letel by som dole.

End of Flashback

Nemohol som to vydržať a začal sa smiať.

Bol som moc premotivované decko, aby som sa nechýbal a tak som sa gúľal asi až do mesta.

,, Čo ti príde smiešne? "spýtala sa nechápavo Bell.

No, kebyže som na jej mieste, pomyslel by som si, že som už úplny psychopat.

,, Ale nič. Len som si na niečo spomenul." uklidnil som sa a zastavil, pretože sme sa už nachádzali na mieste.

Bell vypadla ruka z tej mojej a ústa jej padli až k zemi. Jej oči priam žiarili a dobrých 5 minút sa ani nehla.

Čo by nie? Je to vážne krásny pohľad. Všade okolo nás boli stromy, lúka a pred nami zapadalo slnko.

Vlastne... celkom romantika, nie?

😍Hei😍

Možno trocha od veci otázka, ale koľko by ste mi typli vek? Či už z môjho písania, alebo tak nejak. 😂

Invited 2 ✔️Where stories live. Discover now