,, Dobré ráno, "povedala som unavene, keď som sa došuchtala pomalým krokom do kuchyne.
,,Dobré," odpovedali všetci zborovo.
Pousmiala som sa a šla si urobiť niečo na raňajky. V chladničke sa nič nenachádzalo, tak som si nasypala do bielej misky obyčajné cereálie. Z chladničky som vytiahla krabicu mlieka a zo šuplíka vytiahla lyžicu, ktorú som si tam hodila. Misku si vzala do rúk a vydala sa na miesto vedľa Martinusa a zároveň oproti Marcusa a ich rodičov.
,,Ako si sa vyspala? "spýtal sa hneď Martinus, keď som si sadla na stoličku.
,, V pohode, ako na gauči," zamrmlala som.
Neverili by ste ako je ten gauč tvrdý! Môj chrbát to nezvláda.
,, Ja som ti to hovoril, "hodil po mne výsmešný pohľad a ďalej jedol chlieb natretý s nejakou pomazánkou.
,,Noa čo," odfrkla som si a radšej sa venovala svojim raňajkám.
Po chvíle ticha, Erik odtrhol pohľad od novín a konečne prelomil ticho.
,, Nezájdeme niekam na večeru synak? Mohli by sme si porozprávať zážitky a tak. Vieš, čo myslím," usmial sa prívetivo a Anne počas jeho rozprávania kývala súhlasne hlavou.
,, Samozrejme môže ísť s nami aj Bell," dodala Anne po chvíli, čomu som sa uchechtla, ,, teda ak chceš ísť s nami, "
,, Jasné, že chcem,"zasmiala som sa.
No, možno som mala trocha iné plány, ako napríklad ležať a nehýbať sa z miesta, do druhého dňa, ale trocha pohybu mi nezaškodí.
,, Veď Bell je už akoby súčasť
rodiny," "poznamenal po chvíle Marcus a kývol hlavou ku Martinusovi, ktorý mal zapichnutý pohľad v telefóne.Pokrútila som hlavou a zamračila sa, i keď moja líčka sa sfarbovali do rúžova.
***
,, Martinus! Všetci na teba čakáme! Čo toľko robíš?" naštvane som vtrhla do jeho izby.
Ležal na posteli s rozopnotou čiernou košeľov a s telefónom v ruke.
,, Čo?" spýtal sa čudujúc a pozrel mi do očí.
Pár krát som zamrkala a odtrhla zrak z jeho odhalenej, vypracovanej hrude.
,, Ž-že na teba čakáme. T-tak si pohni," zakoktala som a sklopila hlavu, keďže moje líca okamžite zčervenali.
,, Dobre, "uchechtol sa a podľa jeho tónu hlasu som vedela, že ma videl ako na neho pozerám. Preto som sa radšej otočila a odišla.
Prišla som do kuchyne, kde Anne už netrpezlivo čakala s kabelkou na ramene.
,, Už ide?" spýtala sa, keď ma zazrela.
Len som prikývla a obidve sme čakali. O pár minút sa do kuchyne dorútil Tinus, Mac a Erik a tak sme mohli vyraziť.
***
Sedeli sme v útulnej talianskej reštaurácií a rozprávali sa. Teda Anna a Erik rozprávali a ja som od nudy pozerala na solničku, položenú v strede stola. Martinus bol na tom podobne a Marcus unavene pozeral do mobilu.
,, Chápeš to! On mi tam položil 10 krát viacej papierov, než obyčajne!"vykríkla naštvane Anne a Erik len krútil hlavou.
,, Mmm hrozné," zamumlal Tinus a stále pozeral do blba.
,,A vieš, čo bolo všetko v tých papieroch? Da-"začala a mne v tom momente skoro vypadli oči z očných jamiek, ako som sa zľakla, že nám to tu všetko ide rozprávať. Avšak na moje, alebo naše? šťastie prišla čašníčka a tak prerušila jej rozprávanie.
,, Tu je váš účet, " povedala, usmiala sa povrchne, sklonila sa, trochu viac na môj vkus a položila hnedú knižku pred Martinusa. Mrkla na neho tým jej jedným hnusným okom a
"ladnou" chôdzou odišla znova za pult.Martinus sa uškrnul a otvoril knižku. Na jednej strane bol účet za naše jedlo a na tej druhej bol nalepený žltý papierik. Bolo tam veľkým písmom nepísané :
Cc zlato, keď tak napíš +1019 456 989 321
Xoxo Andrea ❤️
Po prečítaní textu sa mi napli všetky svaly v tele a na tvári sa mi objavilo pár vrások, ktoré vznikli naštvaným výrazom.Čo viac zhoršilo bolo to, že Martinus vytiahol svoj telefón zo zadného vrecka a ťukol na ikonu správi. Vybral si nový kontakt, kde prepísal číslo z toho papieriku a chystal sa jej napísať nejakú správu.
,, To nemyslíš vážne! "vykríkla som po nom potichu a dala mu slabú facku za hlavu.
Uchechtol sa a pošúchal si hlavu.
,, To bolelo," zachraptel.
,, Zaslúžiš si aj silnejšiu, "odfrkla som si a založila si naštvane ruky na hrudi.
,, Myslíš?" zasmial sa, dal peniaze do knižky a začal sa obliekať ako ostatný za
stolom, ,, ja si môžem robiť čo chcem,nepatrím ti.
Zatiaľ, "usmial sa pyšne.,, A-ale," zakoktala som sa a až teraz som si vlastne uvedomila, ako mi vadí, že nie sme spolu.
,, No, kde som to prestala? Ahaaa tie papiere, "ozvala sa Anne a ja som si v duchu dala facku do čela.
Zase papiere. Po toľkých príbehoch z jej práce, si pripadám ako keby som tam pracovala s ňou už dobrých 20 rokov....
❤️Hei❤️
Ja neviem proste, poviem, že to vydám na druhý deň, ale vydám to aj tak, ale o týždeň. 😑😑Sorrko no. Inak jedna, dve kapitoly a nový príbeh, strašne sa naň tešímmm😂Hovorím to každú kapitolu, že? 😂😂
Vanes❤️
BINABASA MO ANG
Invited 2 ✔️
FanfictionDruhá časť Invited. Niekoľko rokov od seba? To bola hrôza. Teraz sú už spolu, ale čo ona? Šikana bude pokračovať? Nadávky, poníženie, všetko čo spôsobila jedná jediná osoba?