,, Na. "podal mi servítok.
Utrela som si zvyšnú krv z nosa, ale krv sa spustila znova.
,, Nemala by si ísť lekárovi?"spýtal sa.
,, Tečie mi len krv z nosa."prevrátila som očami.
Marcus je fajn. Ale niekedy je až moc starostlivý.
,, Tak ale-"skočila som mu do reči.
,, Ak sa mi to o pol hodinu nezastaví, môžme ísť k lekárovi, oka?" navrhla som.
,, Tak dobre. "povzdychol si.
Šla som do kúpeľne a pozrela sa do zrkadla.
Až teraz som si všimla, že sa mi rysuje fľak na líci. Trocha som si to opláchla studenou vodou a šla sa venovať môjmu nosu. Vzala som servítok a zrulovala ho. Štrčila som si ho do jednej nosnej dierky a druhý servítok do druhej nosnej dierky.
Síce som vyzerala ako totálny idiot, ale malo by to zabrať.
Vyšla som z kúpeľne a šla rovno do kuchyne, kde som si začala robiť čaj. Kúpanie v bazéne, keď vonku prší a fúka, nebol dobrý nápad.
Keď sa zovrela voda, naliala som ju do šálky. Chytila som ho za ucho a šla do obývačky.
Ešte že šiel Marcus hore, inak by som tie jeho reči nezvládla. I keď v prítomnosti Martinusa sa necítim moc bezpečne.
Pritiahla som si k sebe deku a zababušila sa do nej celá.
Odrazu Martinusové končeky prstov hladily moju pokožku na líci. Po pri tom mi na chrbte naskakovala husia koža a moje prsty sa nepatrne triasli.
Bolo to asi... tým, že som sa zľakla, či mi nechce niečo urobiť.
,, Idiot. " zamumlal a svoju ruku stiahol k sebe.
Nechápavo som zvraštila obočie a stočila hlavu k nemu.
,, Nemám potuchy načo sa hráš. Veď by si sa k nemu najradšej pridal." odfrkla som si.
Martinus
Samozrejme, že by som sa k nemu pridal, ale hráme hru.
,, To nie je pravda. Už ma nebaví ti robiť zle. Poslednou dobou si myslím, že si i celkom fajn." mikol som plecami.
Čudujem sa, že moje ústa vôbec spolupracovali, pretože toto by som naozaj nikdy, NIKDY nepovedal.
,, A to ti mám uveriť ?" prekrútila očami.
Inak, vyzerala dosť komicky s tým čosi v nose...
,, Je to na tebe. "pousmial som sa.
,, Čiže prisaháš, že mi už NIKDY nebudeš robiť zle? " ušklebila sa a mne došlo, že má niečo zalubom.
Do riti!
Pri tejto stávke musím povedať áno, čiže jej už NIKDY nemôžem robiť zle! Vlastne, sľuby a prísahy sa porušujú...
,,Áno. "skúsil som sa tváriť dôveryhodne, aby mi to uverila.
A tak sa i stalo...
❤️Hei❤️
Budem sa snažiť vydávať cez veľkonočné sviatky viac kapitol. Ale nwm či to budem stíhať. 😂❤️
Vanes
YOU ARE READING
Invited 2 ✔️
FanfictionDruhá časť Invited. Niekoľko rokov od seba? To bola hrôza. Teraz sú už spolu, ale čo ona? Šikana bude pokračovať? Nadávky, poníženie, všetko čo spôsobila jedná jediná osoba?