Keď taxikár zastavil dala som mu požadovanú čiastku a vyšla z auta. Do očí mi spadol dom, ktorý vôbec nezapadal do tohto prostredia. Bol to náš dom.
Povzdychla som si s šla si pre kufor. Keď som ho vybrala z kufru šla som pred dvere už spomínaného domu a zazvonila na zvonček.
Dlhšie sa nič neozývalo, ale potom som započula dupot rovno k dverám, ktoré sa zrazu otvorili.
,, Bell! "vykríkol Alex spoza dverí a rozbehol sa ku mne.
Usmiala som sa od ucha k uchu a silno ho objala. Dobre, chýbal mi viac než len trocha.
,, Bell, strašne ma to mrzí, čo som povedal a -," prerušila som ho.
,, Nechaj to tak Alex. Už dávno mi to je jedno a k tomu veď sme si to už vysvetlili," mávla som nad tým rukou.
,, Áno, ale chcel som sa ti ešte raz ospravedlniť, "povedal a odtiahol sa odomňa, ,, poď dnu,"kývol hlavou k dverám a z rúk mi vytrhol kufor.
,, Ja by som si ho odnies-," skočil mu do reči.
,, To ma nezaujíma a
pohni si, "popostrčil ma dnu a zavrel za mnou dvere, ,, Hej! Je tu Bell!" vykríkol nahlas.,, Kto? "ozval sa otec z kuchyne.
Asi som bola preč príliš dlho. Už si ma asi ani nepamätajú...
,, Izabella," prekrútil očami a keď sme prišli do kuchyne, otcovi skoro vypadla šálka v ktorej mal kávu.
,, Bell, "šepol udivene, položil šálku a šiel ma objať.
Svoje ruky obmotal okolo môjho trupu tak silno, až som si myslela, že mi zlámal všetky kosti v tele.
,, Oci zadusíš ma," zasmiala som sa a vtedy trocha povolil stisk.
,, Izabella! "zrazu vykríkla mama z hora a utekala za mnou. Vlepila mi pusu na líce, ktorú som si hneď zotrela a nasadila na tváry znechutený výraz.
Otec ma pustil a objala ma zase mama. Prišla som len po dvoch mesiacoch a robia ako keby som bola preč 4 roky...
***
Keď ma konečne všetci doobjímali, šla som si nachvíľku pospať a potom sme šli pripravovať večeru. Teda ja a mama. Alex samozrejme hral videohry a otec čítal noviny.
,, A ako bolo u... U koho si bola vlastne?"začudovala sa mama a ďalej obracala mäso na panvici.
,, To je jedno a bolo fajn," mikla som plecom a na stôl pripravila taniere.
,, Daj tam ten hrniec,
prosím ťa, "ukázala na veľký hrniec plný polievky.Len som prikývla a doniesla hrniec do stredu stola.
,, A prečo si tam šla vôbec?" opäť sa spýtala.
,, Nechce sa mi to
vysvetľovať, "odfrkla som a šla radšej zavolať ostatných členov rodiny k večeri.🐝Ahoj🐝
Ľudia čoskoro vyjde nová kniha, tak sa máte na čo tešiť 🤣. I keď moc nemám premyslený dej, čiže kapitoly asi nepôjdu tak rýchlo.... 😂A to je asi všetko. Hoďte nejaký ten komentík a trpezlivo čakajte na ďalšiu kapitolu. Keď poprosíte, vydám ju ešte dnes. 😂😂❤️
🐝Vanes 🐝
YOU ARE READING
Invited 2 ✔️
FanfictionDruhá časť Invited. Niekoľko rokov od seba? To bola hrôza. Teraz sú už spolu, ale čo ona? Šikana bude pokračovať? Nadávky, poníženie, všetko čo spôsobila jedná jediná osoba?