Bell
***
Niekedy si myslím, že je toto nejaký obchod alebo čo, pretože tu každú chvíľu niekto zvoní.
Trochu som si poupravila vlasy a došuchtala sa k dverám.
,, Án-"nestačila som ani otvoriť dvere a hneď sa na mňa niekto zavesil.
,, Ty si mi chýýýbala." zamumlala mi tá osoba do ramena.
Počkať...
,, Elis? "trochu som ju od seba odtiahla aby som jej mohla pozrieť do tváre, pretože z jej hlasu som nevedela kto to je.
,, Nie duch svätý." prekrútila očami.
Len som sa uchechtla.
,, Poď dnu. " povedala som a keď vošla do chodby, zavrela som za ňou dvere.
,, Chceš voľačo? "namierila som si to rovno do kuchyne.
,, Nie." povedala a sadla si za stôl ako ja.
,, A čo ťa sem priviedlo? "uchechtla som sa.
,, Dopočula som sa, že si v meste, tak som ťa musela prísť navštíviť, " usmiala sa.,,ale skôr by ma zaujímalo, čo robíš u Gunnarsena. "odfrkla si.
,, No..."
,, Ja ťa nechápem Izabella. Ten idiot s jeho kamarátmi ťa zbijú do krv- čo to máš sakra zas na líci? "zamračila sa a prezrela si to zblízka.
Oh áno, po tej facke sa mi tam vytvoril krásny fialovo - modrý fľak. A ten nos? Po desiatich minútach mi krv tiecť prestala.
,,To je jedno." mávla som rukou.
,, Máme návštevu? " odrazu prišiel do kuchyne Marcus, len v teplákoch.
No...bolo sa na čo pozerať.
,, Mám haluze, alebo sa tento
tu - "udivene si začala mumlať popod nos, ale zastavila som ju.,, Stratená dvojička Martinusa." uchechtla som sa.
,, Sakramentsky sexi dvojička. "mala otvrené ústa a div jej sliny nevypadli ako hypnotyzovala... jeho zadok?!
Euw Elis.
,, Pozor aby ti slinky nevypadli." povedal a mrkol po nej.
Elis ihneď ústa zatvorila a sklopila hlavu k zemi, keďže sa jej začali červenať líčka.
Marcus si vzal svoje raňajky a odišiel do svojej izby.
,, To si mi nemohla zavolať ? Balím kufre a bývam tu s tebou." ihneď vyhrkla.
,, Som tu len na mesiac." prekrútila som očami.,, inak je to Gunnarsen, nevadí ti to? " nadvihla som obočie, pretože na Martinusa je obzvlášť alergická.
,, Gunnarsen 2 je v pohodke. Síce neviem ani ako sa volá, ale tak čo." usmiala sa od ucha k uchu.
,, Žeby láska na prvý
pohľad? "uchechtla som sa, načo som od nej schytala vražedný pohľad.,, A čo vlastne robíš u Gunnarsena?"spýtala sa po chvíli.
,, Priviezla som sem Marcusa. " mikla som ramenom.
,, Takže Marcus... "zamumlala a nepatrne kývala hlavou zhora dole. ,,ale aj tak stále nechápem, prečo si stále tu." zvraštila obočie.
Povzdychla som si. Nechcelo sa mi jej vysvetľovať našu stávku, tak som len mávla rukou.
***
Elis sa rozhodla, že tu bude jeden deň spať. Ževraj preto, lebo ma dlho nevidela, avšak mám tušenie, že pravým dôvodom je Marcus. Všimla som si na nej, že sa jej páči a to nehovorím o tom, že keď vstúpi do miestnosti, usmieva sa ako priblblá a jej oči žiaria šťastím. Ale to isté sa dá povedať aj o Marcusovi.
A keď už je reč o Marcusovi, oznámil nám, že požiadal jeho a Martinusového starého manažéra, či by ich nevzal späť. Ten povedal, že ak zložia nejakú pieseň, zaručuje im, že sa začne ich spevácka kariéra.
Moc im to prajem,pretože keď som hľadala niečo o Martinusovej minulosti, videla som zopár videí a spieval bohovsky. A pár krát si spieval vo sprche. Nie, že by som načúvala, ale niekdy to je počuť až von.
,, Ale dobré ráno. "uchechtla som sa, keď prišiel do obývačky Martinus, ktorý sa pred chvíľou zobudil.
Bolo to vidieť aj na jeho rozcuchaných vlasoch, s ktorými vyzeral tak strašne sexi! Teda... uhm.
,, Za chvíľu tu budeme mať dámsky klub, alebo čo?" odfrkol si pri pohlade na Elis.
,, Drž klapačku!" postavila sa a blížila sa ku nemu, ale ja som ju chytila za koniec trička a opäť ju posadila na gauč.
,, Čo sa rozčuluješ?"nechápavo som rozhodila rukami.
,, Bell, hrabe ti už kurvaa?!" prskla po mne.
A to jako za čo? Že som ju zastavila, aby po ňom nehučala? Šak chudák, teraz sa zobudil. A k tomu ani ja, keď sa zobudím nie som milá.
,, Koľko tu ešte bude? "spýtal sa ma Martinus, pri čom som skúšala zadržať záchvat smiechu, ale o chvíľu som to nevydržala a začala sa smiať na plno.
,, B-bude tu spať." povedala som cez smiech.
,, Skvelé. "odfrkol si a zacúval to z vozíkom na koniec gauču.
❤️Hei❤️
Mám písať takéto dlhé časti, alebo ešte dlhšie? Or kratšie? 🤣Inak dnes som zo psíkom bola na operácii.😱 Skoro som sa dovracala, v živote nechcem byť zverolekár. 😂Inak viem, že po uspaní psi majú von jazyk, ale prečo potom vyzerajú ako skapacina? 😂😂
Vanes
YOU ARE READING
Invited 2 ✔️
FanfictionDruhá časť Invited. Niekoľko rokov od seba? To bola hrôza. Teraz sú už spolu, ale čo ona? Šikana bude pokračovať? Nadávky, poníženie, všetko čo spôsobila jedná jediná osoba?