***
,, Ale noták,"zúfalo som rozhodila rukami, keď ma Martinus opäť vyhodil z políčka.
,, Len tý najlepší majú právo na víťazstvo," zasmial sa a podal mi kocky.
,, Tak v tom prípade je snáď každému jasné, že
prehráš, "úškrula som sa a začala poctivo hrkať modrú kocku vo svojich dľaniach, ,, šesť,
šesť, šesť, "hovorila som si potichu a hodila kocku na hraciu plochu.,, Ja prehrám hej?" uchechtol sa hneď ako uvidel jednu bodku na strane kocky.
Povzdychla som si odišla od stolu.
Hrám to s ním už 2 hodiny a nenechal ma sa dostať ani s jedným panáčikom do domčeka...
,, Beeell, snáď si není naštvaná?" zasmial sa a šiel za mnou do kuchyne, kde som zo skrinky vyberala smotanové čipsy.
,, Nie som, len ma to už
nebaví," zamrmlala som a nasypala čipsy do sklenenej misky.Pobavene pokrútil hlavou a obmotal svoje vypracované ruky okolo môjho úzkeho pásu.
,, Martinuus," zamračila som sa a snažila sa dať jeho ruky preč, ale márne. Svoj stisk ešte viacej spevnil.
,, Nesnaž sa, mne neutečieš," zavrčal mi do ucha a pritiahol si ma k sebe čo najbližšie.
Naštvane som som pregúlila očami. Dohodli sme sa, že nič k sebe nebudeme preciťovať. Žiadne bozky, dotyky,proste NIČ. Chcem aby sme sa ešte
ako keby,, spoznávali". Predsa len, môže zmeniť názor hneď ako zistí, že dokážem každý deň vyjesť celú chladničku.... Avšak Martinus s tým samozrejme nesúhlasil a pokúša sa ma stále vyprovokovať.,, Noták Izabell,"zamumlal mi do kože na krku. Pokožka ma na tom mieste začala páliť a husia koža sa mi objavila až na chrbáte.
,, Martinus, povedala som ti na to môj názor," povedala som a jemne ho od seba odstrčila.
,, Sakra Bell, každá by chcela byť na tvojom mieste, ale ty nie. Chceš sa spoznať. Spoznávať sa môžeš aj popri tom," zamračil sa.
Musela som sa pousmiať, bol zlatý keď sa hneval.
,, Ale ja nie som každá Tini," uculila som sa a prehrabla mu jeho blonďavé vlasy.
,, Hmm,"zamumlal a pohľad zapichol do svojich čiernych kraťasov.
,, Ale tak možno by sa dalo niečo popri tom-" prerušil ma.
,, Áno dá sa a ja viem aj čo presne ,"opäť sa mu vyčaril úsmev na tvári.
So svojom ukazovákom a palcom si pritiahol moju tvár bližšie k tej svojej a mne v tom momente došlo, čo tím myslel.
,, Toto som nemysle-" opäť ma prerušil a tým, že svoje hebké, teplé pery priložil na tie moje. Jednu ruku položil na môj pás a tú druhú zahrnul do mojich vlasov, kde si jednotlivé pramene namotával na prst. Ja som mu ruky zavesila za krk a viac sa k nemu pritiahla, čo trocha nevyšlo a svojou panvou sa obtrela o čo som nemala. Martinus sa ihneď celý napnul a do úst mi zanechal tichý vzdych.
Povzdvihla som obočie a zopakovala to znova. Prudko zo sebou šklbol a moje boky drtil v rukách.
,, Izabella, "zavrčal mi do ucha o ktoré sa jemne obtrel perami.
Ušknula som sa a svojou panvou pohla ešte tak dva krát za sebou. V tedy to Martinus nevydržal a svoje pery zomknuté k sebe otvoril a vydal zo seba dosť hlasitý vzdych.
Uchechtla som sa.
Môj cieľ som docielila...
Odtiahla som sa od neho a šla späť za stôl.
,, Nemáš provokovať,"odfrkla som si, keď som uvidela jeho nechapajúci pohľad.
Hneď ako započul moje slová, hodil na mňa vražedný pohľad a odišiel do kúpeľne.
Len som pokrútila hlavou.
No tak čo, povedala som, že chcem počkať. Áno, som do neho buchnutá, jeho dotyky milujem, nehovoriac o bozoch, ktoré boli síce zatiaľ len dva, ale bojím sa. Bojím sa, že ma podvedie a mne tým ,, zlomí srdce". Áno zmenil sa, ale... neviem, chcem sa proste presvedčiť, že mu môžem veriť a môžem sa tak zamilovať do neho ešte viac.
💕Hei💕
Pššt kapitolka po skoro mesiaci, ale tak všetci viete, že nemám čas.😂 Proste výhovorka 24/7 😂. Akože pravdou skôr je, že ma tento príbeh už moc nebaví písať, skôr stále rozmýšľam o novom príbehu 😂. Dúfam, že vyjde aspoň do novembra 😂😂. A to asi všetko. Pokúsim sa niečo ešte napísať, ale neručím za to, že bude nová kapitola už zajtra.😂
Vanes💕
ESTÁS LEYENDO
Invited 2 ✔️
FanficDruhá časť Invited. Niekoľko rokov od seba? To bola hrôza. Teraz sú už spolu, ale čo ona? Šikana bude pokračovať? Nadávky, poníženie, všetko čo spôsobila jedná jediná osoba?