24

817 34 27
                                    

***

Po hodine strávenej ležaním na zemi som usúdila, že by som sa mala vrátiť.
Už z diaľky som si totiž všimla, že oheň bol pomali vyhasnutý a nikto sa tam už nenachádzal.

Rozopla som zips a vošla do stanu. Myslela som si, že budem mať aspoň miesto, kde si ľahnem, ale opak je pravdou. Martinus bol úplne na kraji, ale Marcus s Elis? Nemám slov.

S povzdychnutím som si ľahla na malý kúsok volného miesta. A to pri Martinusovi. Bohužiaľ. Mohla som sa k nemu aj viac posunúť, ale je na mňa naštvaný a každý vie, čo dokáže spraviť...

Tak sa ho to spýtaj.

Č-čo?

Spýtaj sa ho či je na teba naštvaný.

Je na mňa naštvaný. Nemusím sa ho to pýtať.

Nikdy nevieš.

Nebudem sa ho to pýtať.

Bell!

Nie!

Izabella!

Ni-ah dobre!

Povzdychla som si a potichu šepla jeho meno. Pár sekúnd nebola žiadna odozva. Potešila som sa, pretože bola šanca, že spí, ale i tá šanca vyprchala, keď zamumlal niečo v zmysle čo chcem.

No... a čo teraz.

Jednoducho sa ho to spýtaj, panebože.

,, Si na mňa naštvaný? " spýtala som sa ho potichu.

Keď nič nehovoril pretočila som sa na druhú stranu, aby som mu videla do tváre.

,, Nie," povedal, avšak neverila som mu.

,, Ako nie? Si na mňa odporný,"odfrkla som a založila si ruky na hrudi.

,, Nie som na teba naštvaný, dobre?!" naštvane vykríkol, až som zo sebou trhla.

,, Al-... "prerušil ma svojim zabíjackým pohľadom, ktorý po pravde neznášam. Teraz by mala prísť facka.

,, Izabella, nie som na teba naštvaný. Som naštvaný na seba, pretože som debil, ktorý sa k tebe choval hnusne," povedal s kľudom, avšak otočil sa mi chrbtom.

Povzdychla som si.

,, Martinus nechaj to tak. Odpustila som ti. Každý človek má možnosť zmeniť sa a k tom-..." skočil mi do reči.

,, Ale to nemení nič na tom, že som debil, " povedal zúfalo a tým ma pekne naštval

,, Možeš už držať hubu? " precedila som medzi zubami, ,, verím ti,"

,,Čo?"otočil sa na mňa a nechápavo na mňa zazeral.

,, Chcel si aby som ti verila, že si tú stávku nepredstieral. Verím ti,"vysvetlila som mu a spomenula si na moment, kedy som na to celé zmenila názor.

Flashback

,, Veď ma oklamal! Ako mu mám veriť?!" rozhodila som nechápavo rukami a čakala na Marcusovú odpoveď.

,, Bell počúvaj. Poznáš ho nejakých 5 roko-"

,, Šesť,"opravila som ho, načo prekrútil očami.

,, Tak 6 rokov. Menil babu každú noc a ani za jednou toto nerobil. Bavil sa s kamarátmi deň či noc, opíjal sa. Bil ťa, šikanoval. Áno klamal, hral na teba hry, ale v živote by toto nedotiahol takto ďaleko. Už dávno by ho to prestalo baviť. Sakra Bell Martinus ťa má rád! Na tvojom mieste by som skákal od radosti. Si prvé dievča, ktoré má naozaj rád. Možno aj niečo viac," mrkol na mňa, čomu som pokrútila hlavou a poriadne sa zamyslela nad tým, čo povedal.

Má vlastne vo všetkom pravdu. Martinusa by už nebavilo na mňa hrať, že je smutný a pod. Avšak kebyže budeme kamaráti a niečo spraví, úprimne... už by som mu neodpustila a viac neverila.

End of Flashback

,, Č-čo? "otočil sa ku mne celým telom a na jeho tváry sa objavil prekvapený a zároveň vážny výraz.

,, Panebože, verím ti a odpúšťam ti všetko, čo si mi spravil. Všetko," povedala som a zavesila sa na neho aby mi uveril, že to myslím vážne.

,, Myslíš to vážne? "spýtal sa.

Zdvihla som hlavu a pozerala na neho pohľadom,, Áno, myslím to vážne a ak sa to ešte raz opýtaš si mŕtvy,"

Opäť som si položila hlavu na jeho vypracované telo a čakala kým niečo povie.

,, Ďakujem, "zamumlal a svoje ruky obmotal okolo môjho drobného tela.

Úprimne... chýbali mi jeho objatia.

Presunula som si hlavu medzi jeho hlavu a zátylok, rukami ho objala a to isté spravil aj on. Až na to, že ma hladil po chrbáte. Pousmiala som sa a užívala si tu chvíľu. Bol to príjemný pocit byť pri niekom, koho mám rada.

💘 Hei 💘


Ľudia zlá správa... už len max 6 kapitol 😭🤧. Ale raz to skončiť musí no. Btw, pri písaní kapitoly som sa skoro rozpustila🤤🤤. Musí to byť vážne mega pocit, keď ťa niekto objíma a proste, no predstav si to. ❤️Ale obávam sa, že to nikdy nezažijem. 😭Panebože ja musím byť vážne odpudzujúca, keď ma nikto nechce. Moje spolužiačky, jako vo vzťahu 4 x a hen ja ani raz do pixi. Čo už, navždy nechcená juhuu😂😂

Vanes❤️

Invited 2 ✔️Where stories live. Discover now