5

831 52 4
                                    

❤️Hei❤️

Som totálne happy jak grepy. Dosť ma šokuje, že za necelé dva roky som to dotiahla až sem. Na častiach mám veľa votes, obrovské zhliadnutia na knihách(aspoň pre mňa teda😂), krásne komentáre od vás i od ľudí, ktorých dlhšiu dobu sledujem, čítam ich knihy, ktoré sú fantastické. Je to dosť čudný pocit, že vám proste ten človek napíše. To je ako keby vám odpíše nejaká celebrita. A nesmierne si toho všetkého vážim. Cítim sa poprvý krát slávna, eej😂. Btw, dala som to na začiatok kapitoly, aby ste si to prečítali, lebo na konci to málokdo prečíta, ale ok. 😂😏

Bell

,, Si snáď málomocný? Prines si to sám. "odfrkla som, keď ma Jacob žiadal, aby som mu podala plechovku piva.

Už ma ho nebaví poslúchať ako on píska. Veď sakra, ja nie som sluha! Môže ma zbiť alebo povedať mi všetky nadávky, ktoré existujú, ale sluha mu už robiť nebudem. A ani jeho primitívnym kamarátom.

,, Krava. "zamumlal si popod nos a šiel si preto sám, ale zastavil sa pri mne.

,, Nejak si dovoľu-" precedil medzi zubami a jeho ruka pomaly stúpala k môjmu lícu, ale v tom po ňom hodil Martinus podušku.

,, Ideme Fifu? "nadvihol obočie a zdvihol nad hlavu dva ovládače.

,, Fifu?" pousmial sa a ihneď bežal za Martinusom na gauč.

Chytil do ruky ovládač a hravo po nej pohyboval prstami, len aby vyhral zápas.

Ja som stále zmätene čumela na televízor. Je možné, že ma Martinus práve zachránil? Či už úmyselne alebo neúmyselne, to neviem, ale zachránil ma.

Z myšlienok ma vytrhol zvuk dverí.

Práve prišiel Marcus z obchodu. Mal v ruke štyri tašky a v ústach držal ešte jednu.

,, Na dva krát si ísť nemohol, však?"uchechtla som sa a pokrútila hlavou.

Len pregúlil očami a podal mi dve tašky, keď som ku nemu prišla, aby som mu pomohla.

Obidvaja sme vykladali nákup do skriniek, chladničky a proste do priestorov, kde sa nachádza jedlo.

Inak docela pochybujem, že Martinus vie vôbec, čo to domáca strava je, keďže keď sme sem s Marcusom prišli, boli tu akurát krabice od pízz a pár kartóv nejakých sáčkových polievok.

,, Dúfam, že si kúpil pivo! "vykríkol Jacob, ihneď ako sa dopratal do kuchyne.

A áno už sa stihli zoznámiť.

Odložil prázdnu plechovku piva a začal hľadať ďalšiu plechovicu.

,, V chladničke." povedali sme s Marcusom naraz.

,, Aha. "zasmial sa, zobral jednu plechovku a šiel si sadnúť oproti mne.

,,Ale neradím ti to ešte otvárať, pretože mi to vonku spa-" začal hovoriť, ale aj prestal, keďže ho Jacob totálne odignoroval a to pivo otvoril.

Okamžite ako otočil vrchnáčik z plechovky tekutina začala striekať, keďže bola plechovica natlakovaná.

Ihneď som sa odsunula, pretože pivo bolo rovno nasmerované na mňa, ale kým som sa odtiahla, pivo striekať prestalo. Za to z môjho trička pivo kvapkalo.

Okamžite sa začali všetci smiať až na mňa.

,, Veľmi smiešne. "zamumlala som a hodila po nich vražedný pohľad.

Inak docela krásne to biele tričko presvitá...

Vanes

Invited 2 ✔️Where stories live. Discover now