20

714 23 0
                                    

,, Bell, nechoď prosím, " stočil som k nej tvár.

,, Prečo? Mám tu zostať aby si mi klamal naďalej?"pokrútila hlavou a založila si ruky na hrudi.

Bell

Povzdychol si a otočil sa s vozíkom ku mne.

,, A ako ti mám dokázať, že ti hovorím pravdu?" nechápavo rozhodil rukami.

Mikla som ramenami a prehodila si tašku na plece. Chcela som odísť, avšak chytil ma za zápästie a pritiahol ma k sebe.

Delilo nás od seba asi tak 10 centimetrov. Hlboko mi hľadel do očí, ako keby ma chcel tým presvedčiť, že mi neklame.

,, Možeš robiť hocičo, neu-"prerušil ma svojou teplou dlaňou, ktorá pristála na mojom líci. Prešiel prstami z líca na bradu, za ktorú ma pritiahol k sebe. Naše pery sa navzájom o seba obtierali, ale ani jeden z nás nič neurobil.

,, Kebyže ťa chcem naďalej ponižovať, nehovorím ti o tom ako som sa stebou hral. A dobre vieš, že takto blízko si k telu nepustím hocikoho. A už určite nie niekoho, koho chcem
ponižovať,"nadvihol obočie a pootvoril ústa, čím vznikol na jeho tvári sexi pohľad.

Martinusa už poznám ako vlastnú dlaň a áno má pravdu. K sebe si pustí akurát len nejakú šľapku, ktorá mu skočí do postele. I keď...

,, Poznám ťa moc dobre. Viem, že si k sebe dokážeš pustiť aj tú, ktorú neznášaš, len pre svoje
potešenie, "odfrkla som a chcela sa od neho odtiahnuť, ale pevne držal moju tvár.

,, Izabella," precedil cez zuby naštvane.

,, Teraz mi jednu vrazíš, pretože som ťa prekukla, však? "pousmiala som sa a nepretržite hľadela do jeho očí, ktoré sa viac a viac podobaly tmavej horkej čokoláde.

Oblízol si pery a jemne pokrútil hlavou.

,, Myslíš si, že i toto by som dokázal spraviť s ,, nepriateľom" pre vlastné potešenie? " nechápavo som zvraštila obočie, keďže som nechápala čo tým myslí. Ale keď sa jeho pery ocitli na tých mojich.... pochopila som.

Zavrel oči a viac sa ku mne pritiahol. Svojimi mäkkými, hladkými perami bozkával tie moje zatiaľ nehýbajúce.
Svoje veľké dlane položi trocha nižšie ako sú moje boky.

,, Ale, " snažila som sa niečo povedať, ale nedovolil mi to. Keď som s ním stále nechcela spolupracovať, presunul sa k môjmu krku. Automaticky som sa trocha naklonila aby mal väčší priestor a vygúlila svoje oči, keď jemne kúsol do pokožky na krku a následne tam zanechal bozk.

Pevne som zovrela pery a snažila sa nevydať ani hlások. Ale keď sa dostal pri kľučnú kosť nevydržala som to.

,, Martinus,"potichu som vzdychla jeho meno. Myslela som, že to nepočul, ale opak je pravdou. Potichu sa uchechtol a ďalej pokračoval v činnosti, avšak už intenzívnejšie.

,, Ah," šepla som. Silno som zavrela očné viečka a drtila jeho vlasy v mojich rukách.

Nevydržala som to a zaklonila jeho hlavu, čím sa odlepil od môjho krku. Ihneď som sa mu prilepila na pery a drtivo s nimi bojovala. Len sa uchechtol a svoje ruky presunul na môj zadok, ktorý zmačkol. A tým ma prebral.

V momente som od neho odstrelila.

,, Idiot! "vykríkla som.,, si myslíš, že ma týmto dostane-..."

,, Páčilo sa ti to," nasadil na tvári úškrn.

Áno, páčilo sa mi to! Pretože bozkáva dobre, nič viac. Ako nie že by som sa vyznala v bozkoch. Bozkávala som sa iba s ním, al....čo to tu zas riešim!?

,, A teraz mi chceš povedať, že by som toto spravil aj osobe, ktorú nenávidím?"založil si ruky na hrudi a zo zdvihnutým obočím čakal na moju odpoveď.

,, N-nie, ale nič nemení na tom, že si klamal!" zatváril sa vážne.

,, Klamal som celý život, nevšimla
si si? "uchechtol sa.

Nejak začína byť drzí... ? Alebo skôr v svojej koži...

,, Martinus, stačilo povedať prepáč, ale to si nepovedal, " pousmiala som sa smutne a jemu úškrn hneď klesol, ako by zistil, že to nepovedal ani raz.

Niekedy stačí i to najmenšie.

,, Bell," prišiel ku mne s vozíkom.

,, Nie,"ihneď som ho zastavila a šla do chodby, kde som si nazula tenisky. Otvorila som dvere a vyšla von, avšak vzápätí sa z vnútra ozval rachot.

,, Kurva!" vykríkol Martinus hneď po tom.

Nabehla som dnu a v tom na zem letela ďalšia dekorácia. Nejaká váza, alebo niečo podobné. Ihneď ako dopadla na zem, črepiny sa rozleteli na všetky strany. Našťastie nezasiahla ma ani jedna.

Presunula som pohľad zo zeme na Martinusa, ktorý naštvaným pohľadom hypnotizoval ďalšiu vec, ktorú by najradšej znovu zhodil.

Vanes

Invited 2 ✔️Where stories live. Discover now