25

725 28 11
                                    

Ani neviem kedy, ale zaspala som. Ráno som sa zobudila až na nejaký smiech. Ospalo som otvorila oči a zbadala tých dvoch ako stoja nadomnou a fotili ma.. ?

,, Čo robíte? "zafuňela som a viacej sa zababušila do deky.

,, Ale keď vy ste taký zlatí,"pousmiala sa Elis, ale ja som zvraštila čelo.

Vy ste?

Zdvihla som hlavu a až vtedy si uvedomila, že ležím pri Martinusovi.

,, My ideme, užite si to," začali sa smiať,načo som im ukázala prostredník a opäť si ľahla.

,, Už odišli? "zamumlal odrazu Martinus.

Myslela som, že spí...

,,Konečne," uchechtla som sa a viac sa k nemu natlačila, keďže mi bola zima. V lese je dosť chladno.

,, Bell? "spýtal sa.

,, Áno?" otvorila som oči a pozrela na jeho ospalú tvár. Všade mal pehy, vlasy mal porozhadzované do všetkých svetových strán a v jeho očiach poletovali iskričky.

,, Ďakujem ti ešte raz..... a mám...
ťa rád, "usmial sa na mňa a silno ma objal.

,, Nemáš za čo a aj ja teba," zaborila som si hlavu do jeho hrude a nasávala jeho vôňu. Oh god, mužské voňavky milujem.

,, Ľudia! Raňajky! "vykríkli z vonka.

Trhla som zo sebou a vybehla zo stanu.

,, Môžte byť už ticho?! Ďakujem," prskla som po nich a šla späť do stanu.

Na to, že včera vypili 3 litre vína sú nejaký aktívny.

***

,, Nie. Choď si preto sama," odfrkla som, keď ma Elis prosila, aby som jej priniesla nejakú tabletku proti bolesti hlavy.

,, Panebože Bell! Prosíííím," povedala zúfalo a spravila na mňa psie oči. Hh má smolu, pretože na mňa psie oči nezaberajú. Možno niekedy... a asi iba u jednej osoby...

,, No tak dobre. Ale neukážem ti tie fotky,"založila si urazene ruky na hrudi a povŕršenecky zdvihla hlavu do hora.

,, Aké fotky?" spýtala som sa a rozmýšľala, čo trápneho som spravila, aby to Elis odfotila.

,, Nepoviem, "usmiala sa na mňa falošne.

,, Elis hovor!" vykríkla som tak nahlas, až sebou trhla.

,, Tie z dnešného rána, "povedala a tým utvrdila moje myšlienky o tom, že si mňa.... alebo ná-

,, Je na nich aj Martinus?" ihneď som zo seba vyhrkla, keď som si uvedomila, že sme spali dalo by sa povedať v objatí. A na fotke to môže vyzerať všelijako.

,, Možno,"uškrnula sa a dvakrát nadvihla obočie.

Bolo mi jasné, že tam je a preto som sa rozbehla po jej telefóne, ktorý bol kúsok od nej. Zapla som ho a chcela nájsť galériu, ale zastavilo ma v tom heslo, ktoré si nastavila.

,, Aké je heslo?!" spýtala som sa a utekala s telefónom, čo najďalej od Elis, aby mi ho nestihla zobrať.

,, Nepoviem," uchechtla sa.

Povzdychla som si a šla do kúpeľne, kde som vytiahla zo spodnej skrinky lekárničku a začala v nej hladať tabletky proti bolesti hlavy, ktoré tak chcela. Keď som konečne našla malú bielu krabičku, šla som späť do obývačky a hodila ju po Elis.

,, Hovor. Aké je heslo? "

,, Mac21," povzdychla si a z krabičky vytiahla malú bielu pilulku.

,, Mac21, "zamumlala som a  nebránila sa tichému uchechnutiu.

Napísala som to do telefónu a
vyhľadala ikonu Galérie. Keď som ju našla, rozklikla som ju a v momente na mňa vyletela naša fotka v stane.

Kútiky úst sa mi chceli zdvihnúť do úsmevu, ale zastavila som ich. Zdvihla som namiesto toho obočie a prezrela si lepšie fotku. Spali sme v objatí a mali sme... spojené ruky?

,, Že tam vyzeráte ako taký párik vystrihnutý z romantického filmu?S Marcusom sme aj rozmýšľali kedy bude vaša svadba. Ja ako družička, Marcus ako svedok,"povedala dojato Elis a dramaticky sa zadívala do diaľky.

Zamračila som sa a keď som po nej hodila vankúš, ako by ju to prebralo a z romantického filmu sa vrátila späť do reality. Vtipnej reality... Vybuchla v sekunde smiechu, div jej nevyleteli všetky sliny z úst.

,, A budete si verný v chudobe aj v bohatstve, v zdraví aj v chorobe?"opäť si začala robiť srandu, avšak mne to vôbec nepripadalo vtipné a preto som odišla z obývačky.

Alebo chcela?

,, Kto má svadbu?" odrazu prišiel Martinus do obývačky a vtedy som sa musela uchechnúť.

A Elis? Tá už leží na zemi, pravdepobne s bolesťami brucha.

,, My dvaja,"povedala som mu, čomu nechápajúco zvraštil obočie, ale nechal to tak.

Hei❤️

No ako ľudia, čo vy a koncert?😪Čakala som od šiestej rána, ale vyplatilo sa to a bola som v prvej rade, i keď dosť na kraji čiže no nič moc, ale očný kontakt bol a Marcus sa mi chytil ruky, čiže nice 😍❤️A Martinus ty reflexťák, kde si mi ty na druhej strane bol, zlatino moje veliké 😪😂. Btw hen toho šiltovka Mikula ste videli? My všetci, čo sme stáli pri kontrole vstupeniek, že fuuuj a on si s úsmevom kýval😂😂🤦‍♀️A čo už ste boli, alebo ste na nejakej dovolenke? Ja som v Chorvátsku a samozrejme musím tu chytiť horúčku. 🙂Je to mmm super 👌😂🙂

Vanes ❤️


Invited 2 ✔️Where stories live. Discover now