12

757 44 5
                                    

Bell

,, Zas? "vykríkla som zúfalo, keď nám Marcus oznámil, že musíme ísť znova do štúdia.

,, My tam prídeme a ty určite pôjdeš za Elis." odfrkol si Martinus a trochu narovnal koleno, pretože som mu na ňom sedela.

Prečo? Jednoducho preto, lebo som lenivá a nechce sa mi chodiť, keďže nás Marcus vytiahol na zmrzlinu.... teraz sa ale ukázalo, že nás chcel zatiahnuť do štúdia.

,, Nie, prisahám."zasmial sa Marcus, ale nám to neprišlo smiešne, pretože vieme, že aj tak odíde.

,, Ale ak odídeš, viackrát tam s vami nepôjdem." odfrkla som si.

Martinus

,, Bell, môžeš ísť dole, prosím? "spýtal som sa samozrejme tak, aby to znelo milo.

,, Jasné." uchechtla sa a postavila sa.

Mohla mi sedieť na tom kolene aj dlhšie, ale moje ruky už nevládali tlačiť mňa i ju, ešte k tomu sme išli do kopca.

,, Nezastavíme sa v Starbucks?" navrhla Bell a my sme pohotovo odpovedali. Súhlasili sme samozrejme.

***

,, Nech sa páči." podala nám čašníka naše nápoje a šli sme si sadnúť za stôl. Teda... iba Marcus a Bell...

,, Inak vieš o tom, že v tom kakau bol pavúk? "prehovorila Bell.

,, Ah.. Čo?" skoro som sa zadusil, pretože mi po tejto informácií zabehlo.,, fuj a ja som to
vypil."zatváril som sa znechutene.

Bell sa vedľa mňa rozosmiala a Marcus situáciu sledoval s úsmevom na tvári.

,, Inak teraz neviem, či Martinus tak dobre hrá, že je milý alebo to hráte obaja." povedal Marcus po chvíli, keď sme sa ukludnili. Alebo skôr Bell sa ukludnila.

V momente ako to povedal mi zmizol i ten ľahký úsmev z pier.

Do riti! Veď mi môj plán ešte zkazí.

Chystal som sa niečo povedať, ale Bell ma predbehla.

,, Martinus sa jednoducho
zmenil,že? "povedala a pozrela na mňa.

Zmätene som pomaly prikývol a pohľad nasmeroval na Marcusa.

,,Poďme už radšej." povedal.

Z jeho pohľadu sa dalo vyčítať, že tuší o čo mi ide. Možno to už aj vie.

***

,, Stop, stop, stop! "odrazu vykríkla Bell hneď na začiatku, ako Marcus začal spievať.

,, Čo?" nechápavo, ale zároveň i trocha naštvane rozhodil rukami.

Úplne ho chápem. Keď ma Bell zastavila asi až po siedmi krát, bol som vytočený do nepríčetnosti.

,, Je tam Weather nie Feather! Nauč sa aspoň ten skurvený text!" vykríkla a mňa dosť šokovala, pretože nikdy nenadávala na hlas.  Vlastne nenadávala vôbec.

,, Bell ukludni sa." povedal som, načo po mne hodila totálne naštvaný pohľad.

🐶Hello🐶

Ľudia píšte pod kapitoly všelijaké otázky, odpoviem vám na všetko. 😂Či už ohľadom príbehu, mňa alebo tak proste.

Vanes

Invited 2 ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora