17

831 44 15
                                    

Spod obalu som si všimla čiernu hodvábnu látku. Nedočkavo som obal vytiahla z krabice a doslova na mňa žiarili one šaty.

Boli krásnej sýto čiernej farby, bez ramienok a s rozparkom na ľavom boku.

Keď som ich videla po prvý krát, zamilovala som sa do nich

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Keď som ich videla po prvý krát, zamilovala som sa do nich. Ale oznámili mi, že sa v Nórsku tieto šaty nevyrábajú a objednaniu z inej krajiny sa celkom bojím.

To by ma zaujímalo od kiaľ ich teda Elis vzala...

Celá šťastná som šaty vytiahla z krabice a šla pri zrkadlo. Nemusela som ich mať ani na sebe a vedela som, že mi budú akurát.

Škoda, že ples je až v októbri.

,, Sú pekné. "odrazu sa ozval Martinus, opierajúci sa o dvere.

Strachom som podskočila a srdce sa mi rýchlo rozbúchalo.

Prisahám, že raz z neho dostanem infarkt!

,, Klopanie ti nič nehovorí?" dostala som zo seba, medzi tým ako som to rozdychovala.

Len prekrútil očami.

Šla som zo skrine vytiahnuť nejaký vešiak, aby som si naň mohla opatrne zavesiť šaty. Keď som vešiak opäť dostala do skrine, rýchlosťou blesku som sa rozbehla za Elis a skočila na ňu. Bolo mi jedno, že spí. Som mega šťastná z tých šiat.

,, Čo robíš? "odfrkla si a zhodila ma zo seba.

,, Ďakujeem!" vypískla som a opäť sa na ňu prilepila ako kliešť.

,, No super a teraz zo mňa zlez, chcem spať. "povedala otrávene a skúšala ma od seba odstrčiť.

,, Dobre, ale ak mi povieš, kde si ich našla." vychrlila som zo seba a uvelebila sa na gauči.

Otrávene sa pretočila na druhú stranu.

,, Sestranica vlastní obchod s plesovými šatami a hentie tam mala tiež." mikla ramenami.

,, Ešte raz diki. "zľahka som ju objala a stále sa usmievala ako šibnutá.

Hei❤️

Ľudia bežte kuknúť na môj nový účet marcuandmartinus_slovak na ig, like, follow viete ako🤣❤️


Vanes ❤️

Invited 2 ✔️Where stories live. Discover now