Zavrela za sebou čierne dvere a hneď som zo seba
spustila : ,, Akože prosím? Ja teda navyše pracovať nebudem! Tie papiere si láskavo
zoberiete. "Začala som napodobnovať hlas Anny a Martinus sa na mne smial na celé kolo.
,, A tie obálky? Zabudnite!" dodal
Martinus, čomu som sa musela uchechtnúť.,, Vážne sorry, ale tvoja mama musí milovať svoju
prácu, "zasmiala som sa a pleskla sebou na gauč.,, No očividne hej," úškrnul sa a premeral si ma pohľadom.
Svoje červené šaty som si radšej stiahla viacej dole a hmatla po ovládači. Kým som vyhľadala Disney Channel, Martinus sa spamätal a sadol si vedľa mňa.
,, Inak tá čašníčka mi odpísala," prehodil akoby to bola obyčajná vec a svoje nohy položil na taburetku.
Svoj zrak som pomaly presunula z obrazovky na Tinusa a nasadila môj zabíjacký pohľad . Ak by sa mohlo pohľadmi zabíjať, jeho duša je už rozdelená na 7 kúskov a jedna z tých častí bude v denníku Toma Riddla.
,, Takže si jej napísal? "zdvihla som obočie a rozhodila rukami.
,, Jop," povedal a začal si ťukať do mobilu , pri čom sa do neho priblbe usmieval.
Samozrejme, že ma lákalo mu pozrieť cez rameno a uvidieť tak jeho konverzáciu, ale tiež tu hrala rolu moja tvrdohlavosť.
,, Čo je Bells? Žiarliš? "úškrnul sa a jemne mi zachrapteľ do ucha, čo ma zašteklilo, čím som sa nepríjemme zavrtela.
,, N-nie?"
Isteže som žiarlila a moc. Nikto mi tu nebude preberať môjho Tinusa.
,, Heh, jasné,"uchechtol sa a ďalej si ťukal do mobilu.
S červenou tvárou som sa od neho posunula ďalej a založila si ruky na hrudi.
,, Ale Beeell," pokrútil hlavou, hneď ako si toho všimol,, snáď sa nebudeš hnevať. "povedal a zastrčil mi prameň vlasov, ktorý mi visel pozdĺž hlavy, za ucho.
V duchu som si už hovorila všetky nadávky, ktoré by som mu povedala, avšak rozmyslela som si to. Vlastne nemám sa načo hnevať, pretože milostivá Izabell si zariadila vzťah inak.
,, Hmm, "zamumlala som a ďalej pozerala niekam do blba.
,, Izabell," zašepkal a svoju hrejivú dlaň mi položil na stehno.
Dych sa mi spomalil, tlkot srdca mi naopak zrýchlil. V bruchu sa mi rozletelo roj motýlikov a ruky sa mi začali potiť. Vedel čo robia so mnou jeho dotyky a to som neznášala.
,, Bell," opäť vyslovil moje meno a to som už nevydržala.
Hlavu som obrátila k nemu a za limec jeho čiernej košele si ho pritiahla k sebe.
,, Skús niečo povedať o tej silikónovej kreatúre a nedožiješ sa zajtrajška," zavrčala som mu pre tento raz ja do uška.
Zasmial sa.
,, Niečo za niečo," šibalsky sa úškrnul.
Povzdychla som si.
,, Dobre, "úškrn som mu oplatila a svoje pery priložila na tie jeho dva hebké vankúšiky. Martinus mi bozky nežne oplácal, i keď pridával na rýchlosti. Po chvíľi som sa od neho odtiahla.
,, Stačí? "
,, Jedine ak toto, "zastavil sa a dal mi letmý bozk na čelo,, ti môžem dávať, každé ráno, keď sa zobudíš a nie len za odmenu,"
Dopovedal a mne jeho slovami vyčaril jemný úsmev na tvári.
Verím mu. Verím. Ale ak ma opäť oklame, tak sa toho zajtrajška vážne nedožije.
,, Mhm.... prijímam," usmiala som sa a spojila si ruky za jeho krkom.
,, No konečne, "zasmial sa a spojil naše pery v jedny.
,, Dostanem z vás cukrovku," ozvalo sa z rohu miestnosti. Pohľad mi padol na Elis, ktorá ani neviem kedy sa tu zjavila.
,, Neboj sa, ja ťa zachránim princezná,"uchechtol sa Marcus a už ju ťahal niekam do domu.
Obidvaja sme sa tomu zasmiali a vrátili sa k činnosti u ktorej nás Elis prerušila.
Koniec ❤️
Trošku vynecháme kecy o mojej aktivite a radšej sa poďme venovať k tomu, čo sa práve stalo😂 Áno ľudia, práve som ukončila knihu 😂Chcela by som sa samozrejme poďakovať za toľko views, votes a komentárov ❤️❤️.
Ďakujem 💞, Vanes ❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
Invited 2 ✔️
FanficDruhá časť Invited. Niekoľko rokov od seba? To bola hrôza. Teraz sú už spolu, ale čo ona? Šikana bude pokračovať? Nadávky, poníženie, všetko čo spôsobila jedná jediná osoba?