3 days later
,, Nie! "vykríkla som a vzápätí si trafila rukou do čela, ,, musíš to navliecť na tamtú tyčku, táto ide inam." povzdychla som si.
To už vážne nevedia postavať ani stan? Kebyže není 2 krát väčší ako ja, postavím to sama.
,, No jeeežiš mária. Keď som bola malá, tak som nechodila po všelijakých táboroch a campoch ako ty." odfrkla si a prevrátila očami.
Každý kretén dokáže postaviť stan aj bez toho, aby chodil na nejaké tábory a campy...
Konečne tam dala správnu tyčku a stan bol čiastočne hotový. Ešte sme ho spolu s Marcusom presunuli viac k ohnisku a stanovačka mohla začať.
Dnes sme totiž od nudy doslova umierali, tak sme sa všetci zhodli na tom , že spravíme stanovačku. Teda všetci ako všetci... Martinus na všetko miká plecom, čo mi začína liezť pekne na nervy. Odpustila som mu, zostala som tu a ešte je naštvaný? Čo viac chce?!
,, Ideme si upiecť
marshmallows? "usmiala som sa od ucha k uchu a hrabla po veľkom balení sladkostí.Nečakala som ani na ich odpoveď a všetkým rozdala po dvoch marshmallows. Keď som si ich napichla na palicu, dala som si ju medzi dva kamene a šla sa tu poobzerať.
Bola tu veľká lúka a taktiež cez ňu tiekol aj nejaký potok, ktorý je mimochodom riadne studený.
Avšak najkrajší tu bol opustený kameňolom? Nejak tak by som to nazvala. Bol z neho totiž krásny výhľad na les a taktiež na západ slnka.
Možno vám to príde ako vymyslené, alebo ako z filmu, ale tieto miesta vážne existujú a ak ste tam, poviete si jediné slovo. A to... wau.
No dosť odpisovania prírody, späť k jedlu. Jedlo je proste... no kto ho nemiluje? Ak ho nemiluješ... si v poho?Myslím, že nie.
Rozbehla som sa k ohnisku a vytiahla si palicu z pod dvoch kameňov. Pozrela som na tie dva biele... čierne marshmallows...
Malý úsmev na mojej tváry utiekol niekam preč a aj tie sliny, ktoré som som si na to robila.
,, Ahh,"dupla som naštvane nohou, čomu sa dve holubičky zasmiali a z palice dala preč dva uhlíky.
Síce som sa zatvárila znechutene, ale som fess hladná. Strčila som to do úst a užívala si krásnu chuť zhoreniny. No čo už, aké som si opiekla, také bude...
,, Chutí? "uchechtla sa Elis, ktorá si spokojne ládovala mel-... melón?
,, Odkiaľ máš melón?" zvraštila som obočie a v sekunde som už sedela pri nej.
Len sa nevinne usmiala a vytiahla tašku, ktorú mala celý čas za chrbtom.
V tej taške bolo doslova všetko! Voda, marshmallows, ovocie... čokoláda!?
,, Vy ste to chceli skryť? Predomnou?!" zamračila som sa.
Len sa uškrnuli.
Prižmúrila som oči a vytrhla Elis tašku z ruky. Vyplazila som im jazyk a rozutekala sa pozadu (dúfam, že viete čo myslím 😂), avšak kým som sa otočila tvárou stihla som do niečoho, alebo niekoho naraziť a spadnúť rovno na zadok.
❤️Hei❤️
Viem, viem, ale pššt.. 😂. Nemám čas no. Inak ľudia mega sa to blíži. Už túto sobotu na konceeert. Strašne sa teším 😭😍. O koľkej tam chcete prísť? Ja som chcela ísť
o 2 - hej ráno. To je asi moc skoro, či? 😂😂Vanes ❤️
YOU ARE READING
Invited 2 ✔️
FanfictionDruhá časť Invited. Niekoľko rokov od seba? To bola hrôza. Teraz sú už spolu, ale čo ona? Šikana bude pokračovať? Nadávky, poníženie, všetko čo spôsobila jedná jediná osoba?