Prológ.
„Bojíš sa ma?“ jeho hlas mi prenikol do uší ako šepot mora v mušli. Striaslo ma, no snažila som sa to zakryť.
Nie! Nesmiem mu ukázať môj strach! Nahovárala som si v mysli.
Zhlboka som sa nadýchla, chcela som kývnuť hlavou, no prišlo mi to až príliš strachopudské.
„Nie.“ povedala som ráznym hlasom.
Telo si pritisol ešte bližšie k môjmu. „Prestaň klamať, Shanaya.“ zašepkal mi do ucha.
Moje meno vyslovené z jeho ústa mi prišlo také úžasné. Nehovoriac o pocite, keď sa jeho dych obtrel o moju pokožku.
„Neklamem.“ pípla som, utlačená jeho telom.
Z úst mu vyšiel priškrtený úškrn a ja som sa zrazu uvoľnila. Už som necítila strach ktorý z neho šiel pri každom pohľade, na lícach mu vyskočili jamky a ja som si nemohla pomôcť.
Naozaj som prekonala svoj strach z neho.
„Nebojím sa ťa.“ povedala som ráznejšie a vystrela sa, pričom som zmenšila medzeru medzi nami. Chvíľu ostal obarene stáť a hľadiac mi do očí o krok cúvol.
Jeho oči mi prišli vždy také dokonalé, a tak to bolo aj teraz. Ich modrá farba vystihovala jeho osobnosť. V tme, ktorá panovala v miestnosti som toho veľa nevidela, ale tú farbu som si dokázala jasne predstaviť. Však som do nich hľadela toľko krát...
<<<<<<>>>>>>
Tak! Je tu prológ k novému príbehu na ktorý sa nesmierne teším (: Zanechajte svoje názory a prvé dojmy budem strašne rada. :*
Lovujem vás.
Follow na tt - @wattpad_lenn
budú tam novinky ohľadom príbehu (:
xx