Part 28 (No love)

776 75 4
                                    

Part 28

Where is my mind?“

„Ďakujem za príjemný večer, Luke.“

Prikývol som s úsmevom na tvári. „Aj nabudúce.“

„Mala by som ti dať košeľu.“ pomaly sa začala vyzliekať. „Vlastne kvôli tomu som dnes za tebou šla.“ jej biele zuby sa na mňa škerili v úsmeve.

„Netreba,“ usmial som sa.

Venovala mi nechápavý pohľad.

„Tebe pristane viacej, nechaj si ju.“

Posledný krát som jej zakýval a hodil skateboard na zem, následne som naň skočil a odišiel.

Brázdil som ulice, pričom moje myšlienky boli nesmelé ale jasne dávali najavo jednu vec, ktorú som si nechcel pripustiť.

---///-/-/

Domov som došiel tesne pred polnocou, mal som prekvapivo dobrú náladu od vtedy ako som odišiel od Shanayi.

Bože, stále na ňu myslím. Na to akým spôsobom ma dokáže rozosmiať a to ako sa pri nej cítim. Akým spôsobom naše ruky nájdu svoju cestu k sebe a perfektne do seba zapadajú, to ako sa usmieva, a ako sa usmievam ja, keď som s ňou. To ako príjemne sa cítim..

Jesus!

Silno som udrel do dverí, ako náhle sa zatvorili.

Bolo mi jedno, že ma mama bude počuť, a že vstane a navštívi ma. Nedbal som momentálne o to. Aj tak by som s ňou neprehovoril, aj napriek mojim pojašeným pocitom som nemal v pláne znova sa s ňou rozprávať.

Nechcel som, a nemienim. Všetko je to jej vina, keby sa ona správala normálne, otec by neodišiel, ja by som bol normálny a nemal problémy s mojimi citmi voči niekomu, koho ledva poznám a nemám v pláne k nej cítiť niečo viac..

Pomalým krokom som prešiel k posteli. Ako obarený som si sadol a vyzliekol si vrchnú časť oblečenia.

Obliekol som si spodnú časť pyžama a ľahol si, oči som priamo upieral na bielu stenu nado mnou.

Celý človek ma začal bolieť, moje telo ochablo a uchvátil ma spánok.

Ako zvyčajne som sa zobudil skoro ráno, obliekol si nový druh oblečenia, čo bolo zložené z obtiahnutých nohavíc, dneska len s jednou dierou na kolene, a tričko s Led Zeppelin potlačou.

Z kuchyni som si zobral jedno jablko a utiekol von, zatresol som silno dvere a ušiel.

Bolo zbabelé odchádzať od jedinej osoby ktorá pri mne ostala celý ten čas, ale bohužiaľ..

Necítil som k nej už žiaden vzťah. Zničila mi život, no ja, jej nezničím, na to som až príliš dobrý.

Namieril som si to priamo do školy, bol som ako zvyčajne o pár minút skôr, no chalani ma už čakali pred bránou, ktorá nás delila od pozemku školy.

Kývol som im na pozdrav, Michael zahodil špak cigarety a následne ho pristúpil nohou. Hnusilo sa mi to, ale nechal som ho to robiť. Aj tak by si nedal rady, je paličatý a sprostý. Keď sa mu páči ničiť si zdravie, nech sa páči.

Spolu sme naraz prekročili prah ocitli sa na školskom pozemku.

Po pravde, škola ma celkom bavila, keby sa snažím, mám dobré známky a dokážem to dotiahnuť aj na najlepšie z najlepších, ale ja som nechcel.

Otcov odchod zmenil veľa, a vo mne aj ducha ktorý sa pilne učil a chcel mať dobré známky. Ostal som sám, žiadna motivácia, nič.

Sklamal som sám seba, keď sa tak pozriem dozadu. Je jasné, že som sa mal pozbierať a ísť ďalej, naučiť sa žiť bez neho, ostať samostatný a postarať sa o mamu. Ale ani jedno z toho som nezvládol. Ostal som zaseknutý v minulosti, ale už ma to tak nebaví, chcem žiť pilný a veselý život, nie život plný smútku a nenávisti, voči každej osobe v mojom živote.

Chcem sa zmeniť, a viem, že v tomto mi pomôže len jedna osoba. Neviem prečo pán boh, vybral práve ju, za moju 'osobu-ktorá-mi-zmení-život' ale spravil to, a ja sa nemienim hádať.

Len sa bojím, že ak sa naozaj začnem meniť, začnú sa meniť aj moje city k nej, a to je to posledné čo chcem.

Nechcem sa viazať, mať vzťah, lebo to dopadne tak ako s mamou a otcom, a to je moje jediné prianie, nikdy nikoho nezraniť tak ako to spravil otec, nikdy na nikoho tak nezabudnúť ako on.

Ak to chcem ale splniť, musím sa vyhnúť jedinej veci a to lásky.

Žiadna lásky, žiadne sľuby, žiadne zranenia.

Je to prosté nie?  

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Hey guyz!! :3 

Tak máte tu novú, sorry za meškanie, ale tento týždeň je ako na zbláznenie.. -.- Už len vydržať do piatku a yay! ♥ 

Anyway, viem že táto časť nie je bohvieako zaujímavá, ale ja verím, že ste sa cez ňu prekúsli a ste došli až sem. :) Je to dosť dôležitá part :D tak sa s tým zmierte. Prvo som chcela, že dám ešte jednu, ale sorry.. :D Koniec ma zaujal, takže máte z toho aspoň niečo ♥ 

Inak checknite prosím vás MôJ NOVÝ PRÍBEH NA PROFILE Majk888 [link v komentáry+ extern.link] KTORÝ PÍŠEM S MAJTEľKOU TOHO PROFILU. JE TO S LUKEYM, A JE TO BOŽSKÉ :D verte mi. ♥ 

ILY! 

stay with me, see ya soon! ♥ 

xx

Afraid of loveTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon