Part 1 (Skateboarding)

2.1K 115 5
                                    

Part 1

Find something that makes you happy,

and don't let anyone take it away

from you.“

Spomaľ! Spadneš!“ kričal som za Ashtonom, ktorý zišiel rampu až príliš rýchlo. Bolo to zbytočné, otočil som sa chrbtom k nemu, vedel som že jeho pád nebude pekný a z neznámych dôvodov som nenávidel vidieť krvácať ľudí alebo ich pozorovať ako sa zrania.

Oproti mne stál Cal, ktorý sa tváril celkom zdesene. Zhlboka som si vzdychol.

Calum sa pohol dopredu, no na jeho tvári som videl jasné obavy. Položil si skateboard na okraj rampy a ešte raz zablúdil pohľadom o mňa. Nesnažil som sa ho povzbudiť, nebol som ten typ človeka. Už teraz som vedel, že ak to zíde bez toho aby sa strepal určite to nebude ono.

Ale na čo mu to vravieť?

Zľahka sa postavil na skateboard, zhlboka sa nadýchol a s výdychom sa pustil dole.

Jeho rýchlosť bola v celku dobrá, až som si začínal myslieť že sa mu to podarí.

Na druhej strane rampy vyskočil do výšky a podchytil si skateboard ako to robia snowbordisti, uškrnul som sa nad jeho kúskom. Následne dopadol na rampu, nestrácajúc rovnováhu.

Prešiel zákrutou a vyskočil na hrubú tyč na boku ihriska. Prešiel ju v celku fajn, zoskočil a pár krát sa odrazil nohou od zemi. Prešiel k boku rampy a z tade sa spustil na nižšiu časť, čím dohnal stratenú rýchlosť. V strede dolného ihriska bolo niekoľko kopčekov, ktoré by zvládli aj deti, Calum nimi preletel ako diabol a vybral sa k strmému stupáku. Bol to ako kopec, ostro zakončený čo ani jeden z nich nezvládol ešte ani raz.

Pointa bola v tom mať rýchlosť a zároveň obratnosť. Na ostrom zakončený treba vyskočil a prichytiť si skateboard, no zároveň sa otočiť a spadnúť zľahka späť.

Calum si pomohol nohou nahnať správnu rýchlosť.

Podišiel som bližšie k okraju rampy aby som naňho lepšie videl. Bol pár metrov od ostrého kopčeka, ako ho voláme, jeho skateboard naňho vyšiel, no v tej ostrosti si Calum nestihol chytiť skateboard a tak mu uletel a on padol na zem. Skateboard preletel cez kopček a Calum začal nenávistne mlátil zem so sprievodom nadávok.

V duchu som sa začal smiať, mal som pravdu, tak ako vždy.

Ashton stál neďaleko miesta kde sa strepal a kýval mi aby som šiel ja. Posledná jazda dnešného dňa. Pomyslel som si.

Položil som skateboard na okraj rampy a zároveň sa s ním spustil dole. Bola to pre mňa hračka, ani som sa nesnažil sústrediť. Vyskočil som na okraj rampy a chytil si skateboard vo vzduchu do rúk, čím som si ho prichytil pod nohami. Neďaleko zemi som si ho pustil a dopadol naň. Vystrel som sa a zamieril k vlnám. Vlny sa skladali z vlnitých jám, ktoré ste mali prejsť.

Následne som prešiel k hrubej tyči, Otočil som sa chrbtom, hlavu som vykrútil dozadu aby som videl kedy mám čakať náraz k zemi.

Odrážal som sa nohami a vyskočil na ďalší roh rampy. Spustil som sa späť, to som zopakoval pár krát následne som sa vybral k nižšej rampe, obzrel som sa ponad plece, Ashton ma pomaly nasledoval.

Prešiel som dole, išiel som cez kopčeky a neraz som vyskočil zase na roh rampy, nabral som rýchlosť pri schádzaní dole. Koniec mojej jazdy bude ostrý kopček, ktorý som už teraz vedel, že zvládnem bez problémov.

Rozbehol som sa pomocou nohy ešte viac, vyšvihol som sa na kopček , podchytil som si skateboard a vyhodil sa do vzduchu, sekunda vo vzduchu, vtedy verím že môžem lietať.

Ostro sa otočím a dopadnem na rampu znova, to ma už sprevádzajú nadávky na moju osobnosť a smiech.

- Luke Hemmings - 

<<<<<>>>>>>>>

 Takže, ľudiá! :D Officiálne ste dočítali prvý diel (: 

Bošé, ani si neviete predstaviť aká 'happy' som a ako sa veľmi teším (: 

Tak? Čo vravíte na prvý diel? Páči sa vám že to píšem z Lukovho pohľadu?  Dokázali ste sa orientovať v mojich 'skateboardingových' udalostiach ? :D (prepáčte ale nie som nejaký expert) 

Každopádne, ďakujem za krásne komenty v predchádzajúcej časti a teším sa na nové (dúfam že budú) :3 

Ľúbim vás, zanechajte názor, strašne moc si ich vážim :* 

Stay with me, see ya next time! 

xx

Afraid of loveWhere stories live. Discover now